|
|
Leon FR1908
|
|
|
IVM de grote teleurstelling in Amsterdam stuurt de Feyenoordsupportersvereniging 10.000 stickertjes naar de Amsterdamse club. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2019 - 23:33 schreef Leon FR1908 het volgende:IVM de grote teleurstelling in Amsterdam stuurt de Feyenoordsupportersvereniging 10.000 stickertjes naar de Amsterdamse club. "Last Minute" ideetje? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou als je zoveel rust heb gehad van de knvb ,en nog niet weet te winnen dan krijg iedereen medelijden. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door windoweyes -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Advocaat zag je gewoon denken hier ga ik van profiteren aankomend weekend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja sneu voor het Nederlands voetbal, maar nu kunnen alle glory hunters weer thuisblijven. En Barbara Barend, en al die enge mensen hun mondje weer dichthouden. Alsmede het masturbistische ophemelen van vd Beek en de Ligt ( zijn wel goede voetballers) En hup FC Utrecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Flikker op met je Nederlandse voetbal Grote muilen mogen weer ff dicht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoorde dat de KNVB ajaks-Utrecht heeft verplaatst omdat ze langer de tijd nodig hebben om uit te huilen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
“DAAR HOORDEN ZIJ ENGELSEN ZINGEN”.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik had woensdagmorgen nog even contact met een kennis uit Nederland en ik vertelde hem dat het een Engelse finale wordt. En misschien ook de Europa Leaque. 50% is al gebeurd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik rij nu op de ring A10 helemaal niets te fluiten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: 020 020 Ha Ha Ha
En wat ben ik blij ook natuurlijk voor Georginio met zijn 2 doelpunten tegen Barca
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2019 - 08:25 schreef de bluffer het volgende:[..] 020 020 Ha Ha Ha Wat ben ik blij ook natuurlijk voor Georginio met zijn 2 doelpunten tegen Barca Ik ben ook blij met jou bluffie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
90 minuten lang, is mooi 6 minuten tekort |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
"As je 90 minuten voetbalt, heb je er 6 niet meegeteld." |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bedankt Grote Kenner, wat hadden ze een bluf maar ook de KNVB alles moest wijken voor 020 en wat is het geworden? Kijk naar de Engelse competitie niks wordt er veranderd gewoon spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar voorlopig kunnen wij geen TD vinden. En heeft onze club Feyenoordcity belangerijke info bewust achtergehouden voor de gemeenteraad. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2019 - 09:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar voorlopig kunnen wij geen TD vinden. En heeft onze club Feyenoordcity belangerijke info bewust achtergehouden voor de gemeenteraad. 1. Martin plakt er een jaartje aan vast.
2. Gemeenteraad moet gewoon schuiven, met Enschede als precedent. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2019 - 09:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar voorlopig kunnen wij geen TD vinden. En heeft onze club Feyenoordcity belangerijke info bewust achtergehouden voor de gemeenteraad. Verkeerde topic maat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Was een hele mooie tijd en wat een middenveld, Jansen, Hasil en willem en een gouden spits
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Grote Kenner: Hoe kom je er op, fantastisch zeer mooi |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat een mooie tijd was dat |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Btw ik zit net even die goals van die Moura te bekijken in slow motion. Kijk die 2-2 maar eens terug, ziek harde panna goal op Frenkie de Jong. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sommige samenvattingen kun je niet genoeg van krijgen he |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahaha nee inderdaad, ik begin ook pas te kijken wanneer de 2-1 valt ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Chelsea / Eintracht Frankfurt houden het spannend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aanbod staat nog tot 12 uur
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Engelse spreekkoren met duidelijk hoorbaar Duits accent. Modern football hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bezopen tijd om nog op het gras te staan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oh oh dat doet pijn een afgekeurde goal in de 115e minuut |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Engeland is een uurtje vroegah he |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker ,Renato ook weer blij hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook hier dus een Engels onderonsje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel mooi. Hoop dat Liverpool en Arsenal eindoverwinnaars worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hing toch nog even aan een zijden draadje. Vermakelijke penalty serie.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
NEC wint de eerste wedstrijd van de nacompetitie , 2-0 tegen RKC. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Cambuur tegen Almere gelijk 2-2 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Even wat anders, wat bij Veronica Inside werd gezegd door Derksen vond ik toch wel heel erg opvallend.
'ajax heeft een beeld gecreëerd dat de buitenwereld denkt dat het goed gaat met het Nederlandse voetbal, het gaat alleen met ajax goed'
Waarom opvallend? Het 'Nederlandse voetbal' kan je vertalen als Nationaal Elftal en inkomsten voor de KNVB op de lange termijn. Geen journalist durft of wil hier dus een uitspraak over doen, althans zo komt het over bij mij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos