|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat was er ook aan af te lezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Autisme narcisme hunkering naar erkenning.
Kruis maar aan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik quote alleen nog een theoretical physicist. Theorie is er om achterhaald te worden door de praktijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2018 - 19:19 schreef Gerard_FR het volgende:Ik quote alleen nog een theoretical physicist. Theorie is er om achterhaald te worden door de praktijk. Open doel gekocht? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zet er geil bij Humor Sarren en narren Kan er een hele waslijst neerzetten. Maar geil past het beste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te veel voor een tegeltje. En niet origineel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2018 - 18:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Eigenlijk moet je jezelf alleen quoten als je fout zit. Anders ben je alleen op zoek naar bevestiging. ;) Auw |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2018 - 19:22 schreef van geil het volgende:[..] Ik zet er geil bij Humor Sarren en narren Kan er een hele waslijst neerzetten. Maar geil past het beste. .. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Houd wel van je hoor Geilert |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De competitie zit erop . Alle uitslagen zullen me een worst zijn. Dikke lul drie bier , die gouden beker blijft hier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoop dat ze alsnog allebei uitgeschakeld worden. Liverpool en Roma gewoon ook finale. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2018 - 21:51 schreef van geil het volgende:De competitie zit erop . Alle uitslagen zullen me een worst zijn. Dikke lul drie bier , die gouden beker blijft hier. Dat heb ik exact hetzelfde. Het boeit gewoon niet meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Turpin geeft even binnen tien minuten 2xg = rood |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was ook wel lekker op de binnenkant enkel gekickt ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Arsenal hoeven we niet echt meer op te hopen denk ik. Die zijn veel te lief om in het slachthuis van Atletico de winst op te halen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Simeone ging weer in Hulk-modus |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lang niet zo intimiderend dan in zijn tijd al speler. De man is heel snel heeel oud geworden hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Anass heeft er al 2 gemaakt 2-3 voor Fortuna op 1-0 Jong ajax staat achter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fortuna eredivisie , lang geleden. Nacompetitie ; NEC Graafschap Telstar Emmen Cambuur Almere Dordrecht MVV |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NEC nog promoveren, dondert mij niet wie er, naast Twente, nog uit gaat ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
'De haat die richting FC Twente golft. Waar hebben we dat aan verdiend?'
Televisiemaker en FC Twente-supporter Erik Dijkstra vindt het onbegrijpelijk én treurig dat er bij supporters van andere clubs zo veel haat leeft richting de club uit Enschede. Hij schrikt enorm van de gigantische antipathie jegens de hekkensluiter van de Eredivisie.
"Weet je wat ik erg vind? De haat die richting FC Twente golft. Vitesse wil een uitzwaaiwedstrijd, supporters van De Graafschap en Go Ahead Eagles gaan daarin mee. Waar hebben we dat aan verdiend?", zegt Dijkstra in gesprek met TC/Tubantia.
"Al die 30.000 mensen op de tribune in De Grolsch Veste en al die fans die thuis naar FC Twente kijken, zijn niet verantwoordelijk voor het rare beleid in het verleden. Alsof we allemaal criminelen zijn, alsof de club niet deugt. Ik ben Joop Munsterman niet, wij allemaal niet. Ja, ik stond met hem te huilen en te juichen toen we kampioen werden in 2010, maar ik ben niet verantwoordelijk voor zijn beleid", vervolgt hij.
Ontluisterend "Het is ontluisterend om te merken hoe mensen nu reageren op ons. Neem Jan Smit, oud-voorzitter van Heracles. Ik vind dat een hele leuke club, heb ik altijd gevonden. Hij zit nu bij de KNVB en voelt zich geroepen om te zeggen dat hij geen traan zal laten als FC Twente degradeert. Wat heeft hij eraan om dat te zeggen? Waar komt die woede en frustratie vandaan, zegt hij het omdat hij ooit is gekleineerd door Munsterman? Ik kan daar niets mee en denk dan echt: kijk thuis eens in je eigen spiegel."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2018 door MightyAce -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Interesseert me geen reet. Gerechtigheid.. nepbayern naar de vrijdagavond, punt. En ik neem er een pilsje op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jan Smit is natuurlijk een Heraclied. Zegt dan toch niks verkeerd... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doet ie niet, hij zegt alleen maar dat ie er geen traan om zal laten. Waarom ook, is toch niet zijn club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
HAHAHAHAHA
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Erik Dijkstra. Naast fc Twente supporter ook nog vaste klant van de DWDD npo tiet. Nou proost he |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 15:29 schreef tomson het volgende:Erik Dijkstra. Naast fc Twente supporter ook nog vaste klant van de DWDD npo tiet. Nou proost he Droeftoeter is het |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verstappen ook weer klaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft die bijles van papa gehad ofzo? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
HAHAHAHAHA
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ricciardo reed er van achter in en misschien gooide Max de deur wel heftig dicht, ook al vond ik het nog wel meevallen. Allebei geen punten en dat terwijl je 4 en 5 licht met nieuwe banden. Daar was Helmut niet blij mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verstappen reed de verdedigende lijnen, deur dicht gooien was nog geen sprake van, want Ricciardo zat er nog achter.
Denk te veel opgefokt door de boordradio en t moment! |
|
|
|