|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, want anders MOET Gio hem opstellen, of een andere complot dat er op los te laten is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Onderschat. Maar gewoon niet proberen joh. Middenveld staat prima hé. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Was cynisch bedoeld Cobus , die is onverkoopbaar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De Light heeft geen zin in Barcelona zo te zien... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaan we gewoon winnen van die moffen ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
BAM 3-0 ,kutmoffen hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet dat wij zo geweldig zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Er komt wel wat aan hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Er komt wel wat aan hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Overwinning was natuurlijk geflatteerd, maar het is altijd lekker om van die duitsers te winnen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is toch opmerkelijk hoeveel vertrouwen die de Light krijgt.....020 vraagt minimaal 80M voor hem. Op zich een aardig talent, maar maakt vaak wel cruciale fouten. Toch is het iets om over na te denken. Bij Feijenoord krijgt bijvoorbeeld Malacia minder vertrouwen (ook van de supporters). Waar wij behoorlijk kritisch zijn op Malacia, prijst 020 de Light de hemel in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2018 - 10:00 schreef CobusIII het volgende:Het is toch opmerkelijk hoeveel vertrouwen die de Light krijgt.....020 vraagt minimaal 80M voor hem. Op zich een aardig talent, maar maakt vaak wel cruciale fouten. Toch is het iets om over na te denken. Bij Feijenoord krijgt bijvoorbeeld Malacia minder vertrouwen (ook van de supporters). Waar wij behoorlijk kritisch zijn op Malacia, prijst 020 de Light de hemel in. Van wie krijgt Malacia geen vertrouwen dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik lees hier geregeld dat Malacia een Nelom 2.0 is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verbaast me. Was een enkeling hooguit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
020 zet zijn jeugd in wij doen ze weg, of zetten ze op de bank, een Koczan, Burger, Geertruida krijgen geen kans , alleen Vente. Als ik de berichten moet lezen zijn de eerste drie en vooral Burger een top talent. Maar waar blijven ze? Dadelijk Karsdorp,terug halen ? Ga toch gewoon voor de beker en plaats 3 maar werk net zo als het NL 11 tal aan een toekomst, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mij niet, ik vind t nu meestal niet veel. Ik denk zelfs dat Nelom soms beter speelde. Ik denk dat Malacia nog veel moet leren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nelom beter dan Malacia ?????????? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind ik niet. Nelom speelde niet zo slecht als wel geschetst werd, Malacia brengt echter meer mee. Wel regelmatig dodelijke foutjes, trainbaar en ervaring. Pre Malacia: snelheid, meer overzicht, durf. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het gaat er mij om dat de Light en Malacia fouten maken omdat ze jong zijn. Alleen de één is 80M 'waard' en de ander 2M. Dat verschil kan ik niet verklaren. Ik zie wel dat de Light wat verder is in zijn ontwikkeling maar dan nog. Ik denk dat 020 het commercieel gewoon beter speelt en hun spelers meer hyped. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
020 en pisvee spelen op dit moment sowieso beter, dat is een eerste vereiste om je spelers beter te verkopen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het heeft ook te kopen met wat koop je in, en wat leidt je op. Creatieve , technisch begaafde spelers brengen altijd meer op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een Feyenoord speler heeft nog nooit een klap geld opgeleverd. Zelfs Kuyt was eigenlijk een fooi |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens mij is er nog nooit een speler verkocht boven de 20. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De beste en meest creatieve was v Persie , 4,5 miljoen . Arsenal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kuyt naar de Reds, 18 miljoen? Drenthe iets van 13 naar Madrid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fooitjes. Een van onze beste spitsen verkochten we voor een jodenfooi |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En Nicolai naar alle waarschijnlijkheid ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV Emmen 4-0 Excelsior Vitesse 1-0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 6-0 2-0 Vitesse al volledig uit beeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Az verliest ook. Ajax wint. Aansluiten dus |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De tering , ik lees het zojuist |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die mensen weten wel wanneer je moet wisselen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je vanaf de 18de positie start en dan 2de word ben je gewoon de beste |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee want hij heeft de prijs van driver of the day ;-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Helemaal OK als je bedenkt dat ie topsnelheid mist t.o.v. de Ferrari voor hem en de Mercedes achter hem en ze achter elkaar binnen 2 seconden over de finish gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|