|
|
Stylzz
|
|
|
Wij spelen waarschijnlijk tegen de winnaar, thuis |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zie die rechtsback ,steijnson ofiets..Das pas een back! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, die oogt tenminste gedreven! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is na twee potjes bij ons wel over |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Pupil van onze Bluffer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Pupil van onze Bluffer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AZ door, mooi, die liggen ons wel , kanonnenvlees . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AZ door, mooi, die liggen ons wel , kanonnenvlees . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja die Svenson past wel in bluf z'n straatje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens valt het mij wel op dat tegenstanders Stengs niet durven aan te pakken.Hebben allemaal de gedachte dat hij een zware blessure achter de rug heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 - 23:17 schreef Leon FR1908 het volgende:Overigens valt het mij wel op dat tegenstanders Stengs niet durven aan te pakken.Hebben allemaal de gedachte dat hij een zware blessure achter de rug heeft. Kan het zeker zijn , en/of het respect voor een goede voetballer, Messi bijvoorbeeld (uitzonderlijk voorbeeld, weet ik ) heeft dat ook vaak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 - 23:19 schreef van geil het volgende:[..] Kan het zeker zijn , en/of het respect voor een goede voetballer, Messi bijvoorbeeld (uitzonderlijk voorbeeld, weet ik ) heeft dat ook vaak. Dat kan het ook zijn,zelfs Linssen (nooit vies van een stevige tackel) houd zich in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 - 23:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat kan het ook zijn,zelfs Linssen (nooit vies van een stevige tackel) houd zich in. Als we dan toch in NL kijken, zou ik hem halen Stengs, en misschien die spits van Heerenveen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 - 23:27 schreef van geil het volgende:[..] Als we dan toch in NL kijken, zou ik hem halen Stengs, en misschien die spits van Heerenveen . Heb je die Margeret zien debuteren bij Vitesse? Hij heeft geen bal geraakt maar iets in mij zegt dat hij een hele goede spits gaat worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 - 23:27 schreef van geil het volgende:[..] Als we dan toch in NL kijken, zou ik hem halen Stengs, en misschien die spits van Heerenveen . Ik ben bang dat in t huidige klimaat geen speler naar ons wil en mochten ze toch komen zal t mislukken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 07:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik ben bang dat in t huidige klimaat geen speler naar ons wil en mochten ze toch komen zal t mislukken Mwah, we blijven een grote club met uitstraling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 - 23:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heb je die Margeret zien debuteren bij Vitesse? Hij heeft geen bal geraakt maar iets in mij zegt dat hij een hele goede spits gaat worden. Niet gezien, zal er op letten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Stylzz heeft een punt..Als de laatste 70% van de aangetrokken spelers niet beter worden ,naar de bank verdwijnen en zelfs na een jaar weer vertrekken. Dan kies je misschien eerder voor een club als AZ of Heerenveen. Dan heb je meer zekerheid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies dat. Zo’n De Jong had bij ons niet groot geworden. In de huidige situatie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee joh ,de Jong had overal groot geworden . Terwijl je bij onze aankopen eigenlijk van tevoren al weet , tja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, want wij hadden geen podium voor m |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twente Willem 2 begint zo |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bijna een eigen goal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is niet eens op tv hier :0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zit t even te kijken. T is vreselijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dat bij zo'n mooi affiche? ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kudt wedstrijd en de scheids moet zijn kaarten ook kwijt. En dan sterretjes afsteken op de tribune, zo Twente... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2-2, maar t's niet om aan te gluren verders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het wel een vermakelijk potje. Op een dag zoals afgelopen zondag van Feyenoord verlies je van allebij.
Verkies ook Tapia in deze wedstrijd boven alle afgelopen wedstrijden van Clasie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu maar gunstig loten AZ Ajax Willem 2
Willem 2 dus graag . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu maar gunstig loten AZ Ajax Willem 2
Willem 2 dus graag . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meteen maar 020. Hebben we dat ook gehad. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Willem 2 zegt ook dat ze liefste ons loten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tapia staat als eerste te popelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In Tilburg moet ik het nog zien... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit weer wat weken tussen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je bedoelt dat het nog erger kan gaan worden? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Doe mij maar die kaaskoppen en daarna 020 in de kuip |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
020 gaat vol voor de beker dit jaar...weer een jaar zonder prijzen gaat voor problemen zorgen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je moet hopen op Feyenoord - Willem II en AZ - ajax.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja,anders meteen einde verhaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hebben we na de bekerwinst toch nog 2 wedstrijden in Europa!
Holladiejeeee...!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die linksback van Ajax kan niet meedoen |
|
|