|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat balletje van Larsson was ook wel aardig. Prima goal. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Uiteraard had iedereen ook deze afgerond, maar goed, hij doet het even. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
'Narsingh de wei ingestuurd' dat komt er nou van met die shirts |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een domme lul die Higler |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoe mooier wil je een overtreding hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kelly speelt als Clasie 2.0. Tik tik pass, speel eens in 1 keer. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kokzu doet het goed , heerlijk voetballertje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad. Bal lang bij zich houden en vervolgens tikkie opzij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Valt op, maar niemand beweegt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fer vond de mensen moeiteloos |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Berghuis is geen middenvelder zal het niet worden ook. Kokcu echt een goede speler. Vente enige echt zwakke schakel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo speel je een counter uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Beek staat voor zijn man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo traag achterin centraal |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Onze rechtsback was weer eens op vakantie. En onze verdedigende middenvelder is noch de grootste noch de snelste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2019 door Alexmem -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Waarom loopt Kokcu daar ipv St Juste? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Deze wedstrijd maakt een hoop duidelijk. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ook dat ja. Wil doordekken omdat Kelly instapt (denk ik). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kelly vind ik weer niet overtuigend en centrale duo weer hetzelfde liedje. St. Juste weer weg als back..
Wat moet er een hoop gebeuren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, maar regel 1 is, dat moet je hem hebben of in in ieder geval raken, hier zat 3 meter tussen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2019 - 21:28 schreef MMM het volgende:Kelly vind ik weer niet overtuigend en centrale duo weer hetzelfde liedje. St. Juste weer weg als back.. Wat moet er een hoop gebeuren Mwah een spits , Kelly op de bank en het is Bothegin of van Beek. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
conclusie middenveld: hopen dat Fer tekent, Liam is een zwakkere versie van Clasie en postbode, Troost heeft Tapia te vroeg weggezet (dom, had niet gehoeven) en Stam daardoor in de problemen gebracht... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vergeet niet die counter was perfect |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Nooit gedacht dat ik dit nog zou typen, maar zou die Sinisterra dan toch kunnen voetballen? Daar zag ik helemaal niets in vorig jaar. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2019 - 21:31 schreef Alexmem het volgende:Nooit gedacht dat ik dit nog zou typen, maar zou die Sinisterra dan toch kunnen voetballen? Daar zag ik helemaal niets in vorig jaar. Voor mij nog een ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit moet er dan echt in Vente |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Geen Kelly, Vente of Sinistera zie er geen perspectief in. Van Beek heeft mijn voorkeur boven de trage Bothegin met een snelle LCV naast hem. Berghuis houden. Beoordeel ze niet op een oefenwedstrijd maar voor de toekomst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag Bannis zondag dan 90 minuten spelen? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gek eigenlijk....met Fer straalde het elftal daadkracht uit. Zonder hem vind ik het middenveld armoedig... Natuurlijk is het één wedstrijd maar toch. Als Fer niet tekent dan heb ik er niet zoveel vertrouwen in... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Redelijk potje tegen een nietszeggende tegenstander. Fer prima, maar wie gaat de goals maken als ook Berghuis weg is ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2019 - 21:56 schreef van geil het volgende:Redelijk potje tegen een nietszeggende tegenstander. Fer prima, maar wie gaat de goals maken als ook Berghuis weg is ? Jorgensen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2019 - 21:56 schreef van geil het volgende:Redelijk potje tegen een nietszeggende tegenstander. Fer prima, maar wie gaat de goals maken als ook Berghuis weg is ? mwa, Angers is Franse middenmoot. Iets meer dan nietszeggend.
En Jorgensen, maar die is stuk ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja leuk , maar die schopt er geen 85 in. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nee, Larsson schopt er ook nog 5 in... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond Narsingh overigens niet onaardig invallen. Snelheid, voorzet, balbehandeling, het lijkt allemaal wel in orde. Geen spectaculaire speler, maar wel iemand die de dubbele cijfers haalt qua assists als je een redelijke spits hebt lopen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hahaha klopt zonder Berghuis tel ik 20 goals over 5 spelers. |
|
|
|