|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 22:20 schreef van geil het volgende:Ik zag hem wel eens in de keuken competitie. Deed me aan Gullit denken qua uiterlijk, maar vaardiger en intelligenter . Of dat echt zo is weet ik natuurlijk niet. Maar ik zou als Feyenoord zijnde echt eens gaan peilen . Vaardiger en intelligenter dan Gullit? Zou hij zo maar eens wereldvoetballer van het jaar kunnen worden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 december 2018 door CobusIII -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op die leeftijd uiteraard :) Gullit was meer power en fysiek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond m wel goed.. Eerste wedstrijd direct tegen Psv en als ze het geluk van psv hadden gehad Was het een gelijkspel geworden. Mist nog wat snelheid maar ik hou van zo'n voetballer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep.. kan volgende week weer anders zijn. Sparta deed zichzelf de das om gister.. Er zijn er een paar bij Twente die wel lekker draaien momenteel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De VAR is lekker op toeren trouwens.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 23:18 schreef tomson het volgende:[..] Yep.. kan volgende week weer anders zijn. Sparta deed zichzelf de das om gister.. Er zijn er een paar bij Twente die wel lekker draaien momenteel. Den Bosch gaat meedoen :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En de Eagles.. En Roda ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stiekem een heerlijke competitie. Enige smet is alle "jong" teams. Er zou toch een aparte competitie opgezet moeten worden eigenlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vind ik niet, hierdoor wordt alles sterker. Alleen die nieuwe regel moet er weer uit van de KNVB Die jonge elftallen moeten gewoon weer opstellen wie ze willen. Juist daardoor had het effect . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vind ik niet, hierdoor wordt alles sterker. Alleen die nieuwe regel moet er weer uit van de KNVB Die jonge elftallen moeten gewoon weer opstellen wie ze willen. Juist daardoor had het effect . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nee. Vaak is het voetballen tegen jong elftallen met eredivisiespelers stiekem competitievervalsing. Het hangt er puur vanaf wanneer in het seizoen je ze tegenkomt,en wat hun belangen in hun 1e selectie op dat moment zijn bepalen in wat voor mate ze partij geven. En ploegen die niet mee kunnen doen voor het kampioenschap zitten als een soort stoorzenders in de ranglijst. Spek en bonen ploegen voorkomen dat promotiekandidaten het rechtstreeks onder elkaar kunnen uitvechten. Ik vind het iig behoorlijk krom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 00:26 schreef tomson het volgende:Nee. Vaak is het voetballen tegen jong elftallen met eredivisiespelers stiekem competitievervalsing. Het hangt er puur vanaf wanneer in het seizoen je ze tegenkomt,en wat hun belangen in hun 1e selectie op dat moment zijn bepalen in wat voor mate ze partij geven. En ploegen die niet mee kunnen doen voor het kampioenschap zitten als een soort stoorzenders in de ranglijst. Spek en bonen ploegen voorkomen dat promotiekandidaten het rechtstreeks onder elkaar kunnen uitvechten. Ik vind het iig behoorlijk krom. Jawel , maar het doel heiligt de middelen . Met name fysiek maken die spelers enorme stappen. Ze worden weerbaarder in duels etc. Dat zou in een gewone competitie veel minder zijn, want dan spelen ze alleen tegen leeftijdgenootjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En Den Bosch was vannacht te merken hier :) Groot feest in de binnenstad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lachwekkend die Var 10 minuten kijken naar niets aan de hand Maar gewoon op de stip voor Ajax Flikker toch op met die var |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Staken die hap , list en bedrog |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Was gewoon een gore fopduik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als je dan dat verzuurde legioen zag / hoorde tijdens Feyenoord - Fortuna is dat toch mooi he, die beleving bij clubs waar echt bijna nooit wat te vieren valt. Als je ziet wat ze bij bv. de Graafschap aan tifo's neerzetten, is echt klasse toch ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Natuurlijk , ik vind het ook altijd leuk als een kleine club iets kan vieren. En vannacht vond ik het ook geweldig om te zien , heb zelfs niets met de club , maar toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 13:33 schreef van geil het volgende:Lachwekkend die Var 10 minuten kijken naar niets aan de hand Maar gewoon op de stip voor Ajax Flikker toch op met die var