|
|
piet de paler
|
|
|
En zal nooit meer iets worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2018 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:Ik vind het vermakelijk die intervieuws met die autoritaire mannen, Deelder, Borst, en die voorzitter. Ga maar lekker tegen PSV aanschurken. Of haal 020 talentjes...... Types als Deelder en Borst zijn geen grijze gehaktballen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deelder en Borst zijn overigens ook totaal niet autoritair, in tegendeel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, eigenzinnigheid is iets heel anders. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu Sparta verliest zijn ze anders , ik zie ze wel eens praten voorafgaand aan het rw mannen diner. Dan zijn ze eng en haatdragend en minachtend over Feyenoord. In hun ogen nog de boerenzijde van Rotterdam |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat is dan meer sneu. Niet autoritair. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Piet liegt hier niet . Een beetje Spartaan heeft meer met 020 dan met Feyenoord. Doen altijd denigrerend richting Feyenoord terwijl ze er al meer dan een eeuw op grote afstand achteraan hobbelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar das niet autoritair Hautain of elitair. Arrogant in makkelijk Nederlands |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dumoulin goed bezig wederom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Giro staat volledig op z'n kop nu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doping geruchten gaan alweer rond. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In mijn ogen onmogelijk om met "astma" op topniveau te fietsen . Nep puffertje lijkt me. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 - 17:37 schreef van geil het volgende:In mijn ogen onmogelijk om met "astma" op topniveau te fietsen . Nep puffertje lijkt me. Eens... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Er loopt ook een onderzoek naar hem. Het is sowieso niet chick om dan koersen te blijven rijden. Daarnaast heeft hij erg onregelmatig gereden deze ronde. Blijf het vreemd vinden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2018 door CobusIII -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is al knap dat hij sowieso fietst .Astma , nierfalen, poeh. Dumoulin zal achteraf wel winnen, maar dan mist het glans.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 - 17:46 schreef van geil het volgende:Het is al knap dat hij sowieso fietst .Astma , nierfalen, poeh. Dumoulin zal achteraf wel winnen, maar dan mist het glans. Als dat zo zou zijn sloeg ik zijn kop van zijn romp als Dumoulin zijnde.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
By the time he starts the defence of his crown, Froome will have visited at least eight doctors based in at least six clinics and hospitals across four countries over the past three years alone, taking more than a dozen doses of at least six different medications for at least five separate medical conditions.
Bilharzia, a tropical disease caused by parasitic worms, contracted through contact with infected water, which kills up to 200,000 people per year.
●Typhoid, a potentially fatal bacterial infection that is extremely rare in the UK and can be prevented with vaccination.
●Urticaria, also known as hives, a skin condition that produces a nasty burning rash, that left Froome in pools of sweat in the night, scratching until he bled.
●Blastocystosis, another parasitic disease spread via contaminated food or water that can cause diarrhoea, abdominal cramps and weight loss.
●Asthma, the chronic inflammation of the airways that millions of ‘ordinary’ people cope with in their daily lives but one that is a constant danger to a professional cyclist. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2018 door CobusIII -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maar tnx voor de info ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 - 17:51 schreef CobusIII het volgende:[..] Als dat zo zou zijn sloeg ik zijn kop van zijn romp als Dumoulin zijnde.. Misschien kan morgen iemand uit het publiek dat even doen. Even definitief van de fiets af slaan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 - 17:46 schreef van geil het volgende:Het is al knap dat hij sowieso fietst .Astma , nierfalen, poeh. Dumoulin zal achteraf wel winnen, maar dan mist het glans. Een te hoge concentratie is gewoon doping, punt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zag een filmpie van een keeper van Feyenoord 018 ,die als vleugelspeler moest invallen .. Die nam een bal vanaf een corner volley zo kruislinks de kruising in... Nu is mijn vraag is dit oud nieuws want ik zie er niks van terug op headliner |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo dan, dat doet die Wouters lekker :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De loopactie ervoor is al top |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het bizar, een heel seizoen lang eredivisie niet zo'n mooi doelpunt gezien. En wat je zegt die loopactie. Wereldkeeper. Maar gek dat je bij headliner niks van terug ziet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:... Maar gek dat je bij headliner niks van terug ziet
Geen artikeltje van Voetbal Primeur hè. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee indd maar nu je het zegt zijn eigenlijk veel Feyenoordsites verdwenen. Geen Fr Fans meer ,geen fr-fanatic bv
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben hun links beschermd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een mompelende commentator... lol |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bewussie van Ramos op Salah |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Poging tot arm breken. T is een straatvechter die Ramos |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een viespeuk. Alles voor het resultaat he. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja dit was 100% van tevoren bedacht. Angel uit Liverpool halen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit heb ik nog nooit gezien |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer zo'n anticlimax finale. Met het jaar minder leuk om te kijken Edit : zou het dan toch ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als liverpool het niet binnen 90 min afmaakt dan wint real met de penalty serie. |
|
|
|