|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Fox3 speelt WillemII, tegenstander van volgende week.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Trouwens die voorzet van Ziyech. Die is gewoon blind gegeven he, niet gekeken. Gewoon hup erin. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Paniek achterin bij de boertjes.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opgewonden ventje ook die bergwijn.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NAC gaat nog scoren denk ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat idee heb ik ook, best een leuk elftal.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind de competitie er sterker op lijken dan vorig jaar. Utrecht Vitesse zijn er niet minder op geworden en veel ploegen kunnen verrassen tegen grotere clubs... Ben echt benieuwd de komende weken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach dat PSV stoer doen na een iverwinning op NAC ..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: NAC is fysiek ,denk dat er een hoop clubs puntje laten leggen in die rattenkooi |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vond ze echt niet verkeerd spelen dat nac..kun je wel eens gelijk in krijgen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: In de Galgenwaard ook denk ik dit seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jazeker Ar en RB het word lastiger voor de top dan vorig seizoen. Ben daar vrijwel zeker van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Jazeker Ar en RB het word lastiger voor de top dan vorig seizoen. Ben daar vrijwel zeker van. Yep aan de andere kant verloren we vorig jaar op woudestein nu winnen we er.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daar dacht ik ook aan indd,1 wedstrijdje kutgras in de tas |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, nu morgen/overmorgen afwachten of ze er ongeschonden vanaf zijn gekomen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop het wel man.. Maar goed een week om te herstellen,volgende week gaat Jörgensen scoren. Even kijken of ik ook zo'n heldere blik als jou heb want jij had de doelpuntenmaker van vandaag voorspelt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jawel Nicolai gaat scoren 2x.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat speelt dat Napoli heerlijk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Liverpool ook niet onaardig ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima potje van Liverpool gisteren.
Zometeen de loting, 19.00 Utrecht kijken en 20.45 de neuzen. Avondje gevuld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 17:41 schreef MMM het volgende:Prima potje van Liverpool gisteren. Zometeen de loting, 19.00 Utrecht kijken en 20.45 de neuzen. Avondje gevuld. Wat Utrecht en de neuzen betreft ik hoor 't wel van je ok ? ;) |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Dat je naar dat zooitje gaat kijken joh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahaha helemaal goed! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zolang het vermakelijk blijft, prima.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Utrecht gaat over de knie, 1-0 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het blijft Zenit natuurlijk he . Hopen voor ze dat ze er 1tje in kunnen prikken ? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja dat zou fantastisch zijn, anders gaat ook dit Europese seizoen straks al als een nachtkaars uit. Ajax heeft ook nog niet gewonnen in Noorwegen, PSV al lopen blunderen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja ze hebben zich aardig herpakt, met de nodige geluk staat het nog 1-0 dus alles ligt nog open.
Zou fantastisch zijn voor Utrecht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja leuke wedstrijd toch nog. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Lastig nu moet ik op mijn ene schermpje lachen om de joden terwijl ik op mijn andere schermpje hoop op een stunt voor Utrecht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:52 schreef moa het volgende:Lastig nu moet ik op mijn ene schermpje lachen om de joden terwijl ik op mijn andere schermpje hoop op een stunt voor Utrecht. Gewoon lekker Utrecht kijken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa