|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2019 - 09:38 schreef FR-Henk het volgende:Kan de prestaties in CL wel waarderen. Maar de enorme aandacht ervoor schiet weer door. Als ze de finale halen: 3 regels verslag, 30 seconden beeld. Is zat. Regeltje tussen de rouw advertenties ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2019 - 09:38 schreef FR-Henk het volgende:Kan de prestaties in CL wel waarderen. Maar de enorme aandacht ervoor schiet weer door. Als ze de finale halen: 3 regels verslag, 30 seconden beeld. Is zat. Ik vind dit al te veel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou ik ook geen zin in hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap deze opstelling niet?
Wie staat waar? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Clasie, Toornstra, Vente op het middenveld? Wat is dat dan?
En zelfs dan nog aan Clasie vasthouden.
Wel knap 0-3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
JP en Danny zijn echt ass coaches |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
OEFENwedstrijd,om te oefenen haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wees blij dat t niet wordt uitgezonden, anders zou je dr nog naar moeten kijken ook |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hebben ze geoefend hoe ze toch nog 4e kunnen worden of zo? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Topsportmentaliteit, wat is dat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha wat een club.
Subtopper. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Het Feyenoord anno 2019 in een notendop! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De laatste sollicitant voor de TD functie is hard naar huis gereden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jaap kan zich wel voor zijn kop stampen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is een puinhoop. Einde der tijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dus ze zijn nu uit degradatiegevaar? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De traumategenstander van Gio |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Zo'n wedstrijd kun je nauwelijks serieus nemen.
Maar toch kan ik er (blind) wel wat conclusies aan verbinden: Clasie en Vente zouden bij Excelsior niet de basis staan.
M.b.t. Moniz: Haha. AS Trenčín was bijna gedegradeerd in de Minnie Mouse competitie van Slowakije. Knap. Wereldprestatie. Alleen van Feyenoord winnen is niet genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voeg Sinatra er maar aan toe |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit is een wedstrijd waar ik niets maar dan ook helemaal niets mee kan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Barca meer kwaliteit, maar wat een stel gore ratten zijn het. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker ratten,met die kabouter Messi voorop. Ik vind het zo'n eng mannetje pffff Maar Liverpool moet ff wat meer durven |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kuipers mag wel eens optreden tegen de meest onsportieve ploeg van Europa |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het janken gaat onverminderd door in Spanje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2019 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Zeker ratten,met die kabouter Messi voorop. Ik vind het zo'n eng mannetje pffff Maar Liverpool moet ff wat meer durven Toch is het een moordenaar. Zie de 3-0 maar weer. Mn sympathie is ook voor Liverpool maar hier zijn ze gewoon een maatje te licht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Staat Messi op de schaduwlijst . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liverpool eigenlijk gewoon echt beter, vooral de 2e helft. En dan 3-0 achter.
Zuur |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Pas na 80! Minuten komt er geel voor klagen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had n slachtpartij kunnen zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Uiteindelijk wel. Maar een gelijkspel was ook niet raar geweest. Barca dodelijk effectief. Dan moet je als Liverpool de wedstrijd van je leven spelen om kans te maken, en dat was zeker niet het geval.
Bizar dat zelfs een Messi zich schuldig blijft maken en zeuren, kaarten vragen en andere matennaaier gedrag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens maar ze moeten alles individueel in de aanval niet alles aan Salah overlaten. Ze kunnen allemaal wel een keer proberen die laatste man uit te spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2019 - 22:45 schreef tomson het volgende:[..] Toch is het een moordenaar. Zie de 3-0 maar weer. Mn sympathie is ook voor Liverpool maar hier zijn ze gewoon een maatje te licht. Ik weet het niet .. Ze hadden er gewoon eentje moeten maken net na rust. Dan hadden zij meer ruimte gekregen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2019 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens maar ze moeten alles individueel in de aanval niet alles aan Salah overlaten. Ze kunnen allemaal wel een keer proberen die laatste man uit te spelen. Salah moest die ene kans afmaken, 3-1 had nog gekund.. Jammer dat Firmino ook niet helemaal fit was, fantastische speler vind ik dat.
Wel echt jammer, gun Liverpool weer eens een grote prijs. Hoop dat Manchester City nog wat punten gaat verspelen en dat ze zelf 2 keer winnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2019 - 23:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet het niet .. Ze hadden er gewoon eentje moeten maken net na rust. Dan hadden zij meer ruimte gekregen Die van Milner mocht er ook in na overstap van Wijnaldum |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een stelletje de Jongs zijn het bij Barca, bah! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2019 - 08:29 schreef MMM het volgende:[..] Salah moest die ene kans afmaken, 3-1 had nog gekund.. Jammer dat Firmino ook niet helemaal fit was, fantastische speler vind ik dat. Wel echt jammer, gun Liverpool weer eens een grote prijs. Hoop dat Manchester City nog wat punten gaat verspelen en dat ze zelf 2 keer winnen. Ja het zat niet mee . Die Firmino is zeker een goede speler maar je kan zien dat het elftal wat uitgeblust is. Daar werkt de bond niet mee met clubs . Zou mooi zijn als Liverpool City voorblijft en kampioen word! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2019 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja het zat niet mee . Die Firmino is zeker een goede speler maar je kan zien dat het elftal wat uitgeblust is. Daar werkt de bond niet mee met clubs . Zou mooi zijn als Liverpool City voorblijft en kampioen word! Ik zie City helaas geen punten meer morsen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2019 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja het zat niet mee . Die Firmino is zeker een goede speler maar je kan zien dat het elftal wat uitgeblust is. Daar werkt de bond niet mee met clubs . Zou mooi zijn als Liverpool City voorblijft en kampioen word! Gaat niet gebeuren wss. Kun je nagaan, zo'n seizoen draaien en toch met lege handen staan. In de premier league is er geen kruid gewassen tegen dit Manchester City. Arm Liverpool. Die zijn nog veel langer geen kampioen meer geweest dan onze 18 jaar wachten... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Krijg de fuck,ik heb iets gemist ,dacht dat ze nog 1 punt voorsprong hadden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2019 - 22:23 schreef tomson het volgende:[..] Gaat niet gebeuren wss. Kun je nagaan, zo'n seizoen draaien en toch met lege handen staan. In de premier league is er geen kruid gewassen tegen dit Manchester City. Arm Liverpool. Die zijn nog veel langer geen kampioen meer geweest dan onze 18 jaar wachten... Ja nu is het wel gedaan denk ik ,idd erg jammer voor ze. Zo mooie club. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Salah waarschijnlijk einde seizoen... |
|
|
|