|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geloof ik niet meteen. Wedstrijd op zich. Spelers halen dan energie uit eigen motivatie. 3-1. Zoiets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2018 - 18:34 schreef FR-Henk het volgende:Geloof ik niet meteen. Wedstrijd op zich. Spelers halen dan energie uit eigen motivatie. 3-1. Zoiets. Denk t niet. We komen niet eens bij de keeper van Willem 2 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn er eigenlijk nog steeds mensen die denken dat Psv en Ajax punten gaan laten liggen omdat ze europees spelen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een puntje of 3 per club? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat houd in dat we derde worden met een puntje of 20 achterstand op de nummer 1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zie 020 nog wel een 10tal punten verspelen. Zit geen mes in de bek mentaliteit in die ploeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je zo makkelijk voetbalt heb je alleen een smile op je bek nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat is niet elke keer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , precies, een beetje dollen grappen , en plezier maken. Op halve kracht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die verdwijnt wel, als ze met dubbele verdediging te maken krijgen en Ziyech of Tadic geblesseerd raakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En die hebben niet steeds 100 procent inzet nodig, omdat ze leunen op voetbal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2018 - 21:28 schreef FR-Henk het volgende:Die verdwijnt wel, als ze met dubbele verdediging te maken krijgen en Ziyech of Tadic geblesseerd raakt. Ja dat zou weleens leuk zijn als zij ook zoveel blessureleed krijgen als dat wij gehad hebben..Al wens ik niemand ellende toe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2018 - 21:28 schreef FR-Henk het volgende:Die verdwijnt wel, als ze met dubbele verdediging te maken krijgen en Ziyech of Tadic geblesseerd raakt. Die eerste is al exit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zie je vandaag maar. Niks te merken van een zware midweekse CL partijtje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lees het net ... Jammer voor hem,lekker voor ons |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou was Az ook wel een parodie op een slapstick. Die 1-0 in 3e minuut, 2-0 kort na hervatting legde dat jonge team volkomen lam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar goed. Beter maar naar ons eigen cluppie kijken. Lijden dan maar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, als je ziet wat wij presteren zonder Europese verplichtingen.. Dat is toch onbegrijpelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2018 - 21:33 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nou was Az ook wel een parodie op een slapstick. Die 1-0 in 3e minuut, 2-0 kort na hervatting legde dat jonge team volkomen lam. In de CL hebben ze ook redelijk mazzel. Goed geloot en dan is Bayern ook nog eens dramitisch uit vorm. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Idd. En dan krijgen ze een opponent die ze de duimschroeven aan draait (040) dan zijn ze van de rel. Fortuna speelde ook op het scherpst. Ze hadden het er moeilijk mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2018 - 21:39 schreef FR-Henk het volgende:Idd. En dan krijgen ze een opponent die ze de duimschroeven aan draait (040) dan zijn ze van de rel. Fortuna speelde ook op het scherpst. Ze hadden het er moeilijk mee. En nog zijn ze dan 3x beter dan ons |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep. Maar zij verspelen dan ook 10 punten, wij zeker nog zo'n 25. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Martin grijpt in in de winterstop , en huurt Diks |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En weet Gio naar Dordrecht te sluizen. En Fran Sol komt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het forum is weer mooi opgeschoond. Thanks! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, wel leuk. Maar de swung is allang verdwenen uit deze selectie, en zal niet zomaar veranderen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zat hoopvol deze link te checken en lees dan zoiets zenne, pfffffff. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb de samenvatting gezien, eenrichtingsverkeer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De wissels staan op scherp in ieder geval, bloedvorm. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die hadden twee bussen voor het doel geparkeerd als ik het kommentaar lees. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De VAR weer aan de beurt bij VI |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
In het nationaal elftal gaat het wel goed met Tapia. Chili met 3-0 opzij gezet... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is ook veel belangstelling voor hem |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: In ieder geval niet van Gio... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij zal er niks van kunnen denk ik.....heeft met zijn 22 jaar verreweg de meeste interlands op zijn naam staan op van Persie na. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is misschien wel degene met de hoogste marktwaarde |
|
|
|