|
|
VVout
|
|
|
quote: Die andere zijn zeker zo erg, pfffffffff. Maar wat wil je met die mooi weer neuzen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die swaap ,wat staat tie te wijzen dan haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eerste fout van bommel om viergever te wisselen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je probeert wat, van niets komt ook niets. Lozano zal wel ff pijn hebben bij het tandenpoetsen btw :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2018 - 20:34 schreef VVout het volgende:Je probeert wat, van niets komt ook niets. Lozano zal wel ff pijn hebben bij het tandenpoetsen btw :) Je beste verdediger wisselen en gelijk 2 tegendoelpunten haha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Swaab is wel beter dan botteghin |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Elke speler bij psv is beter dan de onze ..op van Persie na dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Goed team , zeer geflatteerde uitslag . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga je nu al je kop laten hangen. Calimero! Barca was voor elek speler van pisvee 4x beter, maar je zag je krijgt altijd kansen. Maar als je dit blijft zeggen kunnen we beter stoppen met feyenoord. Kop op man je bent pas 5 wedtsrijden onderweg . Je kan nog niets zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wissel Viergever was de doodsteek. Psv was gewoon goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die wachten geduldig op de waakvlam hun moment af en weten ook dat PSV steeds verder moet komen om die achterstand goed te maken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2018 - 20:50 schreef piet de paler het volgende:Ga je nu al je kop laten hangen. Calimero! Barca was voor elek speler van pisvee 4x beter, maar je zag je krijgt altijd kansen. Maar als je dit blijft zeggen kunnen we beter stoppen met feyenoord. Kop op man je bent pas 5 wedtsrijden onderweg . Je kan nog niets zeggen. Relax Piet, gewoon ff afleveringetje Muppets kijken en van je af gooien dat gejank. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik word zo geil van die poppetjes hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Miss Piggy spreekt tot verbeelding hè :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste 13 weer 20 miljoen meer waard. Enorm kwaliteitsverschil, n slordig speels Ajax, 0 kansen AEK. Het goede nieuws, punten voor NL. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja 2022 ga onze begroting met 25 miljoen omhoog. Is bedacht door hele intelligente mensen.. Lig nu alleen nog een zakkie muntdrop van venco in t maasgebouw |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk ben ik best geschrokken.. Om vanavond te hebben aanschouwd hoe zwak wij eigenlijk zijn op het moment. Als je alle posities gaat vergelijken.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Misscien kunnen we een topic openen waarin we ongegeneerd collectief kunnen huilen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2018 - 20:58 schreef ar het volgende:Eigenlijk ben ik best geschrokken.. Om vanavond te hebben aanschouwd hoe zwak wij eigenlijk zijn op het moment. Als je alle posities gaat vergelijken.. Martin ? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Here we go again ............. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nope. Gewoon een persoonlijke constatering |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ikzelf kan me niet meer herinneren dat de kwaliteitsverschillen zo groot waren . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het leek er vanavond ernstig op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh ja wel. Jaren 80 en stuk van de 90s Oh en de jaren na 2002 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 2002 hadden we n goed elftal he, pfff Wat is de eredivisie verzwakt. Ik probeer echt positief te denken, maar ik ben echt pessimistisch over de komende jaren,dat doet best pijn. Wederom de kans gemist. Dus ja , een beetje grappen en cynisme verlicht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is t ook. Maar ik denk dat t gat kleiner had kunnen zijn, maar nog steeds groot |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beurs en nieuw stadion , daarnaast een totale nieuwe clubcultuur. Maar het gaat niet gebeuren, misschien dat de kleinkinderen van de forum leden zoiets meemaken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zondag lopen we weer 3 punten in... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar ga ik dan maar van dromen , ik ga plat . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar ga ik dan maar van dromen , ik ga plat . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja tenminste houdbaar tot mei 2017 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij wil RB inhalen he met je dubbele posts h |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit soort uitslagen zegt veel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerenveen ook al weer 3-2 achter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En VVV gaat over ons heen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Immers heeft z'n Feyenoordkicks aangedaan vanavond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zwakste eredivisie in jaren, uitgezonderd die 2 kutclubs. Moet je dus 3e worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijkt me een uitstekend voorbeeld hoe de VAR niet moet werken bij Groningen |
|
|
|