|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop dat ze moe zijn in t weekend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan beter daar blijven ipv honderden miljoenen verspillen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hangt ervan af wie t risico gaat dragen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens zijn wij in twee dagen nu weer tien jaar op achterstand gezet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja goed voor het Nederlandse voetbal? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat denk ik ook ,de afstand word onoverbrugbaar als we dit jaar geen kampioen worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, was in 2010 ook al een enorme achterstand. Vind dat we 040 daarna nog aardig bijgehaald hebben. Nu op naar nieuwe wegen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 - 18:15 schreef FR-Henk het volgende:Mwah, was in 2010 ook al een enorme achterstand. Vind dat we 040 daarna nog aardig bijgehaald hebben. Nu op naar nieuwe wegen. Die hadden we na de titel voorbij moet streven.
Laatste zin te makkelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Te makkelijk? Op naar een nieuwe toekomstbestendige visie? Een plan waarin op voetbaltechnisch gebied én selectiebeleid een nieuwe koers wordt aangekondigd? Dat moet met andere mensen. In 2019 uiterlijk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ach het is maar een spelletje......:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 - 18:50 schreef FR-Henk het volgende:[..] Te makkelijk? Op naar een nieuwe toekomstbestendige visie? Een plan waarin op voetbaltechnisch gebied én selectiebeleid een nieuwe koers wordt aangekondigd? Dat moet met andere mensen. In 2019 uiterlijk. Ah op die manier. Eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Trencin..
Het word op deze manier alleen maar erger. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat maar M Tis gebeurt.. anders blijf je er te lang in hangen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bij de 1 zit de pijn nu eenmaal dieper als bij een ander Ar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is niet leuk. Vooral om te zien hoe ajaks en PSV het nu doen natuurlijk. Maarja als je 5-1 verliest van een semi-prof elftal verdien je ook niks. Accepteren en vol gaan voor een goed seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vooruit kijken is het beste. Er staat een nagelnieuw trainingscomplex en dit jaar het beste hopen en ook duidelijkheid over een nieuw stadion, met voldoende garanties dat Feyenoord er echt beter op wordt.
Elke prijs of zelfs doorgaan in Europees voetbal is meegenomen. Groei moet voelbaar blijven. Daar moet de Jong cs. zich bewust van zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 - 21:24 schreef FR-Henk het volgende:Vooruit kijken is het beste. Er staat een nagelnieuw trainingscomplex en dit jaar het beste hopen en ook duidelijkheid over een nieuw stadion, met voldoende garanties dat Feyenoord er echt beter op wordt. Elke prijs of zelfs doorgaan in Europees voetbal is meegenomen. Groei moet voelbaar blijven. Daar moet de Jong cs. zich bewust van zijn. Ja ik hoop ook dat we doorgaan in Europees voetbal ?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit is waar MMM doelt. En eigenlijk al een jaar lang samen met Geile.
'Voor de Eredivisie dreigt een eeuwige dominantie van PSV en Ajax' Vrijdag, 31 augustus 2018 om 06:21
Het Nederlandse clubvoetbal verkeert plots in hosanna-stemming nu Ajax en PSV deelnemen aan de groepsfase van de Champions League. Hoe anders was het een jaar geleden, toen Rosenborg BK en NK Osijek een maatje te groot waren voor de clubs uit Amsterdam en Eindhoven. Ajax investeerde miljoenen om de grote sprong voorwaarts te maken, terwijl PSV het dit keer trof in de loting voor de voorrondes van het Europese miljardenbal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Precies, die ben je gewoon uit zicht verloren.
Na de titel samen met CL had de stap gezet moeten worden met goed beleid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: En dit bedoel ik dus betreft Gio! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik betreft bestuur..
Overigens heeft Utrecht een 25 jarige spits weten te strikken van PSG |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Beetje nuance: jaar eruit geweest met een hele zware blessure, was toen net gehuurd door Utrecht. Dat PSG hem laat gaan toont dat ze twijfelen over zijn fysieke conditie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 september 2018 - 22:26 schreef MightyAce het volgende:[..] Beetje nuance: jaar eruit geweest met een hele zware blessure, was toen net gehuurd door Utrecht. Dat PSG hem laat gaan toont dat ze twijfelen over zijn fysieke conditie. Oh ok dat wist ik niet. Blijf toch benieuwd ondanks hij dus tijd nodig heeft. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vitesse wordt opgerold... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
020 ziet er ook zo vermoeiend uit na de midweekse confrontatie in de CL uit tegen Kiev. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, spelen slordig... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft het technisch hart van onze club toch maar weer goed gezien. De vermoeidheid van "onze concurrenten" is duidelijk zichtbaar. Maar goed misschien dat Vitesse die 0-3 achterstand na 18 minuten nog goed kan maken ,want 020 word moeier en moeier natuurlijk |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Niemand is vermoeid naar die paar wedstrijdjes van dit seizoen, ga je pas merken richting de winterstop... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 14:51 schreef Nicotti het volgende:Niemand is vermoeid naar die paar wedstrijdjes van dit seizoen, ga je pas merken richting de winterstop... Ben ik het niet helemaal mee eens.. Wij ogen halverwegen de 2de helft behoorlijk vermoeiend |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 14:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ben ik het niet helemaal mee eens.. Wij ogen halverwegen de 2de helft behoorlijk vermoeiend Vooral vermoeiend ja :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oja dat is waar indd ! |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 14:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ben ik het niet helemaal mee eens.. Wij ogen halverwegen de 2de helft behoorlijk vermoeiend Dan hebben wij een matige conditietrainer of spelers met een matige conditie.... of een combinatie van En als we straks (16.45 uur) zo spelen als Ajax, kun je conditie sparen in de tweede helft :) Maar kan toch niet, vind dat we komende seizoen niet in conditionele problemen mogen komen, gezien het feit dat we een wedstrijd per week hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 15:05 schreef Nicotti het volgende:[..] Dan hebben wij een matige conditietrainer of spelers met een matige conditie.... of een combinatie van En als we straks (16.45 uur) zo spelen als Ajax, kun je conditie sparen in de tweede helft :) Maar kan toch niet, vind dat we komende seizoen niet in conditionele problemen mogen komen, gezien het feit dat we een wedstrijd per week hebben. Helemaal mee eens ,maar vorige week stonden we ook met 0-3 voor. Dus deden ze aan jou verwachtingen ,alleen het rustiger aan doen in de 2de helft hadden ze iets te letterlijk opgenomen denk ik :,) |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 15:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Helemaal mee eens ,maar vorige week stonden we ook met 0-3 voor. Dus deden ze aan jou verwachtingen ,alleen het rustiger aan doen in de 2de helft hadden ze iets te letterlijk opgenomen denk ik :,) Haha, dat klopt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Babbels van Vitesse kunnen ook de ijskast in denk ik :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
F1 wordt een optocht tenzij er iets gebeurt bij de start |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Vrees een saaie race, voor Max |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tot nu toe gebeurt er genoeg. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ricciardo zal ook wel instructie krijgen Vettel zo veel moegelijk op te houden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dacht ik ook aan. Die Sletsky vond zijn selectie niet minder dan Feyenoord. Die kut komt net kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908