|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Berghuis en Vilhens winnen wel regelmatig duels. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ayoub komt , Vente ook , V Persie ook nutteloos in zo'n wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oH die vind ik heel zwak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja misschien wel,vind het ook allemaal niks eigenlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met 11 onvoldoendes ga je de dubbele cijfers in, maar goed is mijn mening. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer Berghuis wat een actie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Wees eens even realistisch. Je hebt veel minder budget dan die turken al jaren is turkije nederland inmiddels voorbij.Elke wedstrijd is het de mannen tegen de jongens. Het is een slechte pot dat klopt. Niet te veel waarde aan hechten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 door rcrd -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ach ja, er zat weinig in hoor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom mag Larsson 90 minuten blijven staan na werkelijk NIETS goed gedaan te hebben? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Larsson zou dat shirt eigenlijk nooit meer moeten dragen. Wat een slechte instelling heeft die man. En ja, in potentie kan hjij aan de bal geweldig zijn, maar vandaag was verdediger Isla aanvallend 100x gevaarlijker dan aanvaller Larsson. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit slaat werkelijk nergens op |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ongelooflijk slecht en dan 3 - 3 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goeie Turk overigens die scheids |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha penalty mooi.
Berghuis weer de man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 21:52 schreef Alexmem het volgende:Larsson zou dat shirt eigenlijk nooit meer moeten dragen. Wat een slechte instelling heeft die man. En ja, in potentie kan hjij aan de bal geweldig zijn, maar vandaag was verdediger Isla aanvallend 100x gevaarlijker dan aanvaller Larsson. Geef mij Boëtius maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus basis Fenerbache is veel te sterk. Maar wat er achter zit dus niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eerste helft elk schot geblokt,2de helft had zelfs van der Heijden nog kunnen scoren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Dubbele cijfers ja 3-3 dubbel 3 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Larsson op basis van wat wel? Weer 90 minuten niets. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt helemaal mee eens.. Geen enkele goede actie,keer op keer balverlies |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Berghuis en Vilhena , maar vandaag ook Toornstra kunnen dit niveau aan. Complimenten voor de keeper. Larsson lijkt echt de zoveelste miskoop . De achterhoede vond ik slecht/matig . Op naar de volgende . |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 22:02 schreef van geil het volgende:Berghuis en Vilhena , maar vandaag ook Toornstra kunnen dit niveau aan. Complimenten voor de keeper. Larsson lijkt echt de zoveelste miskoop . De achterhoede vond ik slecht/matig . Op naar de volgende . Wel karakter getoond Fener dacht dat het wel binnen was |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja , prima , en wij wisselden ook. Je moet je kansen pakken. Die eerste van Berghuis, de zoveelste a la Robben , totaal onverwacht gaf ook vertrouwen. Ik vind hem met Vilhena en Robin echt het hart van dit team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Boetius vaak ook niet. Plus ik vind t een jankmuil. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Door Larsson oogde Malacia als een amateur. Verdedigde niet mee onze Sammie. Heeft JPB trouwens ook een handje van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahaha nee joh. Malacia kwam gewoon tekort |
|
|
|