|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d-)))))))
Wat
d:-))))) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Affluiten daar maar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekkere tackles in Sevilla :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hadden ze met Oranje moeten doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Pfff verzin eens wat nieuws |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ben gewoon weer voor een striptease zo als in 88. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gescout door Feyenoord, ouders hielden tegen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt, gevalletje pech. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dickie naar Utrecht. Konijn uit de hoge hoed. De man kan echt niet stoppen :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doet afscheidsronde bij clubs die hij nog niet getraind heeft. In november naar Groningen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die zit in zijn urn nog ergens in de dug-out |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel een team met mogelijkheden hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ADO PSV morgen . PSV al 3 jaar niet gewonnen daar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twente en Roda gewonnen. Mets-fiksing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Opvallende koplopers in die competitie tot nu. Anass heeft er al 4 in liggen zie ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kereltje kan wel ballen, dat is het probleem niet.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee hoor, de rest is wel een probleem. Onder middelmaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
2 goals in blessuretijd, mazzel. 2 penalty's ook nog, tss
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 september 2018 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als Psv en 020 zijn uitgelopen op Feyenoord ,dan zijn ze dat zeker op Ado of wat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zit de samenvatting te kijken. Wat suf die goals |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van de 10 goals van gisteren waren er 5 kadootjes. Zelfs de var geeft kadootjes. Maar in deze fase van de competitie laten die 2 clubs echt geen punten liggen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Berghuis luidt noodklok: 'PSV en Ajax zien er heel goed uit. Kun je niet omheen' Zondag 16 september 2018 om 08:57
Steven Berghuis maakt zich zorgen om de staat van Feyenoord. De buitenspeler laat weten dat de landskampioen van 2017 achterop is geraakt bij de traditionele rivalen Ajax en PSV.
Hoewel Feyenoord zich met drie overwinningen heeft herpakt na de dramatische seizoensopening bij De Graafschap (2-0 nederlaag, red.), is Berghuis nog niet zeker van zijn zaak. "Je kunt er niet omheen dat het er bij PSV en Ajax heel goed uitziet op dit moment. Wij maken stappen, maar zijn nog niet zo ver", vertelt de linkspoot aan de NOS. "Twee jaar terug zei ik dat niet. Omdat ik toen het gevoel had dat wij supersterk waren. Dat is nu wat minder", denkt Berghuis terug aan het kampioensjaar.
Berghuis zelf moet nog op gang komen dit seizoen. Waar hij vorig seizoen voor 23 officiële goals zorgde, staat de teller nu na zeven wedstrijden (in de Eredivisie, Johan Cruijff Schaal en de Europa League, red.) nog op nul. "Ze gaan er op dit moment even niet in, maar dat gaat wel weer komen. Ik probeer creatief te zijn, zo veel mogelijk naar voren te spelen en kansen te creëren", aldus Berghuis, die door bondscoach Ronald Koeman niet in de meest recente Oranje-selectie werd opgenomen. "Dat zag ik niet aankomen, omdat ik er lang bij heb gezeten. Maar ik ga er alles aan doen om er de volgende keer weer bij te zijn."
Feyenoord zag Ajax en PSV zaterdagavond winnen, maar kan in het spoor blijven van de twee rivalen. De Rotterdammers trappen om 12.15 uur af tegen nummer vijf AZ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T voetbal van PSV is solide. Ajax frivoler en hebben eerder t risico op puntverlies. Maar beide zo veel meer automatismen dan wij |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moe van Berghuis, ga voetballen en hou je klep. Verbeter de wereld beging bij je zelf en je zegt het zelf al de teller staat nog op 0. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 11:28 schreef VVout het volgende:Moe van Berghuis, ga voetballen en hou je klep. Verbeter de wereld beging bij je zelf en je zegt het zelf al de teller staat nog op 0. Hij heeft weer een pass door t middenveld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fortuna stijgt 6 plaatsen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooie club voor Botreghin |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Optimisme bij Feyenoord: ''Het gat kan zondag al kleiner zijn''
Feyenoord pakte vorig seizoen de KNVB Beker, maar de club speelde geen rol in de titelstrijd. Dit seizoen moest dat beter, maar de ploeg heeft nu al vijf verliespunten.
Dit weekend speelde Feyenoord gelijk tegen AZ en daardoor liep de achterstand met Ajax en PSV op. Volgens journalist Mikos Gouka heerst er echter optimisme bij de Rotterdammers. ''Na de slechte prestaties tegen AS Trencín en De Graafschap volgden inderdaad veel betere resultaten. Ajax en PSV beginnen deze week aan de moordende reeks met voortdurend twee keer per week een wedstrijd en ook nog eens met energievretende ontmoetingen met gerenommeerde Europese club'', schrijft hij in het Algemeen Dagblad.
Gouka denkt dat hier kansen liggen voor de club uit de havenstad. ''Dat kan voor beide ploegen zomaar schade opleveren in de eredivisie, hopen ze in de Kuip. En daarnaast is ook Jørgensen weer fit. De rentree van de Deen kan worden gezien als een enorme kwaliteitsimpuls. En nog eentje: Ajax en PSV spelen komend weekeinde tegen elkaar. Een van beide ploegen of misschien wel allebei morst dus punten, het gat kan zondag al kleiner zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Petje af voor Gouka zijn optimisme :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dadelijk vreten die tuinstaanders hun schoenen nog op dat die de pannen van het dak gaat spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zojuist even de Eufa 2002 teruggekeken Zie je gewoon V Persie Pi-Air Kalou en Tomasson naast elkaar lopen, nostalgie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een jankmuil die de Jong |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Had wel gelijk , was geen geel, en PSV had kort daarvoor een vrije trap moeten krijgen op de 16 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Had wel gelijk , was geen geel, en PSV had kort daarvoor een vrije trap moeten krijgen op de 16 |
|
|
|