|
|
Milo
|
|
|
Helemaal mee eens! De tyfus met die gasten! Die grote bekken worden eindelijk gesnoerd! Hopelijk bakken ze er geen kut van dit seizoen! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die de Ligt bakt er ook niks van....maakt de ene cruciale fout na de ander...Gisteren weer. Maar wel selecteren voor Oranje... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 - 22:47 schreef Fart het volgende:De tyfus met die punten. Gaan wij en Utrecht wel voor zorgen, hebben we die joden niet voor nodig. Financieel raken we toch steeds verder achterop als land, gaan die paar halve succesjes ook geen verandering meer in brengen. Feyenoord moet bijna de CL winnen om ervoor te zorgen dat over 2 jaar de kampioen niet WEER voorronde CL moet spelen. Kansloos dus.
+ gunstiger als 020 extra wedstrijden speelt ivm vermoeidheid en ook nog eens op donderdag. Dicht op het weekend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 09:02 schreef MMM het volgende:[..] Feyenoord moet bijna de CL winnen om ervoor te zorgen dat over 2 jaar de kampioen niet WEER voorronde CL moet spelen. Kansloos dus. + gunstiger als 020 extra wedstrijden speelt ivm vermoeidheid en ook nog eens op donderdag. Dicht op het weekend. Eens hoor, wat dat betreft hebben we elkaar allemaal keihard nodig. Ook voor de transferwaardes. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Aan de ene kant `wij` die ons voor de competitie en de CL twee keer per week in het zweet moeten voetballen, plus soms ook nog eens bekervoetbal. Aan de andere kant 020 die uitgeschakeld is en de komende tijd nog vier extra spelers aan kan trekken (voor minimaal 10+ miljoen per stuk), om alleen in de competitie te gaan spelen. Op zich vind ik dit niet een heel aantrekkelijk scenario, maar het is zoals het is. Maar ik hoop dus dat ze volgende week door gaan, uit eigenbelang. |
|
|
|
|
Robin van Holland
|
|
|
Heerlijk toch dat die gasten gisteren verloren hebben. Je grootste concurrent mag je geen succes gunnen, ook niet voor het Nederlandse voetbal en de benodigde punten. Nederland haalt die opgelopen achterstand met het buitenland toch niet meer in. Dan zou er een regel ingesteld moeten worden door de malafide organisaties UEFA en FIFA dat clubs maximaal 4 buitenlanders op mogen stellen en maximaal 6 buitenlanders in de selectie mogen hebben. Ook moeten ze het lokken van talenten onder de 20 jaar tegen gaan door vermogende clubs uit o.a. Engeland. Mij interesseert 020 helemaal niks, maar ook andere clubs doen mij niks. Feyenoord is mij alles en als ze in Nederland beter kunnen worden door onkunde van andere clubs (o.a. het niet behalen van europees voetbal), graag!
Fijn weekend alvast mensen en 3 punten! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Man man wat was 020 slecht, tot aan de eigen helft en net voor het strafschopgebied van de tegenstander redelijk. Maar aanvallend tjonge jonge . Heb je het gezichtje gezien van Zyech? Nou die blijft niet hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tijd voor paniekaankopen :) |
|
|
|
|
Robin van Holland
|
|
|
quote: Helaas wel ja.... Hup Rosenborg! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 09:02 schreef MMM het volgende:[..] Feyenoord moet bijna de CL winnen om ervoor te zorgen dat over 2 jaar de kampioen niet WEER voorronde CL moet spelen. Kansloos dus. + gunstiger als 020 extra wedstrijden speelt ivm vermoeidheid en ook nog eens op donderdag. Dicht op het weekend. Inderdaad kansloos. Als land raken wij steeds verder achterop, gewoon omdat alles kan in de rest van Europa. Wij als land hebben helemaal niets meer te zoeken in de CL.
En met het elftal wat je gisteren zag voetballen hebben ze ook niets in de eredivisie te zoeken. ZE worden straks dolgedraaid door bijna elke club met zo'n verdediging, of ze nu 1 wedstrijd of 2 wedstrijden per week spelen.
