|
|
van geil
|
|
|
23.00 Fox 2 Dordrecht Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga naar mijn bedje , niet om aan te gluren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan je ook in de Efteling vinden van 10:00 tot 20:00 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Tour is ook weer begonnen . Met geel voor NL nog wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zo mogelijk nog saaier om te kijken dan Dordrecht - Feyenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Denk je in eerste instantie dat het over voetbal gaat en lees je "Met geel voor NL" -.-
Maar das waar ook, die grasbijters zitten ook weer op de fiets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2019 - 16:15 schreef VVout het volgende:[..] Denk je in eerste instantie dat het over voetbal gaat en lees je "Met geel voor NL" -.- Maar das waar ook, die grasbijters zitten ook weer op de fiets. En weer gewonnen . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wat een pot, hoog tempo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Best spannend nog. Oranje maakt het ze niet makkelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook hier de VAR die de wedstrijd verneukt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook hier de VAR die de wedstrijd verneukt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kleindochter van clown Bassie scoort voor de US
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juli 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zit er niet meer in,het had wel 4 - 0 kunnen staan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niet helemaal gevolgd, maar 't krachtsverschil lijkt immens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja joh ook volledig terecht
De penalty ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook half maar het krachtsverschil is idd immens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die morgan is wel rijp voor een één tweetje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klasse toernooi van de dames, petje af! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zo, ook weer gehad. Met alle respect hoor....Maar die potten hype ik was er klaar mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2019 - 19:27 schreef Milo het volgende:Zo, ook weer gehad. Met alle respect hoor....Maar die potten hype ik was er klaar mee. Tour de France dan maar. Ongekend Nederlands succes. Vrijwel alle truien in handen , 2 ritzeges, geel , en 3 man in de top 10. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2019 - 19:27 schreef Milo het volgende:Zo, ook weer gehad. Met alle respect hoor....Maar die potten hype ik was er klaar mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juli 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: En als er niks tuusen komt heeft ze ook nog een aardig schot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zie ik niet in mijn verbeeldingen als ik aan haar denk Gerardus hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hmmzz ik heb op app materiaal gekregen wat te heet was voor insta. Ik moest er bijna van blozen B-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er zat vanmiddag meer voetbal in dan gister in Dordrecht. Ik heb meegeluisterd op Rijnmond en ik denk dat dat ook wel voldoende was. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2019 - 21:51 schreef tomson het volgende:[..] Hmmzz ik heb op app materiaal gekregen wat te heet was voor insta. Ik moest er bijna van blozen B-) Van Renato ?,en iets met Engelse voetbalsters? :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet van Renato en het was iets met Schotland en op insta voldoende voor een ban ja :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahahaha ok nou R.B heeft er ook nog een paar voor je :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die man heeft altijd voorraad :p |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: jup, Nederland is 90 minuten niet of nauwelijks voor de goal geweest, die Amerikanen had zeker een handvol goede kansen, die hebben zich echt geen moment zorgen gemaakt. Maar goed, dat krachtsverschil is geen verrassing, dat kondigde zich al lang van tevoren aan.
Die pingel viel ook weinig op af te dingen. Been is heel hoog, mist totaal te bal, raakt Morgan. Dan kan (of misschien moet) je hem gewoon geven.
Verder prima WK gedraaid met een tweede plaats (met een beetje mazzel met het speelschema), want er zijn eigenlijk wel meer teams die beter zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ze moeten voor de komende jaren alleen nog wat betere backs zien te vinden en een vervanger voor die Spitse, want die kan niet lopen. Soort gemankeerde Clasie. En het helpt ook wel al je vleugelspelers wat meer laten zien. Dan kunnen ze misschien wereldkampioen worden. |
|
|
|