|
|
Stylzz
|
|
|
Cocu is de eerste coach die sneuvelt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Denk.het niet. Die eerste goal daarentegen...kerel stond een meter buitenspel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik las mee, kan t niet beoordelen, de eerste zag ik wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha en dan 7 minuten blessure tijd hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blij dat Luckassen niet wilde komen. Wat een ellende had Martin dan binnengehaald.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En voor n schijntje , 6,5 miljoen geboden. PSV gaat overigens absoluut geen potten breken , of er moet heel veel gebeuren nog. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja kan bijna niet anders dat Cocu de lul is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De leeuwinnen geven alles . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij kan er weinig aan doen, maar zo werkt het vaak wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bam 3-0 en afgelopen. Finale. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Precies. En een PSV dat zo presteert met hun begroting is wel schandalig hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk eigenlijk dat wij PSV gepasseerd zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet qua begroting. Wel qua liggende gelden en salarisbudget. PSV zal terug moeten schroeven . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar goed met onze investeringen kan het ook met 2 kut seizoenen n drama worden. Je spelers brengen dan ook veel en veel minder op. Daarom vind ik dat nu a en b gezegd is, c ook doorgezet moet worden. Minimaal CL is gewoon een vereiste. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 22:55 schreef van geil het volgende:Maar goed met onze investeringen kan het ook met 2 kut seizoenen n drama worden. Je spelers brengen dan ook veel en veel minder op. Daarom vind ik dat nu a en b gezegd is, c ook doorgezet moet worden. Minimaal CL is gewoon een vereiste. CL doelstelling is bijna niet te doen, zeker nu NL directe plaatsing dreigt te verliezen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb de enorme omslag in beleid niet verzonnen . Had zelf heel anders gehandeld , maar nu het zover is, moet je wel doorhalen. Anders zit je met een waslijst aan onverkoopbare aankopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mare on-topic . Leeuwinnen . Goed gedaan meiden ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Twee jaar op rij. Vorig jaar met bijna dezelfde selectie als het jaar daarvoor. Ik denk dat de chemie er niet is. Dat er geen vertrouwen meer is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2017 - 07:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Twee jaar op rij. Vorig jaar met bijna dezelfde selectie als het jaar daarvoor. Ik denk dat de chemie er niet is. Dat er geen vertrouwen meer is. Geen honger meer in de ploeg. te laat ververst. En het begint qua spelers armoedig te worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Stiekem verbaasd dat hij na vorig seizoen nog zat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2017 - 08:34 schreef van geil het volgende:[..] Geen honger meer in de ploeg. te laat ververst. En het begint qua spelers armoedig te worden. Aankopen bleven ook een beetje uit. Verkopen gingen voor een schijntje. Toch apart. Geld op? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groeten uit Osijek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat haalde ik hierboven al aan, die hebben fors af moeten schrijven. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En nu nog een extra gat van 5-6 miljoen in de begroting door het missen van Europees voetbal whahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
020 - Rosenborg en Utrecht - Zenit ...
Alleen Feyenoord en Vitesse in de groepsfase? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Utrecht is kansloos. 020 kan het wel halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zenith was met hangen en wurgen door. Je weet t niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lach me kapot als Bosz na 1 wedstrijd een prijs pakt met Dortmund |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ben altijd voor Dortmund ,jammer. Had die zure muilen in Amsterdam wel willen zien als Bosz na 1 wedstrijd een prijs had gepakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bolt verliest afscheidswedstrijd op de 100 meter en is opweg naar Feyenoord. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord verliest oefenduel van De Graafschap Gisteren vierde Feyenoord nog de winst op Vitesse in de Johan Cruijff Schaal. Vandaag stond er voor de spelers die niet of nauwelijks speelden in die wedstrijd een oefenduel met De Graafschap op het programma. Op Sportcomplex Varkenoord in Rotterdam wonnen de Superboeren met 2-3. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das al snel een pingel tegen, wel terecht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die Denen gebruikten een blessure behandeling bij Nederland voor een timeout, tactiek bespreking en drink pauze. Zijn dat aangepaste regels voor dit toernooi? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Lul ben je ook hé.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2017 - 17:44 schreef Gerard_FR het volgende:Die Denen gebruikten een blessure behandeling bij Nederland voor een timeout, tactiek bespreking en drink pauze. Zijn dat aangepaste regels voor dit toernooi? Dat is dezelfde intelligentie die ik gisteren bij Vitesse zag.. Naar uiteindelijk hadden ze niks |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar