|
|
Leon FR1908
|
|
|
Krijgt het maar niet uit me hoofd ,dat wat als Advocaat vanaf de eerste wedstrijd trainer had geweest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 16:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Krijgt het maar niet uit me hoofd ,dat wat als Advocaat vanaf de eerste wedstrijd trainer had geweest. Dan hadden we nu Kelly niet gehad.. Dus wees blij maat dat we met stam zijn begonnen, nu weet jij in ieder geval dat er nog kleinere mensen bestaan dan jezelf..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 16:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Krijgt het maar niet uit me hoofd ,dat wat als Advocaat vanaf de eerste wedstrijd trainer had geweest. What could have been.. weet je nog de volkswoede toen Feyenoord nog voor Stam Advocaat polste ? Zo heftig dat Dickie toen zei ik begin er niet aan .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 16:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dan hadden we nu Kelly niet gehad.. Dus wees blij maat dat we met stam zijn begonnen, nu weet jij in ieder geval dat er nog kleinere mensen bestaan dan jezelf.. Ploert.. hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jup zal nog wel gelijk komen zo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Groningen heeft al flink met krachten gesmeten. Komt t conditie verhaal kijken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Groningen kan het niet meer belopen, 2-3 kan ook zomaar nog |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 16:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dan hadden we nu Kelly niet gehad.. Dus wees blij maat dat we met stam zijn begonnen, nu weet jij in ieder geval dat er nog kleinere mensen bestaan dan jezelf.. Hahaha als ze maar nooit zeggen dat ik op jou lijk lange |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ze vallen ook niet meer aan. Alleen tegenhouden is zwaar hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die kans is groot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan die verdomme niet affluiten in Groningen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat is die Traore een staatsdebiel zeg. Geeft die ballen jongen gewoon een zwieperd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha.. heerlijk dat achterover leunen na die zaterdagwedstrijden. Willem 2 ook 2 punten armer. Perfect. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
quote: Yeah!!!, that's the spirit!! |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Ja Siem, dit is toch anders dan Spakenburg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die Brabo's spelen ook gelijk :) nog steeds 3e op doelsaldo. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente bakt er ook nog niet veel van.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoop lege stoeltjes in Eindhoven. Of zou er nog iemand in de file staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Carnaval. Verkleed als stoel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 16:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Krijgt het maar niet uit me hoofd ,dat wat als Advocaat vanaf de eerste wedstrijd trainer had geweest. Inderdaad, en dat was dan oorspronkelijk de bedoeling... Volgens de mathematica waren we dan nu gewoon eerste op de ranglijst hoor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een lulverhaal op die shirts.. hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik snap die verontwaardiging niet. Hij ging er toch gewoon met 2 gestrekte benen in? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PSV wel voor inmiddels. Al heeft Twente al was kansen op de gelijkmaker gehad. Afellay nu eraf met 2x geel in zijn eerste basisplek sinds zijn terugkeer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt mij ook terecht. Dat je eerst de bal speelt, geeft je geen vrijbrief om als een idioot in te komen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 18:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lijkt mij ook terecht. Dat je eerst de bal speelt, geeft je geen vrijbrief om als een idioot in te komen. Nee inderdaad. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 18:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:PSV wel voor inmiddels. Al heeft Twente al was kansen op de gelijkmaker gehad. Afellay nu eraf met 2x geel in zijn eerste basisplek sinds zijn terugkeer. Twente is na de 1-0 wel wat vrijer gaan spelen. Lang op de 0-0 gespeeld denk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup. Ze hoopten duidelijk op het puntje. Ook omdat ze niet echt makkelijk scoren waarschijnlijk. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Sow dan! die zit er lekker in haha |
|
|
|