|
|
Leon FR1908
|
|
|
Komt goed , nu gaan we scoren |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Op de dansvloer misschien maar niet op het veld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee komt niet meer goed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
en toch mis je jorgensen, hopelijk brengt dat over 2 wekwn wwn beter aanvalsspel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je mist El. Jørgensen was hier ook verzopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kut ingooi St Juste op de keeper |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 20:26 schreef piet de paler het volgende:Ja dat weet ik maar ga je dan kiezen voor een onervaren keeper, terwijl je 2 intenationals op de bank laat zitten. Vermeer kan toch al weer keepen? Jones kan niet meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Larsson ook nog niks veranderd. Alles in 1 tempo |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De naam shoarma is Turks ,het gerecht is Arabisch . Shoarma moet je niet bij een Turk halen,dan krijg je Dönner
Dus nee was niet telaat ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Selectie gister doorgezakken denk ik. Je word gewoon weggetikt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee is kwaliteitsverschil Ar ,alleen die Valbuena al pffffc |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch zijn deze potjes goed voor wat jongens. Die moeten wennen aan deze druk. Wehrmann en Malacia werden volledig overlopen het eerste kwartier, leermomenten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat zal best wel zijn, maar wat Feyenoord laat zien slaat he-le-maal nergens op. Je kunt het toch op z'n minst korter houden en wat meer beleving erin gooien of nie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja, t is nu eenmaal geen Basel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 20:51 schreef van geil het volgende:Toch zijn deze potjes goed voor wat jongens. Die moeten wennen aan deze druk. Wehrmann en Malacia werden volledig overlopen het eerste kwartier, leermomenten. Zeker van der Heijden niet gezien ..rechterkant totaal voor Malacia. Wehrman ook aan zijn lot overgelaten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 20:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De naam shoarma is Turks ,het gerecht is Arabisch . Shoarma moet je niet bij een Turk halen,dan krijg je Dönner Dus nee was niet telaat ;-) :) wist ik niet , weer wat geleerd . Haal die zooi ook nooit . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet je ook niet doen.. Zodra ze zien dat je een Hollander bent gaat de volgende keer hun zaadlozing in de knoflooksaus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou misschien dat de Turken in Den Bosch nog tof zijn maar hier ze je bij velen de haat in hun ogen richting de Hollanders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou misschien dat de Turken in Den Bosch nog tof zijn maar hier ze je bij velen de haat in hun ogen richting de Hollanders. Dat hebben wij hier dan weer niet. Of ze doen hetzelfde, alleen met een lach. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Moet je ook niet doen.. Zodra ze zien dat je een Hollander bent gaat de volgende keer hun zaadlozing in de knoflooksaus Weet ik , kan al zo 3/4 zaken noemen die om die redenen gesloten zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik kan echt wel goede Turken hoor ,omdat ik ze kan. Maar op straat hier kom je weinig goeie tegen. Snap die Blok wel van de VVD. Behalve dat stukje over Suriname niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar zit wel wat miljoentjes verschil tussen qua niveau |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van der Heijden is slecht,Malacia moet het eens proberen zonder armen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tussen Feyenoord en Fener? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Yup en op een of andere manier denk ik dat je met vier man aanvallen tegen 8 tegenstanders ook niet echt gaat scoren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:[..] Yup en op een of andere manier denk ik dat je met vier man aanvallen tegen 8 tegenstanders ook niet echt gaat scoren. Haha ik denk dat jij helemaal gelijk heb |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Cocu ziet er goed uit, lekker leventje daar denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Heijden vermoord Malacia |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Totdat hij 4x achtereen verliest :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
St. Juste is geen rechtsback.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet niet hoor, maar ik gok dat dit niet de basis opstelling gaat worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik dacht dat Nelom weg was?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908