|
|
piet de paler
|
|
|
Wacht nu even met oordelen, er moeten nog keuzes worden gemaakt. Advocaat vertelde bij de wedstrijden tegen Twente dat er geen concept was en er alleen op conditie werd gespeeld , ik zag al contoeren Je miste Semsesi en wat jeugd, volgende week kijken we verder, ik denk dat Narsingh best te gebruiken os |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond die schot weer aardig voetballen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja Feyenoord en Duitse tegenstanders, je weet hè.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja net als in de 90s tegen Bremen en vooral tegen toen tegen Leverkussen was het ook oorlog. Lekker die vriendschappelijke potjes in Duitsland. Ook handig nu alle supporter (of in dit geval hooligan) bewegingen onder een vergrootglas liggen met die corona toestanden . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 - 21:22 schreef tomson het volgende:[..] Ja net als in de 90s tegen Bremen en vooral tegen toen tegen Leverkussen was het ook oorlog. Lekker die vriendschappelijke potjes in Duitsland. Ook handig nu alle supporter (of in dit geval hooligan) bewegingen onder een vergrootglas liggen met die corona toestanden . YESSSSSSSSSSS daar was ik bij toen d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Schandalig wat er weer is gebeurd in Duisburg we hebben weer een slechte naam als Club |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toornstra begint lekker scherp zeg, kom op man.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dickie gaat aardig uit zin dak aan de zijkant, hoort hem schreeuwen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kut Scheids was een tackle op de bal van fer.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: het was ook een ziekenhuis bal die werd aan gespeeld. verder tot nu toe zeer matig Maar wat Bottingh heeft wat slecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Erg saai om naar te kijken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Duitsers zijn gewoon beter.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Speelt zich allemaal af op de helft van Feyenoord |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kopbal had in gemoeten van Linssen altijd naar een hoek koppen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ 0-1 achter met nog een kwartiertje te gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, blijft een apart verhaal. Ze zijn er bijna een half jaar mee bezig geweest dat CL ticket van Ajax over te nemen. Dat lukt dan niet (terecht lijkt me ook). En dan is het vervolgens in de voorronde na 90 minuten al weer bijna klaar qua CL. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: yep. Al kwamen die Oost-Blokkers ook wel redelijk vanuit het niets op voorsprong. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die Boadu zit er nog niet lekker in. Stengs ook nog niet in vorm (al is die pas net terug van een blessure). |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Deze wedstrijd hadden ze zo kunnen verliezen. En dat kan nog steeds. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 - 18:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die Boadu zit er nog niet lekker in. Stengs ook nog niet in vorm (al is die pas net terug van een blessure). En ook Bizot zit er ook al meerdere keren naast. Maar misschien is het inderdaad voor een deel nervositeit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2020 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Afgelopen. Dit AZ is nog zeker niet op het niveau van vorig jaar, maar ze zijn door. Ze spelen geloof ik nu sowieso Europees tot de winter. Afhankelijk van de voorrondes is dat CL of EL. En voor NL levert het puntjes op voor de coefficienten. Das wel lekker. Wat je verder van AZ ook vind.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2020 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind AZ wel okee. Goed beleid, stabiel, geen gekke dingen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, dat gedoe om dat CL ticket was niet echt fraai. Voor de rest wel eens, al heb ik eerlijk gezegd heel weinig met die club. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 - 21:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, dat gedoe om dat CL ticket was niet echt fraai. Voor de rest wel eens, al heb ik eerlijk gezegd heel weinig met die club. Eens, maar na Scheringa-echec heeft de club zich gestaag opgericht met goede mensen met eenduidige visie aan het roer. En dat betaalt zich uit, vooralsnog. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben een oefenwedstrijden topic ;) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nooit een wedstrijd laten fluiten door een scheids uit dat land gaat nooit goed. Zie nu in deze wedstrijd. Jorgensen is weer goed bezig |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Eerst de fout van Diemers op het middenveld Toen het slomen verdedigen van Burger stand 0-1 nu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tadaa Nelom de 1e rooie kaart van t seizoen. Vlotjes :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee toch?
Zie geel staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dacht in een flits te zien dat hij rood kreeg ? Was echt wel een kamikaze |
|
|
|