|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeg maar gerust wijf.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou met 6 - 0 dan maar winnen van ze haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nl ook straks van Bulgarije :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar die Strootman kan toch echt niet meer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar ja goed ,wie wil er nou for fuck seek naar Rusland? Doe je ook niet voor je lol toch? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha.. onze nieuwe mascotte |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Waarom speelde Bas Dost eigenlijk niet? Dat lijkt me toch de enige spits die potten kan breken, momenteel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo die omhaal van Ronaldo dan.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Grote voordeel zondag is dat Strootman niet speelt. Hopelijk Janssen dan ook op de bank ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dramaqueens bij de NOS. Die 4-0 is een te verwachten uitslag. wist Dickie ook al van te voren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar de manier waarop was vreselijk. Als je 11 tegen 11 gespeeld had, was t geen 4-0 geworden. Ik weet niet wie die Griezmann moest dekken, maar die had echt alle vrijheid. T middenveld kon geen bal vasthouden, niet eens een knappe korte pass geven. Ik weet niet wie er op linksbuiten stond, maar de Fransen ook niet want we hebben m de hele wedstrijd niet gezien. De mannen die wat kunnen doen als ze aan de bal komen: Wijnaldum, Sneijder of Robben, heb je de hele eerste helft niet gezien omdat Strootman, Fosu, de Vrij, Hoedt, Blind en Cillisen geen knappe bal hebben kunnen geven, geen bal kwam aan! Met Strootman echt als grootste drama.
Dat heeft aan de ene kant te maken met de klasse van Frankrijk, maar de spelers die er stonden zakten gewoon heel hard door t ijs.
Kortom, ik heb genoten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Anticiperen, handelingsnelheid, overzicht, techniek, fysiek, bluf en talent. Alles was twee klassen minder. Minimaal.
Dat is het huidige niveau. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 september 2017 - 08:13 schreef FR-Henk het volgende:Anticiperen, handelingsnelheid, overzicht, techniek, fysiek, bluf en talent. Alles was twee klassen minder. Minimaal. Dat is het huidige niveau. 4 van die items die je noemt zijn trainbaar....de lat moet gewoon hoger op de trainingen... Maar ja, als een Veltman al een jaar salaris krijgt van 1.2 M, waarom zou hij dan proberen het zomeravondvoetbal te ontstijgen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 september 2017 - 07:22 schreef Stylzz het volgende:Maar de manier waarop was vreselijk. Als je 11 tegen 11 gespeeld had, was t geen 4-0 geworden. Ik weet niet wie die Griezmann moest dekken, maar die had echt alle vrijheid. T middenveld kon geen bal vasthouden, niet eens een knappe korte pass geven. Ik weet niet wie er op linksbuiten stond, maar de Fransen ook niet want we hebben m de hele wedstrijd niet gezien. De mannen die wat kunnen doen als ze aan de bal komen: Wijnaldum, Sneijder of Robben, heb je de hele eerste helft niet gezien omdat Strootman, Fosu, de Vrij, Hoedt, Blind en Cillisen geen knappe bal hebben kunnen geven, geen bal kwam aan! Met Strootman echt als grootste drama. Dat heeft aan de ene kant te maken met de klasse van Frankrijk, maar de spelers die er stonden zakten gewoon heel hard door t ijs. Kortom, ik heb genoten. Het was idd dramatisch, met Strootman als allerslechtste. Daarom begrijp ik niet dat Dick Sneijder eraf haalt en Strootman laat staan, met alle gevolgen van dien.
Verder wel genoten van die Fransen. Wat een elftal of beter gezegd selectie is dat zeg!
Het is een wonder dat we nu nog steeds een kansje hebben om het WK te halen, maar ik heb het gevoel dat dat zondag over is tenzij er nog een (klein) wonder gebeurt ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T verschil in fysiek is overigens niet alleen maar getraind, maar ook genetisch bepaald. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Frankrijk is gewoon een wereldploeg, verlies je 99 van de 100 keer van.
Ik denk dat Advocaat wel in staat is om iets te forceren voor de komende 3 potjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vilhena zal wel spelen zondag ipv Strootman. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Zeker, daarom moeten clubs daar ook rekening mee houden bij de selectie... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 september 2017 - 10:19 schreef MMM het volgende:[..] Frankrijk is gewoon een wereldploeg, verlies je 99 van de 100 keer van. Ik denk dat Advocaat wel in staat is om iets te forceren voor de komende 3 potjes. Eens. Maar niet op deze wijze. Strootman laat zich naaien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 september 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vroeg me uiteindelijk ook af hoe Boetius het had gedaan of een Elia als je het toch over links buiten had. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bij Frankrijk zie je geen een speler die atletische beperkingen heeft (kracht souplesse en snelheid). Bij Nederland vallen er meteen al een aantal af (met name genetisch): - Strootman - Sneijder - v Persie - Blind - Vilhema |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed op buitenspel geanticipeerd van St-Juste.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jong oranje speelt leuker dan het echte oranje.. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Zat vanavond naar Jupiler League te kijken en ff op invaller Schuurman zitten letten, dat gaat echt niet goed komen met die jongen. Niet vooruit te branden, tjonge jonge jonge wat een tempo heeft die in z'n spel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoorde net een leuk interview met Annemarie Verstappen op de radio. Voor de jonkies onder ons, zij was vroeger een internationale zwemtopper. Zij is de moeder van Vincent Janssen (wist ik niet). Zij deed een boekje open over de manier van trainen in Engeland en in Nederland. Dat is zo'n groot verschil, dat het niet gek is dat veel van onze spelers tegenwoordig moeite hebben om aan te pikken in de PL. Ik weet nog dat Gertjan Verbeek de trainingsintensiteit bij Feijenoord wilde verhogen met een krachthonk en een wetenschappelijke benadering. Hij werd uitgelachen en de (oudere) spelers verdomde het om mee te gaan in zijn aanpak (ze werden dan te moe). Dit staat wel model van waar wij de slag hebben gemist de laatste 10 jaar.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doet me denken aan ten Hag bij Utrecht. Verhoogde trainingsintensiviteit, (team)discipline. Zie waar U. een jaar verder gekomen is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het beter kan moet je er voor gaan, een topsporter leeft van en voor zijn sport dus geen gejammer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Allemaal leuk en aardig maar toen de trainingsintensiviteit omhoog ging was dat wel bij gelouterde profs zoals Makaay van Bronckhorst Hofland Tomasson De Cler Lucius Mols en Landzaat .Allemaal internationals die bijna allemaal bij europese topclubs hadden gespeeld en plots in sommige gevallen er maanden uitlagen ivm deze intensieve trainingtackitiekie van G.J.Verbeek.
Dat het de jonge gasten zou helpen word nu individueel bepaald aan de computer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nederland legt t qua training niet af, maar qua bouw. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Janssen scoorde bij AZ 24 doelpunten in 1 seizoen ,bij de Spurs 1 doelpunt in een seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 36 bij AZ en 6 bij de jids.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Om te scoren moet je wel spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vorigjaar speelde hij alles of bijna alles
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt 38 wedstrijden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee joh. Veel ingevallen, toen Kane terug kwam van blessure toch? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou kunnen maar volgens mij was Kane meer dan de helft van t seizoen toen geblesseerd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Speelde vorig seizoen 50 wedstrijden.. |
|
|
|