|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jazeker ,ik werd nerveus van die Keeper Drommel ,maar in de wedstrijd een paar goede reddingen en een pingel stoppen. Maar hij had geen bal vast man.De meest simpele ballen weg boxen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Keizer de zak gehad. Die zagen we niet aankomen :) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Bergkamp en Spijkerman ook. Dat worden weer onrustige tijden, in 020.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ondanks dat staan wij een puntje of 7 achter hunnie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar wij hebben nog wat gewonnen de laatste twee Jaar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Beetje rare timing, hij mocht de kerst niet halen zeker. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: hoeven ze de dertiende maand niet te betalen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Real krijgt een aardig tikkie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt ook wel of ze elke wedstrijd tegen Barcelona rood krijgen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer seizoen is ook daar voorbij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Utrecht ook verloren . 3-1 bij NAC |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Psv inmiddels van een 0-1 naar een 2-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maar het is wederom niet hoogstaand wat psv laat zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Friday wint het alway's over de monday |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een gat inmiddels al tussen de top drie en de rest . Feyenoord kan nog n beetje aansluiten bij 2 overwinningen . En we zitten nu op de helft , normaal wordt er pas echt n gat geslagen in de 2 de helft van de competitie .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn ook voorbeelden dat ze dan ingelopen worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inderdaad aardige kloof, maar die top 3 is nou niet bepaald stabiel en soeverein. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die Duarte is zoooo slecht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zou een doos kroketten inslaan en Kramer per direct ophalen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kluivert wordt een beetje de Robben op links.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hoezo? Is 'ie stuk? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is de eerste wedstrijd 020 uit ? of Utrecht nog inhalen ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Dat Madrid is ook lekker bezig zeg, de tering.... 16 punten achter Barcelona.
Maar ach, winnen ze de CL, dan is het seizoen n eens weer goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En anders worden ze 6e. Op termijn maakt het niet meer uit voor een CL plaats daar. Geld rolt wel binnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Real en Barcelona doen dingen met hun finacieen die niet mogen. In NL en Frankrijk. Deze ploegen zetten volgens mij de waardes van hun spelers op de lijst zodat ze altijd zwarte cijfers schrijven. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote:Op zondag 14 januari 2018 - 11:15 schreef piet de paler het volgende:Real en Barcelona doen dingen met hun finacieen die niet mogen. In NL en Frankrijk. Deze ploegen zetten volgens mij de waardes van hun spelers op de lijst zodat ze altijd zwarte cijfers schrijven. Doe jij toch ook op je IB aangifte?
Schuld BOX 1: 250.000, genaamd: Hypotheek. En wat doe je? Je zet daarop je bezit van je huis, WOZ-waarde: 260.000,-. Zwarte cijfers: 10.000,-.
Real zet hun bezit op de lijst met bezittingen (klinkt logisch), bijv. het stadion (eigendom), trainingsvelden, grond erom heen en ja ook de spelers. Of die waardevast zijn? Valt te bezien, maar de waarde van jouw woning is ook niet stabiel. Kijk naar de mensen die in Groningen wonen. 1 aardbeving en de waarde van je woning daalt. Die raken hun huis echt niet meer kwijt tegenover het bedrag waarvoor zij het gekocht hebben. Real raakt de spelers wel kwijt, een voor meer dan de ander, maar ze vertegenwoordigen een waarde. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik heb liever een lagere WOZ en rode cijfers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 14 januari 2018 - 11:36 schreef Phyrexian het volgende:Volgens mij is feyenoord zo in de problemen geraakt dat het in NL niet mag [..] Doe jij toch ook op je IB aangifte? Schuld BOX 1: 250.000, genaamd: Hypotheek. En wat doe je? Je zet daarop je bezit van je huis, WOZ-waarde: 260.000,-. Zwarte cijfers: 10.000,-. Real zet hun bezit op de lijst met bezittingen (klinkt logisch), bijv. het stadion (eigendom), trainingsvelden, grond erom heen en ja ook de spelers. Of die waardevast zijn? Valt te bezien, maar de waarde van jouw woning is ook niet stabiel. Kijk naar de mensen die in Groningen wonen. 1 aardbeving en de waarde van je woning daalt. Die raken hun huis echt niet meer kwijt tegenover het bedrag waarvoor zij het gekocht hebben. Real raakt de spelers wel kwijt, een voor meer dan de ander, maar ze vertegenwoordigen een waarde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 januari 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Particulier of bedrijf is belastingtechnisch nogal een verschil. Als dat niet zo zou zijn verhuurde ik mijn huis aan mezelf. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In Frankrijk zijn er nog wel fiscale mogelijkheden , ik ben nu aan het bekijken wat het me gaat kosten om in Nederland te gaan wonen. Ik blijf Fransman maar hoe dat dan zit met een koophuisje in NL. En mijn eigen vermogen? Volgende week druk druk druk |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Neem er je tijd voor, ga zelf met banken praten. Dan hou je veel geld in je zak. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 14 januari 2018 - 12:51 schreef piet de paler het volgende:In Frankrijk zijn er nog wel fiscale mogelijkheden , ik ben nu aan het bekijken wat het me gaat kosten om in Nederland te gaan wonen. Ik blijf Fransman maar hoe dat dan zit met een koophuisje in NL. En mijn eigen vermogen? Volgende week druk druk druk Pièrre le pôler... :-) |
|
|
|