|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Selectie is degradatie-rijp. En van Halst doet er wijs aan ook op te stappen. Het is zijn aanstellingsbeleid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sorry het klinkt niet zo sympathiek van mij maar ik hoop toch echt een jaartje Jupiler voor Twente |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tapia scoort tegen Ijsland.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: "Peru - IJsland 3-1 Waar Renato Tapia bij Feyenoord weer is gedegradeerd tot bankzitter, geldt hij als een steunpilaar bij de nationale ploeg van Peru. Ook tegen IJsland maakte de verdediger annex middenvelder weer een uitstekende indruk. Al in de derde minuut zette Tapia zijn land op voorsprong met een rake kopbal." Aldus VI.
Peru is natuurlijk niveau Andorra. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Peru ligt veel hoger dan Nederland. De ijle lucht zorgt dat Tapia wakker wordt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, spelen alleen maar thuiswedstrijden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In de panfluitarena |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En de tegenstanders spartelen op hun rug, als een vis op het droge. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat vind Geile natuurlijk weer een goed argument ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Vandaar dat zij zich hebben gekwalificeerd...Heb je hun poule gezien? Peru wordt mijn team van de zomer.....ik heb de panfluiten al in huis... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles voor Poetin, hup Russia |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2018 - 17:48 schreef CobusIII het volgende:[..] Vandaar dat zij zich hebben gekwalificeerd...Heb je hun poule gezien? Peru wordt mijn team van de zomer.....ik heb de panfluiten al in huis... En Tapia man van het toernooi. En Gio weet niet wat ie verkeerd gedaan heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ha, Twente krijgt een cult-status |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nelom speelt bij Sparta ook slecht vandaag, Kramer daarentegen best belangrijk. Had kunnen scoren , maar desondanks tot nu toe belangrijk voor zijn ploeg. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 - 19:10 schreef van geil het volgende:Nelom speelt bij Sparta ook slecht vandaag, Kramer daarentegen best belangrijk. Had kunnen scoren , maar desondanks tot nu toe belangrijk voor zijn ploeg. ADO en Sparta is ws het niveau wat hij max aan kan.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dickie heeft het prima voor elkaar . :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Daaaaag sparta daaag daag Hugo Borst daaag sparta daaaaaag daaag juultje Deelder daaaag daaag Daaag Dickie en nu oogje dicht snaveltje toe ..................samen met Henkie in de Jupiler leage |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De trainingswissels pakken zeg maar hilarisch uit. Gert Jan en Dicki worden afgeslacht . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog ff en hij kan weer: Helemaal niets... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee natuurlijk niet die hautaine ploeg uit spangen, heb je wel eens gehoord hoe ze over Feyenoord praten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Twente en sparta exit dus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sparta mag blijven hoor. Roda en Twente eerst |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2018 - 09:34 schreef piet de paler het volgende:[..] Nee natuurlijk niet die hautaine ploeg uit spangen, heb je wel eens gehoord hoe ze over Feyenoord praten? Ik ben daar zo'n beetje opgegroeid Piet dus ja. Maar vind het wel mooi die afgunst ,hebben ook allemaal een zwak voor 020 die rare Spartanen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waren eerder opgericht, uit hogere sociale klasse, nog steeds neerkijken op volkse, prat gaan op onderscheid met de massa die Feyenoord volgt. 020 is een middel om zich nog meer te onderscheiden. Sparta is een beetje zielig en licht gefrustreerd doordat zij al een ruim een halve eeuw 2e viool spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2018 - 11:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben daar zo'n beetje opgegroeid Piet dus ja. Maar vind het wel mooi die afgunst ,hebben ook allemaal een zwak voor 020 die rare Spartanen Heb eens een scharrel gehad die achter de puntengaal woonde en ben het er mee eens, wat een volk zeg voelen zich te goed om Mogûh te zeggen als je daar ‘s ochtends de straat op gaat en denken nog steeds dat we daar een stel varkensboeren zijn. De t..... met dat Spermanenvolk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Gewoon volgende week afslachten die Tukkers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoppa. 3 2 1 Helemaal niets. Alvast oefenen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 april 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Groningen wordt genaaid hoor |
|
|
|