Gisteren vond ik Rienstra bij Heerenveen ook niet rood waardig. Zag er naar uit maar de opzet ontbrak volledig. Geel voldoende maar die jongens in dat vrachtwagentje doen ook graag een duit in het zakkie :p |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 13:40 schreef tomson het volgende:[..] Gisteren vond ik Rienstra bij Heerenveen ook niet rood waardig. Zag er naar uit maar de opzet ontbrak volledig. Geel voldoende maar die jongens in dat vrachtwagentje doen ook graag een duit in het zakkie :p Het nl voetbal verwijft er alleen maar van |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daarom kijk ik nog steeds graag Engels voetbal bij de BBC match of the day. Eredivisievoetbal verbleekt bij het tempo van het spel en alles wat er gewoon door mag daar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 13:43 schreef tomson het volgende:[..] Daarom kijk ik nog steeds graag Engels voetbal bij de BBC match of the day. Eredivisievoetbal verbleekt bij het tempo van het spel en alles wat er gewoon door mag daar. Die Drolberg ligt de hele middag over het gras te rollen om niks. En dat wordt beloond ipv bestraft. Net als zo'n acteerprestatie van Berghuis tijdje terug waar hij gewoon een kaart voor verdiend. Het voetbal in nl is ziek. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Schwalbe is geen geel meer? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 13:46 schreef MightyAce het volgende:[..] Die Drolberg ligt de hele middag over het gras te rollen om niks. En dat wordt beloond ipv bestraft. Net als zo'n acteerprestatie van Berghuis tijdje terug waar hij gewoon een kaart voor verdiend. Het voetbal in nl is ziek. Eens. Het is van hoog tot laag te zien. Net als Bilal toen langs de zijlijn in Den Haag. En nu die Mazroui weer he. C acteurs... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 13:51 schreef tomson het volgende:[..] Eens. Het is van hoog tot laag te zien. Net als Bilal toen langs de zijlijn in Den Haag. En nu die Mazroui weer he. C acteurs... Die Higler is ook wel de allerslechtste die rondloopt hier. En die geven ze zo'n pot... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
worden er even 2 van Utrecht neergesabeld en de var slaapt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
worden er even 2 van Utrecht neergesabeld en de var slaapt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Meer schwalbes in Utrecht dan een gemiddelde Spaanse pot. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Higler + VAR = dubbel zaaddodende pasta. Manmanman |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigenlijk moet iedereen massaal de tv uitzetten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Verdiende overwinning, Utrecht onmachtig. Maar het hele circus eromheen slaat helemaal nergens op. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
De lol van het kijken gaat er wel een beetje vanaf. 1 Bonk ergernis in elke wedstrijd van de eredivisie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 14:15 schreef Fart het volgende:De lol van het kijken gaat er wel een beetje vanaf. 1 Bonk ergernis in elke wedstrijd van de eredivisie. Voor mij ook, eens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De beslissingen zijn vaak zo random dat het een loterij is. Pure willekeur.. En je zou toch zeggen dat het voor de hand hebben van herhalingen een garantie zou zijn voor consequent juiste beoordelingen. Maar ook dat zit er niet in. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Alles wordt veel te breed uitgemeten. Niets wordt meer gezien in het beeld van de wedstrijd, maar alles individueel. Iedere vorm van contact wordt onder het vergrootglas gelegd en 9 vd 10 keer bestraft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 14:21 schreef tomson het volgende:De beslissingen zijn vaak zo random dat het een loterij is. Pure willekeur.. En je zou toch zeggen dat het voor de hand hebben van herhalingen een garantie zou zijn voor consequent juiste beoordelingen. Maar ook dat zit er niet in. Precies dat . Ik overweeg echt, een abonnement op de Efteling en de Beekse Bergen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe meer je aanvalt, hoe groter de kans dat je de VAR me kan hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar sinds we prijzen winnen wordt t steeds minder. Uit en thuis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee onjuist wat betreft uitwedstrijden. Alle uitwedstrijden zijn volledig uitverkocht geweest, zowel 020, PSV en Feyenoord hebben een percentage van 100%. Dat Feyenoord echter een lager gemiddelde heeft komt door capaciteit uitvakken. Oftewel Feyenoord heeft tegen clubs gespeeld met kleinere uitvakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil