|
|
Fart
|
|
|
Die mag van mij de druk er bij 020 wel op houden. Vinden ze niet leuk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onbegrijpelijk. Het gaat juist zo goed voetballend.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Woedende fans bestormen Philips Stadion Zo dan, het tij kan keren. Niet mis dit weekendje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hooivorken zijn van stal gehaald |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En het aardappel kanon, knallen best aardig met een stukje carbiet en een spuitje water. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
50 boze supporters. Leuker dan carnaval. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zie ze rennen dan, 100 boertjes vluchten voor 8 ME-ers, hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En een stoere rolstoelklant die eerst op zijn gemakje de rem er af moet halen, waar de ME langs rent :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 22:10 schreef VVout het volgende:En een stoere rolstoelklant die eerst op zijn gemakje de rem er af moet halen, waar de ME langs rent :) Eindhoven "hooligans" zijn gewoon aandoenlijk. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Op hol geslagen Jan-Willempies en Hendrik-Jan's |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Een van Geiltje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door Fart -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zo begint excelsior , ben benieuwd hoe burger het gaat doen ff kijken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En? Forumleden die Moniz weer gaan noemen als opvolger van Dickie? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het Wouter Burger - effect |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Alsjeblieft zeg. Engnek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
7 goals in 139 minuten. Dat is een goal per 19,8 minuten!
Erling Haaland: 'koopje' van het seizoen!
Dit is nou een fenomeen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt ,ondanks dat is dit nu een fenomeen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das zeker waar was in principe niet eens voor de basis daar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi man ,maar wij hebben nu ook een nieuwe held :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo is het maat wat een start voor hem..goed te zien dat er eindelijk eens iemand gelijk staat.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 21:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zo is het maat wat een start voor hem..goed te zien dat er eindelijk eens iemand gelijk staat.. Vond Bozeňik ook niet verkeerd. Alleen jammer dat Berghuis voor hem ook een onvergetelijke debuut verklote |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vond Bozeňik ook niet verkeerd. Alleen jammer dat Berghuis voor hem ook een onvergetelijke debuut verklote Smijt met je tv momentje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vond Bozeňik ook niet verkeerd. Alleen jammer dat Berghuis voor hem ook een onvergetelijke debuut verklote Tja als die op maat was had ie hem voor het intikken. Zag net het interview met hem wat een enthousiast ventje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 22:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tja als die op maat was had ie hem voor het intikken. Zag net het interview met hem wat een enthousiast ventje. Wat zelfvertrouwen kweken, dan komt 't wel goed. Bloedfanatiek. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Blom geblesseerd in Tilburg. Iedereen staat wat te wachten... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt en morgen heeft ie een grafhoofd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Huilie huilie iemand heeft een mening... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Meningen prima daar is een forum voor maar om gelijk over een grafhoofd te beginnen volgende week scoort ie er twee en heb je weer een andere mening.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2020 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Meningen prima daar is een forum voor maar om gelijk over een grafhoofd te beginnen volgende week scoort ie er twee en heb je weer een andere mening.. Is zijn uitstraling in mijn beleving. Nul plezier, veel chagrijn. Doet echt zijn best wel, maar leuk voor zijn medespelers kan het niet zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2020 - 13:20 schreef MightyAce het volgende:[..] Is zijn uitstraling in mijn beleving. Nul plezier, veel chagrijn. Doet echt zijn best wel, maar leuk voor zijn medespelers kan het niet zijn. Hij kan nors kijkende dat snap ik..Maar geloof me dat ie blij was met z’n goal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Denk ik ook wel. Maar is ook een ervaren volwassen speler. Dan mag je je best professioneel opstellen. Hoort ook uitstraling wel bij toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2020 - 13:25 schreef MightyAce het volgende:[..] Denk ik ook wel. Maar is ook een ervaren volwassen speler. Dan mag je je best professioneel opstellen. Hoort ook uitstraling wel bij toch? Joh ik ga ook niet elke dag met een smile naar m’n werk.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Afhankelijk van wat voor werk, zul je jezelf wel moeten presenteren aangezien je je werkgever vertegenwoordigt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heracles bakt er niets van trouwens, wordt 3 punten voor Willem 2... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2020 - 13:33 schreef MightyAce het volgende:[..] Afhankelijk van wat voor werk, zul je jezelf wel moeten presenteren aangezien je je werkgever vertegenwoordigt. Havenwerk d:-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Met een glimlach de cocaïne tussen het fruit uit slepen hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was dat maar waar zie die bananenboten steeds voorbij komen en afmeren bij de buren.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Penalty commotie bij VVV Utrecht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op Nederland 1 in de voorbeschouwing lieten ze van de vaart langs de zijlijn die hattrick van van Bommel in de arena nog even zien. Boer met kiespijn, de tanden vielen zo ongeveer uit zn bek hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wel van de juiste soort geile |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was even aan t zappen om t vrouwtje de stand op teletekst te laten zien, vandaar mijn uitstapje naar de staats tv ;) |
|
|
|