|
|
tomson
|
|
|
quote: Weer eens wat anders dan werkelijk iedere club in de ere- en eerste divisie die dat liedje van Liverpool gejat hebben. Da's pas erg ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Correctie : stond die bij mij op t vak had dat ding inmiddels achter zn huig gehangen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ondertussen in slaap geknikt en weer wakker bij prison break. Utrecht in de tweede verlenging toch nog door zie ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja en daar was het net zo mistig , |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goeie zet, van Bommel de zak geven. Schokeffect bereikt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, in de dug-out zeker |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De Jong wordt de volgende |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fortuna nog wat meer zelfvertrouwen op aan t doen op t kasteel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eigenlijk wil ik dat psv en Twente allebei verliezen... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In dit geval gewoon belangrijk dat vandaag PEC en Duitsland winnen, heeft met sympathie niets van doen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vitesse komt er bij winst (zeer waarschijnlijk) ook weer dicht achter te zitten. Krijgen we nog thuis toch ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 13:13 schreef tomson het volgende:Vitesse komt er bij winst (zeer waarschijnlijk) ook weer dicht achter te zitten. Krijgen we nog thuis toch ? Fietstassen speelt altijd uit lol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. toch even gecheckt. 10/5 dus .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vitesse gaat eraan emme; had al wel 5 keer moeten scoren in de tweede helft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hop daar heb je de 1-1 al.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lol.. Heracles Feyenoord scenario aub |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Domoren in grunn. Sta je 1-0 voor doe je dit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Manmanman slim publiek IN Groningen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wel mooi ,groene rook |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nou die mocht er ook wel in |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kan ik beamen ;) weet jij trouwens nog wat die opblaasbanaan toen tegen Roma ons toen gekost heeft ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 14:56 schreef tomson het volgende:[..] Kan ik beamen ;) weet jij trouwens nog wat die opblaasbanaan toen tegen Roma ons toen gekost heeft ? Geen idee,maar jij enig idee waarom bring back the bananas als racistisch werd beschouwt door de UEFA? Zelfs naar dat het zo bleek te zijn dat de betreffende banaan door een donker getinte man richting het veld gegooid werd! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 15:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Geen idee,maar jij enig idee waarom bring back the bananas als racistisch werd beschouwt door de UEFA? Zelfs naar dat het zo bleek te zijn dat de betreffende banaan door een donker getinte man richting het veld gegooid werd! Omdat Gervinho het als " racistisch " beschouwde en Roma daar maar wat graag in meeging... schade : 25.000 en sindsdien vaste prik die netten tijdens Europees voetbal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 15:08 schreef tomson het volgende:[..] Omdat Gervinho het als " racistisch " beschouwde en Roma daar maar wat graag in meeging... schade : 25.000 en sindsdien vaste prik die netten tijdens Europees voetbal. Dus eigenlijk hadden ze groene rook moeten gooien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan waren de veganisten beledigd geweest |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha bergwijn naar spurs eens een jood altijd een jood.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: "Is niet waar" lol.. maar t rommelt wel lekker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gevalletje Janssen, Depay. Hij gaat het daar niet redden. Wel leuk dat het bij Pisvee nog meer oorlog is dan bij ons :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die gaat weg, die weigert te spelen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dan heb je dat weer haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Word Psv er niet slecht van op termijn,want ik vind Sam Lammers een geweldig talent. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar dat we dat chagrijnige muilwerk niet meer zien is wel lekker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is een zooitje daar hè, nu nog verliezen vanavond en het feest is compleet :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft die een wenkbrauwziekte ofzo? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ajax zonder Zyech/ Onana , PSV zonder Bergwijn / Malen, Willem 2 nog 0-0, Vitesse al 2 punten verspeeld. Interessant dagje .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whaaaaaaaaa dat Ajaks word ff voor schut gezet.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ja, jij zegt 't Tomson.
En dan is 't gat nog 10 punten, is volgens mij 18 ptn geweest.
Zou zelfs het onmogelijke nog mogelijk zijn dit seizoen??!!! Volgende week Ajakkes tegen de Boeren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 15:56 schreef Bowie het volgende:Ja, jij zegt 't Tomson. En dan is 't gat nog 10 punten, is volgens mij 18 ptn geweest. Zou zelfs het onmogelijke nog mogelijk zijn dit seizoen??!!! Volgende week Ajakkes tegen de Boeren. Hup PSV.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 15:56 schreef Bowie het volgende:Ja, jij zegt 't Tomson. En dan is 't gat nog 10 punten, is volgens mij 18 ptn geweest. Zou zelfs het onmogelijke nog mogelijk zijn dit seizoen??!!! Volgende week Ajakkes tegen de Boeren. Ik hoop gewoon dat er toch weer een spannende competitie uitkomt, over kampioenskansen maak ik mezelf geen illusies Bowie. Ajax - PSV : 0-0 ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door tomson -- |
|
|
|