Als ik zo'n Veltmannetje voor de camera zie verschijnen na een verliespartij heb ik meer lol dan wanneer ze zich plaatsen voor de groepsfase. Arrogant kutploegje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat die ellende heel lang mag duren. Binnen een jaar is het een spookstadion. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kut succesfans daar. Ik gun ze ook iets. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat ze maar net zo veel fans krijgen als Vitesse. Na net zo'n kutperiode als wij hebben gekend. Dat Twente maar een betere club mag worden dan zij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 11:53 schreef Fart het volgende:[..] Inderdaad kansloos. Als land raken wij steeds verder achterop, gewoon omdat alles kan in de rest van Europa. Wij als land hebben helemaal niets meer te zoeken in de CL. En met het elftal wat je gisteren zag voetballen hebben ze ook niets in de eredivisie te zoeken. ZE worden straks dolgedraaid door bijna elke club met zo'n verdediging, of ze nu 1 wedstrijd of 2 wedstrijden per week spelen. Als ik zo'n Veltmannetje voor de camera zie verschijnen na een verliespartij heb ik meer lol dan wanneer ze zich plaatsen voor de groepsfase. Arrogant kutploegje. Weet je . de Cl is wel degelijk bereikbaar. Veel landen doen het nog veel slechter dan NL . Het is juist een dubbeltje op zijn kant, en dus heel belangrijk dat Nederlandse ploegen Europees redelijk meedoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En hun thuiswedstrijden voortaan bij Telstar spelen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 12:09 schreef van geil het volgende:[..] Weet je . de Cl is wel degelijk bereikbaar. Veel landen doen het nog veel slechter dan NL . Het is juist een dubbeltje op zijn kant, en dus heel belangrijk dat Nederlandse ploegen Europees redelijk meedoen. Om vervolgens te zien hoe je 3 wedstrijden verliest? Van mij hoeft het niet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Of Almere inderdaad. Jij snapt het tenminste |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een lange periode lijden helpt dat volkje minder eng te gedragen. Europees wel weer kut dan. Maar is bijkans structureel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 09:02 schreef MMM het volgende:[..] Feyenoord moet bijna de CL winnen om ervoor te zorgen dat over 2 jaar de kampioen niet WEER voorronde CL moet spelen. Kansloos dus. + gunstiger als 020 extra wedstrijden speelt ivm vermoeidheid en ook nog eens op donderdag. Dicht op het weekend. Je hebt wel gelijk hoor maar het is zo fucking vermakelijk..nu roepen hunnie dat wij niets te zoeken hebben in Europa, en zelf halen ze de EL nog niet eens. Nee dan geniet ik des te meer van hun verlies.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
...want het leven, duurt maar even... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 11:53 schreef Fart het volgende:[..] Inderdaad kansloos. Als land raken wij steeds verder achterop, gewoon omdat alles kan in de rest van Europa. Wij als land hebben helemaal niets meer te zoeken in de CL. En met het elftal wat je gisteren zag voetballen hebben ze ook niets in de eredivisie te zoeken. ZE worden straks dolgedraaid door bijna elke club met zo'n verdediging, of ze nu 1 wedstrijd of 2 wedstrijden per week spelen. Als ik zo'n Veltmannetje voor de camera zie verschijnen na een verliespartij heb ik meer lol dan wanneer ze zich plaatsen voor de groepsfase. Arrogant kutploegje. Tuurlijk hebben we in NL niks te zoeken in de CL maar het gaat puur om die bakken met geld die je er mee krijgt. Lekker als je straks kampioen word en voorronde CL moet spelen tegen een Liverpool of Napoli en je het dan niet red..
Verder niet gaan overdrijven.. 'Ze worden straks dolgedraaid door bijna elke club', schei uit. Het is middelmaat daar achterin maar man, er loopt bij menig club voorin nog meer bagger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dus dat Feyenoord dit seizoen CL speelt had niet gehoeven van jou? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben wel benieuwd hoor wie we loten. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:34 schreef MMM het volgende:[..] Tuurlijk hebben we in NL niks te zoeken in de CL maar het gaat puur om die bakken met geld die je er mee krijgt. Leuk die paar miljoen, maar op het moment dat de televisierechten van een ander land beginnen bij de 70, is dat maar een schijntje.
quote: Verder niet gaan overdrijven.. 'Ze worden straks dolgedraaid door bijna elke club', schei uit. Het is middelmaat daar achterin maar man, er loopt bij menig club voorin nog meer bagger.
