|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 14 januari 2018 - 12:51 schreef piet de paler het volgende:In Frankrijk zijn er nog wel fiscale mogelijkheden , ik ben nu aan het bekijken wat het me gaat kosten om in Nederland te gaan wonen. Ik blijf Fransman maar hoe dat dan zit met een koophuisje in NL. En mijn eigen vermogen? Volgende week druk druk druk Is het niet leuk in Frankrijk? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja het is mooi en leuk, echter ik word te veel met mijn vereleden geconfronteerd, en ik wil rust in mijn hoofd. Iets wat ik aan zee kan bewerkstelligen. En als ik even naar Frankrijk wil kan ik overal terecht. Het gezegde is niet voor niets teken bij je verliest je familie, maar je krijgt vrienden voor het leven die je altijd steunen en onderdak geven. Ik ben voor mijn ptss ook uitbehandeld maar kan altijd bellen. Maar hoe ouder ik word hoe meer ik de kneuterigheid van mijngeboorte land mis. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
maat van mij kwam terug van Noorwegen met zijn gezin.....anderhalve maand later is hij weer als de wiedeweerga terug naar Noorwegen gevlogen. Is zich rotgeschrokken hier. Alles is hier dicht gebouwd en voorzien van regeltjes.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb een huisje in de buurt van Ouddorp,en ik ben hier redelijk veel. Als ik een bui heb ben ik liever alleen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat heeft Feyenoord O19 gisteren gedaan? Klopt het dat ze met 1 - 0 gewonnen hadden van Psv? Kan niks vinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dank je man. Ik dacht dat Psv 8 basisspelers miste gisteren omdat zij mee waren op trainingskamp.. Dan is deze uitslag niet zo best. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Barca krijgt klop met de man van 71.000.000 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Barca heeft mazzel dat er een doelpunt werd afgekeurd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 mooie potjes gisteren. Liverpool en Barça
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 januari 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Liverpool wel maar Barça? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat zeker maar het had met rust gewoon 3 - 0 moeten staan. Dan had het voor Barca toch een stuk lastiger geweest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Utrecht - AZ 1-1. Gunstig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De Rotterdamse derby voor de rust iig een vermakelijke pot. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Precies wat ik zei. Voor de rust. Na rust al een stuk minder . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T was voetballend de eerste helft al vreselijk, nu gebeurt er ook nog weinig. Houd je weinig over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dickie vooralsnog geen succes. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Vooral als je zelf wint |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Utrecht snapt het wel. Onder druk zetten en naar voren durven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een stelletje jankende wijven hahaha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Altijd als het niet gaat zoals ze willen Heerlijk om naar te kijken en Huntelaar geeft daar een extra demensie aan met die jankmuil van hem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:29 schreef Fart het volgende:Altijd als het niet gaat zoals ze willen Heerlijk om naar te kijken en Huntelaar geeft daar een extra demensie aan met die jankmuil van hem. Veel geklaag over ruw spel, maar je hoort niemand over de stervende zwanen bij de uitploeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Huntelaar is intussen wel een grote kolerelijer geworden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Altijd wel een beetje geweest. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vanaf de dag dat hij voor 020 ging spelen. Bij H'veen had hij dat niet. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote: in zijn PSV-tijd ook al wel hoor, heeft er altijd in gezeten |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ken mij Huntelaar bij psv eerlijk gezegd niet herinneren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 januari 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Had het ff opgezocht op Wiki inderdaad. Nooit geweten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gewogen en te licht bevonden voor het eerste |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Alleen bleek houten Klaas uiteindelijk een bruikbare speler |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik heb echt een schijthekel aan die kop van Huntelaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moet je nagaan hoe zijn moeder eruit ziet. Zal geen st Juste wezen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat denk ik ook niet nee. Of hij is frontaal aangereden als kind zijnde, dat kan ook natuurlijk |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zijn wijf mag er wezen trouwens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veld in Utrecht lag er Beter bij dan woensdag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie denk je dat er net scoort tegen Barca |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, Alavés, daar heb je hem weer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waarspeeliknuookalweer till I die |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En zo kom ie toch weer in de picture die te dikke niet voruit te branden held. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou hij was anders behoorlijk snel |
|
|
|