|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
PSV en Ajax allebei vrij matig voetbal, morgen direct laten zien hoe het wel moet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, laat er geen twijfel zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Finale 4x100 estafette vrouwen gaat beginnen op 3.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Laten we het hopen. Prijs de dag niet voor het avond is enzo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Heerlijke reacties ook op het 020 forum :
"Inferieure en 'middelmatige' verdedigers. Het beleid straft zichzelf en vooral de supporters!!
Fantastisch falend beleid bij Ajax door falende mensen.
zolang je de zwakste spelers laat staan op het veld die telkens balverlies lijden is er niks aanvallends aan... gewoon een HEEL zwak saai ajax wat geen schim meer is van einde vorig seizoen..
De supporters zullen dit uiteindelijk niet meer accepteren. En dan hoop ik dat ze inzien dat we een inferieure leiding hebben bij Ajax.
Totale wanorde, waar is die Keizer mee bezig ... wat een totale malloot. Sinds 1965 niet meer gebeurd, wat een onvoorstelbaar wanbeleid
Vanavond nog die Overmars en trawanten zo hard op hun eierdoppies timmeren dat ze de Arena nooit meer terug kunnen vinden.
Kan nu al weer beginnen met 'helemaal niets in ...' en dat alles door dat wanbeleid van die typhuslijers die Ajax totaal naar de klote helpen. Godverdomme ben zo kwaad dat ik alles nu wel wil slopen ..."
Enz.
:-) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
PSV zie ik ook niet snel verbeteren, die zitten echt al een hele lange tijd in een neerwaartse beweging. Selectie loopt nu ook nog eens leeg en een coach die weigert de eer aan zichzelf te houden, komt niet zomaar goed.
Ajax verwacht ik ook wel vaker dit soort wedstrijden te zien spelen, te veel jonge spelers, garantie voor wisselvallige resultaten. Hele voorhoede bestaat uit jeugd, op een versleten Huntelaar en momentvoetballer Younes na. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:40 schreef windoweyes het volgende:Heerlijke reacties ook op het 020 forum : "Inferieure en 'middelmatige' verdedigers. Het beleid straft zichzelf en vooral de supporters!! Fantastisch falend beleid bij Ajax door falende mensen. zolang je de zwakste spelers laat staan op het veld die telkens balverlies lijden is er niks aanvallends aan... gewoon een HEEL zwak saai ajax wat geen schim meer is van einde vorig seizoen.. De supporters zullen dit uiteindelijk niet meer accepteren. En dan hoop ik dat ze inzien dat we een inferieure leiding hebben bij Ajax. Totale wanorde, waar is die Keizer mee bezig ... wat een totale malloot. Sinds 1965 niet meer gebeurd, wat een onvoorstelbaar wanbeleid Vanavond nog die Overmars en trawanten zo hard op hun eierdoppies timmeren dat ze de Arena nooit meer terug kunnen vinden. Kan nu al weer beginnen met 'helemaal niets in ...' en dat alles door dat wanbeleid van die typhuslijers die Ajax totaal naar de klote helpen. Godverdomme ben zo kwaad dat ik alles nu wel wil slopen ..." Enz. :-) Haha altijd fijn! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Hopelijk weten we morgen met mooie cijfers te winnen en staan we dan nog `steeds` op de eerste plaats. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Mee eens hoor, begin alweer te jubelen :D Morgen 3 punten afstand nemen! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die Kuwas is wel een aardige voetballer.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind je ? Irritant traag in zijn passes.Wel een mooi doelpunt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hield de bal goed vast zodat de rest kon bijsluiten, technisch goed en zelfverzekerd en maakte een prachtig doelpunt... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Sanchez er niet bij scheelt een slok op een borrel... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:57 schreef CobusIII het volgende:Hield de bal goed vast zodat de rest kon bijsluiten, technisch goed en zelfverzekerd en maakte een prachtig doelpunt... Ja klopt maar soms vond ik hem te traag in zijn beslissingen waardoor onnodig balverlies.Wel balvast idd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja straks 200 miljoen op de bank maar weer geen kampioen. Vind het prima..Nu morgen hopelijk zelf winnen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Een goed begin is het halve werk whahahahahahajaks |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gustafson 0-1 bij PEC uit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat baggerveld van Zwolle.. hoeveel geblesseerden levert dit potje weer op ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Schande voor de eredivisie dat dit gewoon een licentie kijgt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik wist niet eens dat je dat plastic kunst gras ook kon verpesten.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha...echt shocking slecht. Gertjan Verbeek zei met droge ogen dat " de kurk nog een beetje aangetrapt moest worden" |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Warner Hahn heeft zich een blessure gejuicht. Categorie in bad uitglijden/ hond uitlaten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het waren 9 fantastische minuten ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heb ik ook een keer gedaan, tegen psv uefa. Maar mijn schouder ging al uit de kom als ik naar iemand zwaaide |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2017 - 17:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Heb ik ook een keer gedaan, tegen psv uefa. Maar mijn schouder ging al uit de kom als ik naar iemand zwaaide Heheh |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerenveen zit er niet mee btw. Op 0-2 bij hun grote rivaal in de eredivisie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
100 procent pingel voor Mahi, maar hij krijgt m nie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 2-2 inmiddels , Mahi. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou Woudenberg penalty tegen. 2-2 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geleuf t of nie , 3-3 , en weer Mahi. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga het proberen straks, bij studio sport. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hadden alleen wel al een goal of twee moeten maken. Zie ze niet doorgaan helaas. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Blij dat we Utrecht pas eind dit jaar treffen, ze zijn beter in vorm dan ons momenteel... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het verschil is vaak wel daar als we elkaar treffen hoor |
|
|
|