Zeker wel man, die Veltman gaat straks stampvoetend staan janken. De Ligt niet anders, gaat na de zoveelste fout met zijn armen over elkaar op het veld zitten. Heb Roda beter zien spelen dan dat hele 020 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Fer kan beter terug komen naar de kuip dan wint hij nog een keer een wedstrijd en een prijs staat op dit moment met 4-0 achter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 - 12:46 schreef Fart het volgende:[..] Leuk die paar miljoen, maar op het moment dat de televisierechten van een ander land beginnen bij de 70, is dat maar een schijntje. [..] Zeker wel man, die Veltman gaat straks stampvoetend staan janken. De Ligt niet anders, gaat na de zoveelste fout met zijn armen over elkaar op het veld zitten. Heb Roda beter zien spelen dan dat hele 020 Paar miljoen??? Alles goed? De Europese top gaan we nooit meer benaderen dus daar kijk ik niet eens naar. Maar stel dat je 3 jaar op rij CL speelt, dan komt er een partij geld binnen! Tevens interessant voor nieuwe sponsors als je CL speelt. En je kuntje versterken voor de Eredivisie.
Net als vorig seizoen?? Tuurlijk is Veltman matig maar in de Eredivisie zijn er veel te weinig linksbuitens die het hem echt moeilijk maken.. Zelfde geldt voor Sinkgraven, afgelopen seizoen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals bijna altijd, eens met MMM. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijg je als Twente gaat aanvallen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:34 schreef MMM het volgende:[..] Tuurlijk hebben we in NL niks te zoeken in de CL maar het gaat puur om die bakken met geld die je er mee krijgt. Lekker als je straks kampioen word en voorronde CL moet spelen tegen een Liverpool of Napoli en je het dan niet red.. Verder niet gaan overdrijven.. 'Ze worden straks dolgedraaid door bijna elke club', schei uit. Het is middelmaat daar achterin maar man, er loopt bij menig club voorin nog meer bagger. Je speelt dan geen voorronde tegen Napoli of Liverpool, dat is uitgesloten. Je speelt dan tegen de kampioen van Oostenrijk, Ierland, Polen e.d. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Verder spelen er in de CL dit jaar onder andere Apoel Nicosia, Maribor, Kopenhagen, Basel, Anderlecht etc.. Zolang al die ploegen er spelen hebben wij er ook wat te zoeken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als VVV er nog eentje maakt zijn ze koploper! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jezus gaan we nu ook geblesseerde spelers herdenken??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
ADO heeft al een aantal dikke kansen gehad, defensie AZ nog net zo lek als vorig seizoen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 - 18:58 schreef MMM het volgende:[..] Paar miljoen??? Alles goed? De Europese top gaan we nooit meer benaderen dus daar kijk ik niet eens naar. Maar stel dat je 3 jaar op rij CL speelt, dan komt er een partij geld binnen! Tevens interessant voor nieuwe sponsors als je CL speelt. En je kuntje versterken voor de Eredivisie. In verhouding is dat een paar miljoen ja. Europese top gaan we inderdaad nooit meer bereiken en dat neem ik als maatstaaf, want dat is de CL ... de zogenaamde (rijke) top. Als je dat negeert is de rest ook zinloos.
quote: Net als vorig seizoen?? Tuurlijk is Veltman matig maar in de Eredivisie zijn er veel te weinig linksbuitens die het hem echt moeilijk maken.. Zelfde geldt voor Sinkgraven, afgelopen seizoen..
Dit moet je allemaal niet te serieus nemen man. Tuurlijk gaan ze dat 020 niet doldraaien, maar de wens is de vader van de gedachte. Tis gewoon leuk om dat pleuris clubje de grond in te trappen en desnoods met leugens. Stik mij het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wat een drama queen hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gelukkig was Lexie daar die een soort van vaderrol op zich nam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2017 door Fart -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart