|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Duidelijke pingel.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kroatië echt n leuk goed tam |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja was wel een pingel maar 2 laffe goals . Kroatië maakt de wedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maakt me niet zoveel uit, maar nu ik het zie, heeft Kroatië mijn gun factor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens met de studio en Nijhuis, was 0 onnatuurlijks aan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vrije trap was onterecht, daarna ook nog eens buitenspel....handsbal discutabel. Kortom. Kroatie heeft behoorlijk wat pech de eerste helft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2018 - 17:59 schreef CobusIII het volgende:Vrije trap was onterecht, daarna ook nog eens buitenspel....handsbal discutabel. Kortom. Kroatie heeft behoorlijk wat pech de eerste helft. Eensert, behalve die pingel die vond ik terecht..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2018 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gefeliciteerd Frankrijk . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog nimmer een WK gezien met zoveel sterren . Een massa aan extreem goede individuele spelers. En nu bier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Keuze te over, speler van het toernooi ? Laten we het bij de top 3 houden , Pogba Griezmann,Mbappe,Kante, Modric,Perisic, De Bruyne , Hazard , of een ander ?? zeg het maar .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh er is het er 1 met mij eens .. Tuurlijk Perez weer niet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi , Modric, mooi mooi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2018 - 18:59 schreef van geil het volgende:Keuze te over, speler van het toernooi ? Laten we het bij de top 3 houden , Pogba Griezmann,Mbappe,Kante, Modric,Perisic, De Bruyne , Hazard , of een ander ?? zeg het maar . Hey Geile Modric stond niet in jou lijstje voor je het aangepast had .. Ben jij in het echt Kenneth Perez? Farizeeër hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2018 - 19:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hey Geile Modric stond niet in jou lijstje voor je het aangepast had .. Ben jij in het echt Kenneth Perez? Farizeeër hahaha Stond er wel bij, ik corrigeerde Hazzard naar Hazard, boef ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuke vlotte dame die Kroatische. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De ceremonie is wel heerlijk verzopen zeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ze is drijfnat inmiddels inderdaad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De enige kerel zonder pluu in de regen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oh ok sorry misschien was het mij ontgaan omdat tie niet als eerste tweede of derde stond haha |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Wet T-shirt buiten beeld gehouden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Meer dan Trump in iedergeval; ) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha Geile Gerardus weer .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgende keer maar weer met Oranje erbij. Dat maakt het toch allemaal wat spannender. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik mis sowieso nooit dat oranje legioen. En als er 8 euzen inlopen heb ik er ook altijd moeite mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Trump moeten ze ophangen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mag niet meer, net als in de formule 1 pfffffffff. Krijg er echt de "§$%&/()= van! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2018 - 19:53 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik mis sowieso nooit dat oranje legioen. En als er 8 euzen inlopen heb ik er ook altijd moeite mee. +1908.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2018 - 19:57 schreef VVout het volgende:[..] Mag niet meer, net als in de formule 1 pfffffffff. Krijg er echt de "§$%&/()= van! En dezelfde bobo's liggen met dat soort evenementen , aan de lopende band, dames en heren van lichte zeden af te werken. Met gemeenschapsgeld uiteraard. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik heb thuis ook een potje gemeenschapsgeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nodig weer wat budget overhevelen van het huishoudpotje naar het evenementenpotje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooie solo van Steven Kruiswijk in de tour. Je gunt m de winst want die verdient hij dubbel en dwars. Maar het is nog ver : 30 kilometer,met een voorsprong van 3 minuten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juli 2018 - 16:36 schreef tomson het volgende:Mooie solo van Steven Kruiswijk in de tour. Je gunt m de winst want die verdient hij dubbel en dwars. Maar het is nog ver : 30 kilometer,met een voorsprong van 3 minuten. 5 minuten maatje ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer van die idioten die zo graag in de weg lopen. Van die berg afschoppen aub. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij gaat t niet redden vrees ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja beetje een trieste aftocht tommie. Sowieso veel trieste dingen gebeurd op die berg. |
|
|
|