|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wanneer komt het boek? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geen uitnodiging gehad ? Wordt uitgereikt bij Barabas. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ah..weer ? Is toch altijd gezellig daar he :) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Mag hooguit 112x112 zijn, waardoor het nog flink lastig wordt ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Dat wel, uiteraard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerenveen verliest , dat scheelt in de schade op de ranglijst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV mazzelt met de rode kaart |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgende week 7 of 8 punten achter op die boeren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vitesse pakt een punt bij Waregem en bezorgd daarmee Nederland UEFA punten. We blijven daarmee in de race voor een ticket |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelijk bij Zulte, nou ben ik pleased zenne. Hadden ze toch gewoon moeten winnen? Als je dat al niet kan, gooi dan dat ticket gelijk maar in de majem! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bas Nijhuis in de EL zie ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 - 22:03 schreef VVout het volgende:Gelijk bij Zulte, nou ben ik pleased zenne. Hadden ze toch gewoon moeten winnen? Als je dat al niet kan, gooi dan dat ticket gelijk maar in de majem! Ik denk dat wij met 0 punten niet te veel babbels moeten hebben. En vooral blij moeten zijn dat Vitesse waarschijnlijk ons plaatsje nog mogelijk maakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 - 23:14 schreef van geil het volgende:[..] Ik denk dat wij met 0 punten niet te veel babbels moeten hebben. En vooral blij moeten zijn dat Vitesse waarschijnlijk ons plaatsje nog mogelijk maakt. Sjachtar staat bovenaan in de Oekraïnische competitie en weet het Napoli in onze pool moeilijk te maken. Zulte staat zevende in de Belgische competitie en pakt samen nu met Vitesse hun eerste puntje in de pool. Knap hoor, van Zulte. Heeft niets met grote mond te maken, had hier gewoon verwacht dat Vitesse dit wel aankon, net als ik gehoopt had dat Feyenoord Sjachtar in de Kuip had moeten pakken. Op basis van de niveaus blijkt het gewoon voor mij dat we geen aanspraak maken op die ticket en het hooguit een stom gelukje is, voor hoelang dan ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=375836&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord Zo staat het er voor op dit moment. Feyenoord zal dus echt een resultaat moeten behalen in de laatste drie wedstrijden. Als de Cl definitief wegvalt heeft dat grote gevolgen . Denk alleen aan het eventuele nieuwe stadion, geldverstrekkers zullen dan fors hogere percentage's gaan vragen etc etc . Plus je inkomstenverwachting gaat fors naar beneden . Eigenlijk is een nieuw stadion dat een utopie .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:8. Oekraïne 37.533 (4.400) 9. België 37.300 (1.400) 10. Turkije 32.400 (3.400) 11. Nederland 28.749 (1.900) 12. Oostenrijk 28.100 (5.000) Dan zal je dus moeten winnen van Belgie, Oekraine, Turkije en Oostenrijk. De praktijk wijst al een tijdje uit dat we moeite hebben met die landen, dus ticket leuk maar vind het veel belangrijker dat we beter zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is de positie waar je nu thuishoort. Kunnen we lang over bomen, maar t is de staat van t Nederlandse voetbal. Die poetsen we in de aankomende paar jaar niet weg. Daar moet 1 in Nederland iets structureels veranderen en 2. in Europa, maar het laatste zal niet gebeuren.
Alle landen boven ons hebben structureel meer geld te besteden dan wij. Op België misschien na, maar daar zet de vrije val nu ook in. Financieel gezien zou Oostenrijk ook wel boven ons horen. Als je weet hoeveel geld er door RB in gepompt word. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee , de eerste 10 sowieso CL. En plaats 11 vrijwel zeker , lees de bijlage. Die plaats moet je dus veilig stellen. En in de toekomst proberen een plaatsje op te schuiven. @ VV
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eens, alleen moet er dan meer in zitten als een gelijk spelletje tegen Zulte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zit er niet, want een Vitesse bij ons is niet van veel hoger niveau dan een Zulte. Gelijkwaardig wat ik gisteren zag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan heb je dus geen recht op dat ticket, pijnlijk en kan er niet al e mild over zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Man de nummers twee en drie overleven de voorrondes niet eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Precies, een aanslag op het team om enigszins voor de dag te komen, maar die paar miljoen zijn leuk meegenomen natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord begroot Europese inkomsten nooit mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het stadion was bedoeld om groei te verwerven en daarmee minimaal Europees voetbal en eens per jaar Cl te bereiken. En daarmee een sprong te maken qua begroting, in combinatie met wat meer catering en supportersinkomsten. En ook al zou je dat zelf niet mee begroten , dat maakt geen ruk uit voor de verstrekkers van geld, en de rente tarief peilers. Zoals ik een stukje hierboven uitlegde.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik lees wat je zegt. Ik vind t alleen vergezocht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je krijgt nergens 150 miljoen los met een gemiddelde winst van 6 miljoen tegen een laag tarief (zonder perspectief op meer).En dit is nog de meest positieve meting , trek je hem wat langer door,dan zag je alleen maar rode cijfers. Alleen tegen een heel fors tarief. Bij heel veel verschillende partijen
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een beetje hetzelfde als met een minimum inkomen een huis proberen te kopen van 500.000
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T lijkt me sterk dat ze deplorabele staat waarin t Nederlandse voetbal zich in verkeert niet meegenomen hebben. Europees voetbal blijft kunnen. Incidenteel CL ook. Dat is t. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij zei de nieuwe directeur zelf dat het vreemde vermogen nog gezocht moet worden. Dus het antwoord op je vraag is nee. En juist het uberhaupt meedoen aan de CL is in het geding .
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oke!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 oktober 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vanavond Groningen tegen de kruikenzeikers . Niet echt boeiend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laten we niet hopen op een déjà vu, maar hebben we al niet eerder ons budget overschreden en het uiteindelijk niet waar gemaakt. Laten we met beide benen op de grond blijven en zien waar we werkelijk staan. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
wie kan de tussen stand doorgeven van de kleine klassieker 020 A1-Feyenoord A1 ik ben onderweg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 oktober 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geldski 3-2 net voor tijd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 - 12:10 schreef de bluffer het volgende:wie kan de tussen stand doorgeven van de kleine klassieker 020 A1-Feyenoord A1 ik ben onderweg 4-0 voor 020 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zwolle naar de 2de plaats |
|
|
|