|
|
piet de paler
|
|
|
En maar rennen en maar rennen, Vilhena zou zelfs zeggen. Kappen met dat rennen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha, nu ga je te ver piet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Piet is een echte durfert. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zekert en vast, ik zit met kromme tenen te kijken. Voetbal kan dus nog slechter |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
de Jong naar sevilla. Lozano en Bergwijn weg. Ik krijg steeds meer vertrouwen..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Straks Venezuela Argentinië |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beetje matige wedstrijd ,je kan je haast niet voorstellen dat Venezuela 2 weken terug nog met 3 - 1 wonnen van die Argentijnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Brazilië Argentinië Chili door, Dadelijk Uruguay Peru |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: waar en hoe laat wordt het uitgezonden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord Heracles , nu op Fox |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Mooi, trek ik mijn poncho aan en ga eens goed kijken hoe de transferwaarde de hoogte in gaat.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 - 11:23 schreef CobusIII het volgende:[..] Mooi, trek ik mijn poncho aan en ga eens goed kijken hoe de transferwaarde de hoogte in gaat.... 20.52 Fox 4 , als dat niet in je pakket zit, kun je hem kijken tegen kleine betaling . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als we zoveel cadeautjes krijgen in de competitie, dan worden we kampioen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hahaha ja inderdaad.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit was n goede goal. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Nu team USA of in de finale verslaan dat zou mooi zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Marsman in Oranje zongen ze achter 't doel hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Azarkan laat leuke dingen zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je was in beeld, petje op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja da valt op natuurlijk |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Links centraal neerzetten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toure doet even Bruce Lee na. Even een been eraf hakken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ze hadden ook een tuinkabouter neer kunnen zetten. Geen verschil :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zou vermakelijk zijn , eentje met een hengeltje . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leuk die eerste helft met Summerville, Vente, Azarkan. Laten die verslaggevers alleen is ophouden met dat gezeur. Geen kk competitie, geen idee hoe ze gaan spelen, 2e helft gaan ze er nog acht maken. Beter het geluid uitzetten en kijken naar Feyenoord en er zelf de rest bij denken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wedstrijd conform verwachting |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Leuk om 't jonge spul aan het werk te zien. Marsman speelde zijn beste pot ever. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Perfect match !! Mag ook gezegd worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vorig jaar 1 - 8 ,nu 0 - 7 Maar wat vonden wij van Ayoub en Burger ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Allebei 'n beetje middelmaat. Niet slecht, maar zullen niet snel echt het verschil maken. Waarbij Burger natuurlijk nog flink kan groeien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 - 20:15 schreef MightyAce het volgende:[..] Allebei 'n beetje middelmaat. Niet slecht, maar zullen niet snel echt het verschil maken. Waarbij Burger natuurlijk nog flink kan groeien Ik vond Ayoub minder dan welke jeugdspeler dan ook,en Burger vind ik echt erg traag ogend. Wel redelijk balvast en een redelijk overzicht. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vond ayoub inderdaad niet sterk maar ook v/d heijden en nieuwkoop , deze jongens moet je ook gewoon doorselecteren en afscheid van nemen , weer jaar bankzitten is voor bijde partijen nutteloos |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t koeien shirt t beste |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Peru door!! Tapia minimaal 12M |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 - 22:21 schreef kenny het volgende:vond ayoub inderdaad niet sterk maar ook v/d heijden en nieuwkoop , deze jongens moet je ook gewoon doorselecteren en afscheid van nemen , weer jaar bankzitten is voor bijde partijen nutteloos Ja mee eens maar ik zou ten eerste Hendriks in de voorbereiding op de plek van van der Heijden zetten. Is ook zijn plekkie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 - 22:21 schreef kenny het volgende:vond ayoub inderdaad niet sterk maar ook v/d heijden en nieuwkoop , deze jongens moet je ook gewoon doorselecteren en afscheid van nemen , weer jaar bankzitten is voor bijde partijen nutteloos Ja mee eens maar ik zou ten eerste Hendriks in de voorbereiding op de plek van van der Heijden zetten. Is ook zijn plekkie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk