|
|
Stylzz
|
|
|
Alle gele bolletjes weggehaald, meeste berichten niet gelezen, helaas staat ajax voor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 17:09 schreef moa het volgende:[..] Sportief is het kommer en kwel Feyenoord heeft bijvoorbeeld een groter salaris budget dan PSV maar zien we dat terug op het veld? Nee , in de verste verte niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Over arbitrage hoor je ze niet in 020, die heeft ze aardig geholpen vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag een.misselijk 020 gezien ,en een misselijke Higler. En Doan heeft bij 020 getekend volgens mij,nog niet zo'n slechte Doan gezien. |
|
|
|
|
jansen1111
|
|
|
100% overtreding en een 100% strafschop voor hands. Beide niet gezien door higler en de var...... misschien kan de KNVB de wedstrijd van dinsdag ook nog verplaatsen voor ze.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 20:33 schreef jansen1111 het volgende:100% overtreding en een 100% strafschop voor hands. Beide niet gezien door higler en de var...... misschien kan de KNVB de wedstrijd van dinsdag ook nog verplaatsen voor ze.... Vraag me ook af waar die VAR nu weer was.
Blijkt maar weer hoe ontzettend willekeurig die ingezet wordt, dit zijn 2 duidelijk bepalende momenten die de wedstrijd bepalen. Ook de elleboog van Tagliafico eerder dan de goal. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Beter maar helemaal ophouden met die VAR, dit schept alleen maar een schijnrechtvaardigheid, is te willekeurig en vertraagd het spel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 20:34 schreef moa het volgende:[..] Vraag me ook af waar die VAR nu weer was. Blijkt maar weer hoe ontzettend willekeurig die ingezet wordt, dit zijn 2 duidelijk bepalende momenten die de wedstrijd bepalen. Ook de elleboog van Tagliafico eerder dan de goal. En daar hoeft niet eens naar worden gekeken. Opvallend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 20:33 schreef jansen1111 het volgende:100% overtreding en een 100% strafschop voor hands. Beide niet gezien door higler en de var...... misschien kan de KNVB de wedstrijd van dinsdag ook nog verplaatsen voor ze.... Ik vond t allemaal niks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 20:34 schreef moa het volgende:Beter maar helemaal ophouden met die VAR, dit schept alleen maar een schijnrechtvaardigheid, is te willekeurig en vertraagd het spel. Dat sowieso was vorige week bij CL echt bloedirritant |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Was zijn tweede geel, direct rood had niet misstaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als PSV even flink uithaalt tegen ADO ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tagliafigo mist de bal en komt vol op de enkel van Zeefuik. Werd afgedaan met niks. Heb ze voor dit soort overtredingen vaker rood gezien. Die van Huntelaar had gekund |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou mooi zijn als wij NAC t laatste duwtje geven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wie word het anders dan eigenlijk? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Graafschap / Excelsior |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Excelsior moet erin blijven ,dan maar winnen van NAC. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Moeten ze zelf ook maar eens een potje winnen he .. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jaja, Gio had er niks aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Te Vrede heeft het ook nog steeds niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hebben jullie de Amstel goldrace gekeken? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Toch weer betrokken bij 2 goals... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV gaat voor het doelsaldo |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, niet normaal meer... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Lachwekkend , scoort hij n keer, geeft hij n panklare assist voor de tegenstander . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat ze meteen weer mogen degraderen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sparta Den Bosch nacompetitie , met Almere en de Eagles ? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
VAR tv vanavond man man man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scheids heeft geen kaarten? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja dat vroeg ik mij ook al af. Tenenkrommend om te zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oh , nu zie ik het , er wordt gevoetbald vanavond. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niks noemenswaardigs |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nee het lijkt net een belspel nu alleen nog Jeroen Smits als scheidsrechter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Altijd hetzelfde, ik zet m aan , en Ajax beslist de pot. Als dat nou eens met Feyenoord was! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 22:02 schreef van geil het volgende:Altijd hetzelfde, ik zet m aan , en Ajax beslist de pot. Als dat nou eens met Feyenoord was! HAHA heb je dan ook zoiets van.... Had ik nou die tv maar niet aangezet :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En toch steeds doen he, zo kut! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die hebben er al 111 inhangen , de tering. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja toch fijn als je ook middenvelders hebt die scoren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En 113 miljoen in drie jaar kan investeren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Scheelt zeker, zeker als je een flink gedeelte daarvan goed investeert. Wij hebben 30 miljoen de sloot in gegooid.
En fijn als je jeugd de kans geeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 april 2019 door MMM -- |
|
|
|