|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 - 14:46 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Je bent veel te kritisch op die vrouwen T, je zou ze eens wat meer op hun uiterlijk moeten beoordelen. Als ze scoren met het hoofd is dat alleen omdat ze te laat waren met bukken. Hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou Feyenoord gelijk tegen een Engelse laagvlieger. Nog een hoop werk aan de winkel voor de technische staf. Word een overgangsjaartje . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met zeg maar jong Feyenoord en een paar extra spelers he. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Parallel met afgelopen seizoen is dat de bank weer behoorlijk ruk is. En dan hebben we komend seizoen een veel vollere agenda. Overgangsjaartje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T hangt er vanaf. Ik wacht af tot 01-09. Dan weet ik t. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Strijd om bovenste plaats. Kun je 3e in worden. De verschillen zijn niet groot.
Da's ook de winst van afgelopen jaren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of juist het verlies van de andere twee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat kijk jij dan voor spannends? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die keeper stond wel helemaal verkeerd opgesteld. Liet de hoek open en ging zelf achter het muurtje staan. Maar prima goal natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 18:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die keeper stond wel helemaal verkeerd opgesteld. Liet de hoek open en ging zelf achter het muurtje staan. Maar prima goal natuurlijk. Klopt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die van de Zanden maar halen. Voetbalt beter dan menige kerel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Die kan er helemaal niks van. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Is vermakelijk, net als de pupillen voor de echte wedstrijd begint. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi hooi, leuke groep. Weer n ronde verder. HOLLAND |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat is een mislukte versie van Bilal joh! Als we dan toch een buitenspeler nodig hebben, Martens is met afstand beste van dat elftal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het de motor van het elftal, wat een passie en inzet. Loopt overal, neemt iedereen mee op sleeptouw. Een donkere Kuyt met tietjes :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 19:57 schreef van geil het volgende:Ik vind het de motor van het elftal, wat een passie en inzet. Loopt overal, neemt iedereen mee op sleeptouw. Een donkere Kuyt met tietjes :) hahaha, ieder z'n voorkeur! Maar waarom kan Bilal dan op zo weinig liefde van jou kant rekenen? Die doet hetzelfde, loopt zich ook de tyfus. En die kan nog een voorzet geven. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Is ook meer een Bilal met tietjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 20:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, ieder z'n voorkeur! Maar waarom kan Bilal dan op zo weinig liefde van jou kant rekenen? Die doet hetzelfde, loopt zich ook de tyfus. En die kan nog een voorzet geven. ;) Zou kunnen , maar deze zie ik 2 keer per jaar. Bilal ben ik na jaren geklungel wel klaar mee, ondanks dat het n prima kereltje is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is leuk, maar t is natuurlijk nauwelijks voetbal te noemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ballen worden blind weggeramt..toch geen reet aan.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zolang het mijn ballen niet zijn gaan ze hun gang maar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zit er niks van je gading tussen die wel met de jouwe aan de slag mogen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik denk dat die bondscoach van Zweden Gerard wel zal bekoren.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ligt eraan, maar als ze blind weggeramd worden niet nee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kan geregeld worden. De bondscoach van Zweden voor Gerard. De rechtsbuiten voor Van Geil, verder nog wensen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 20:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kan geregeld worden. De bondscoach van Zweden voor Gerard. De rechtsbuiten voor Van Geil, verder nog wensen? Nee is wel prima zo.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gewoon lief aan ze vragen Gerard.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dat was Aad de Mos met tietjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In ieder geval dezelfde zure muil.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ik betaal liever achteraf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat spartastadion is een zwembad haha Halve meter water in die dugout |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hebben de dames daar gespeeld ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee nu Engeland Denemarken dacht ik ,maar die wedstrijd is al een halfuur uitgesteld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Prima. Zeg het maar:
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee nu Engeland Denemarken dacht ik ,maar die wedstrijd is al een halfuur uitgesteld ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De keepster speelt zonder BH |
|
|
|