|
|
MMM
|
|
|
Al 4 punten achter op AZ. Lekker begin |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh we lopen er nog twee op voor. We moeten er no* twee keer tegen he.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Met stadion daken staan we wel voor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een goal van Necid trouwens.. pfoe |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Bisewar lekker hoor al die 020 griezels in paniek come on Paok! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Bisewar lekker hoor al die 020 griezels in paniek come on Paok! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
PAOK zal straks nog wel wat cadeautjes weggeven... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar is de eerste al. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Uitpakken valt niet altijd mee :) |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Dacht al, die Akpom komt me bekent voor qua naam, even gezocht, was een gerucht in 2015 dat Feyenoord interesse zou hebben gehad.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Op de training “kom op jongens nu allemaal vallen ergerlijk zeg” . Maar zeuren om pingels misselijke ploeg is het ook bah |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 21:34 schreef Positivo het volgende:[..] Op de training “kom op jongens nu allemaal vallen ergerlijk zeg” . Maar zeuren om pingels misselijke ploeg is het ook bah Dat is heel normaal in de champions league. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Wat een mongool die Sierd de Vos ach ach |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Hij heeft wel gelijk, als hij zegt dat PAOK meer kansen heeft gekregen en dat Ajax wint door 3 penalty's (waarvan eentje mis) daarnaast zeiden de mannen in de rust dat de scheidsrechter veel "overtredingen" in het voordeel van Ajax floot, wat doe je daar tegen als PAOK?? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Alle geluk van de wereld drie pingels |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vind hem wel lachen. Schijtvolk die Grieken , belachelijk gedrag van spelers en trainers. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:28 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind hem wel lachen. Schijtvolk die Grieken , belachelijk gedrag van spelers en trainers. Nu nog de voorzitter met zijn pistool :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niveauloos Zojuist werd de arbitrage ook nog even bestormd door heren in pakken. Opflikkeren ermee , fikse boetes uitdelen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat een clown inderdaad. Gaat nergens over. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Aan Biseswar lag het niet... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:28 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind hem wel lachen. Schijtvolk die Grieken , belachelijk gedrag van spelers en trainers. Keertje op vakantie gaan, geweldige mensen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik dacht ik reageer maar niet op Geile hahaha Maar in dit geval +1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op vakantie is iedereen leuk. Zeker als ze geld aan je verdienen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Griekenland is super. Paar keer Rhodos gedaan, Kreta. Voorlopig niet meer te betalen voor mij:)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:28 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind hem wel lachen. Schijtvolk die Grieken , belachelijk gedrag van spelers en trainers. Neem het lekker op voor die stinkjeuden joh, kutbrabo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Waarom geen Tottenham 2? Nu maar hopen op goals uit Nicosia! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik was de arbitrage ook al aan t bewonderen idd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat Ado lijkt verdomde veel op az. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV speelt ook gelijk , en is ook door. Speelden ook bagger. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die ereronde was echt een oorwurmen parade. Het leek wel of ze ter dood waren veroordeeld die gasten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Drama voor AZ , nu bij VI . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moeten ze geen dak bouwen met staanders van de gamma en golfplaten van de hubo. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat beduvelen zit in het DNA |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja. Misschien geen uitkeringen verzekering. Zeker 1 seizoen geen thuiswedstrijden. En mogelijk claims aanstaande seizoenkaarthouders en sponsoren/skyboxen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vergeet de extra kosten voor het spelen in een ander stadion niet, zal ook niet voor niets zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En de sportieve prestaties zonder eigen publiek/stadion. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 22:21 schreef van geil het volgende:[..] Ja. Misschien geen uitkeringen verzekering. Zeker 1 seizoen geen thuiswedstrijden. En mogelijk claims aanstaande seizoenkaarthouders en sponsoren/skyboxen. Zo das niet lekker voor AZ. Las net ook nog dat in het ergste geval tot sloop overgegaan moet worden. |
|
|
|