|
|
CobusIII
|
|
|
Het eerste incident vond ik een fout van Verstappen het laatste die van Ricciardo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
3-0
HAHAHAHAHA
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
maar de grootste fout is door het team gemaakt...die had eerder kunnen ingrijpen... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan ook nog z'n spektakel op het einde, daar had iets van een 3e of 2e plaats in kunnen zitten, wat een gekloot zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die tussenstanden rieken een beetje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente is compleet vermoord in Arnhem |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prachtige beelden uit Arnhem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Live @ huize Stylzz : D |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik heb alleen medelijden met de trainer van Twente...voor de rest fantastisch! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
terecht, maar voor de supporters een ramp. Zullen ze nu ook definitief failliet gaan? Of hebben ze al een sjeik gevonden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De tyfus voor die kudt supporters |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Munsterman gun ik een standbeeld. Heeft z'n club naar de klote geholpen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch is dat niet zo, Twente heeft gewoon de 4de begroting van de eredivisie. Is het wanbeleid van van Halst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De ellende op geldgebied gaat nu pas komen door de degradatie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze hebben nog een megaschuld bij de gemeente |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De grootheidswaan van Munsterman. Foute contracten, foute contacten en enorme financiele risico's w.o. investering op stadion. Een vreselijk naïeve gast. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, maar is absoluut niet de oorzaak van de degradatie. Alleen van Halst heeft meen ik 15 aankopen gedaan , en er is er niet een geslaagd. 4 de begroting , en dan degraderen , nooit vertoond. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik lees overal de 4de . 4,5 miljoen meer dan bijvoorbeeld AZ Vitesse zit er nog tussen , en daarna een gapend gat naar alle ploegen daaronder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 20:31 schreef van geil het volgende:[..] Ja, maar is absoluut niet de oorzaak van de degradatie. Alleen van Halst heeft meen ik 15 aankopen gedaan , en er is er niet een geslaagd. 4 de begroting , en dan degraderen , nooit vertoond. Klopt, ik bedoel dat die schuld nu een molensteen gaat worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo Twente zijn waar ze allang hadden moeten zijn,in de Jupiler league |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt flauwe popo's in dit geval. Hadden een beetje meer "in de geest van de wedstrijd " mogen denken :p Man met stadionverbod huurt hoogwerker om tóch voetbalwedstrijd te zien - http://nos.nl/l/2229788 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het beste vermaak is leedvermaak. Is t nog wat ? Ik kijk m nog terug op de app .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heheheh..verrassend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bayern niet effectief met afmaken, die redden het niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat uitvak zit vol met tukkers met een Bayern shirt aan hé. Hypocrieten.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eerlijk gezegd vindt ik die keeper van Real ook slecht trouwens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn maar weinig echt goede keepers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een mazzel weer dat Real. Bizar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij lag , mocht hem niet pakken , ik denk dat hij gokte dat de bal naast zou gaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Boeien, wij hebben de gouden beker. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het wordt dus een droomfinale tussen Real Madrid en Liverpool! Ik verwacht dat Real de derde op rij gaat pakken, maar hoop dat Liverpool ze kan verrassen! |
|
|
|