|
|
ar
|
|
|
quote: Dat kan dus niet inderdaad. Is geen Feyenoord supporter, maar een voetbalfan waarschijnlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 10:03 schreef ar het volgende:[..] Dat kan dus niet inderdaad. Is geen Feyenoord supporter, maar een voetbalfan waarschijnlijk. Zo 1 word erbij mij op het vak direct uitgetyft.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk twee dingen. 1 Ik moet woensdag naar fucking Goes. 2. Kaarten voor die openingswedstrijd kosten gewoon 27€ ps, dat ga ik dus echt niet doen voor een wedstrijdje tegen Sociedad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goes whahahaaa ja das best erg daar wil je niet dood gevonden worden. Ik verloochen me afkomst niet hoor ben een echte Zeeuw maar daar in die regio woont echt het prototype boer..
Heb oprecht medeleven met je maat.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar de binnenstad van Goes is wel mooier dan die van Vlissingen hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O joooo ga jij je er ook ff mee bemoeien gek..(?) d:-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 10:13 schreef RenatoBos het volgende:Goes whahahaaa ja das best erg daar wil je niet dood gevonden worden. Ik verloochen me afkomst niet hoor ben een echte Zeeuw maar daar in die regio woont echt het prototype boer.. Heb oprecht medeleven met je maat.. Ik moet voor mijn werk.. Daarna naar Rotterdam ;)
Ik heb toch maar kaarten gekocht net voor de openingswedstrijd... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 10:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik moet voor mijn werk.. Daarna naar Rotterdam ;) Ik heb toch maar kaarten gekocht net voor de openingswedstrijd... Jammer dat ik in Griekenland zit anders had ik ff komen buurten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar ze hebben niet zo'n mooie boulevard en haven als Vlissingen hahaha Fijne vakantie overigens Renato :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Komt goed, ik moet er nu gemiddeld elke drie maanden heen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 10:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar ze hebben niet zo'n mooie boulevard en haven als Vlissingen hahaha Fijne vakantie overigens Renato :) Das een feit en Thanx maatje..d:-) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 10:10 schreef Stylzz het volgende:Eigenlijk twee dingen. 1 Ik moet woensdag naar fucking Goes. 2. Kaarten voor die openingswedstrijd kosten gewoon 27€ ps, dat ga ik dus echt niet doen voor een wedstrijdje tegen Sociedad. Ik moet elke dag naar Amsterdam....dus tel je zegeningen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat een kutleven moet jij hebben..pfffff |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja...ben blij als het over is... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geloof me, daar kom ik minstens 1x per week. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 - 20:15 schreef Stylzz het volgende:Niet lullig bedoeld, maar ik ben nu wel een beetje Feyenoord in combinatie met Nouri moe. quote:Op vrijdag 14 juli 2017 - 21:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb hetzelfde, word zelfs in m'n Feyenoord shirt hierop aangesproken in Griekenland door 'Hollanders'. Teveel aandacht. Tis erg wat er gebeurt is dat zonder meer, maar als mijn buurjongen van 20 dit zou overkomen rept er geen haan over. Begon serieus al te twijfelen of dit aan mij lag. Helemaal mee eens dus. Nederlanders en gedeelde reden voor rouw, tis bijna bizar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 10:57 schreef Fart het volgende:[..] [..] Begon serieus al te twijfelen of dit aan mij lag. Helemaal mee eens dus. Nederlanders en gedeelde reden voor rouw, tis bijna bizar. Ja, rouwhysterie...daar zijn we goed in ...wellicht komt er ook nog een stille mars.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 10:58 schreef CobusIII het volgende:[..] Ja, rouwhysterie...daar zijn we goed in ...wellicht komt er ook nog een stille mars.. Massale rouw is het enige wat de bevolking vaak nog verbind. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Mis alleen nog sbs6/rtl4 die er een minuut stilte voor houdt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, en af en toe pakt men de verbanddoos. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan zien ze dan goed bij IS. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: heb er niks mee...bij elkaar staan te snotteren.....vluchtige emo en hop naar het volgende event... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Psies, ben er een voorstander van om in stilte te rouwen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is het eerste vrouwenvoetbal in 1968 gestart in.....Zeeland. in Kapelle, EZDVV. Eerste Zeeuwse dames voetbalvereniging. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij lopen meestal voor ten opzichte van de rest van het land broedert.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Speelde zeker met zwarte kousen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha dat zal ongetwijfeld.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dr buik is van mos denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeeuwen hebben een lange traditie als het om spraakgebrek gaat. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vervelende nietswetende mannetjes jullie.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hup Mollema ! 20 seconden met 20 kilometer te gaan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi he ,vandaag en gisteren zat er echt van alles in. Van de week schreef ik nog de tour is dood ..Opeens is alles anders. Mollema wat schitterend..Maar Froome ook geweldig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leuke opening dames Ek. Wel raar dat ze geen rouwbanden dragen na het overlijden van Sylvia Nooij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond ik ook Misschien uefa regels |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De NOS rapt er ook met geen woord over in het verslag. Tja knvb uefa de nos ,ik had er al geen hoge pet van op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juli 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik was weer te voorbarig ,daarvoor mijn verontschuldigingen; )
Ziet er in momenten zeker leuk uit! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|