|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:36 schreef piet de paler het volgende:Waarom graven dit soort ploegen zich in als ze tegen ons spelen? En houden ze openhuis tegen de neuzen? Dat doen ze niet. Dat ligt aan ons |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:36 schreef piet de paler het volgende:Waarom graven dit soort ploegen zich in als ze tegen ons spelen? En houden ze openhuis tegen de neuzen? VVV heeft 82 minuten met 10 man in en om het strafschopgebied gestaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Morgen kunnen we 2de staan. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die spits van Groningen leg5 ze er makkelijk in hoor, die zo7 niet misstaan bij ons.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2020 - 12:43 schreef RenatoBos het volgende:Die spits van Groningen leg5 ze er makkelijk in hoor, die zo7 niet misstaan bij ons.. Iedereen zou op t moment een verbetering zijn als onze spits :) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Spits van groningen die ze er makkelijk inlegt tegen fortuna is een versterking voor ons?
Nah ja zeg ik mis iets |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij legt ze er een stuk gemakkelijker in dan Nicolai..is nog jong echt iets voor de toekomst misschien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij legt ze er een stuk gemakkelijker in dan Nicolai..is nog jong echt iets voor de toekomst misschien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat Vitesse speelt echt goed voetbal momenteel tegen PSV.
Vraag me altijd af waarom het bijna overal kan behalve hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij spelen ook altijd goed tegen psv |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2020 - 15:01 schreef MMM het volgende:Dat Vitesse speelt echt goed voetbal momenteel tegen PSV. Vraag me altijd af waarom het bijna overal kan behalve hier. PSV mist wel een speler of 6 door corona. Detail. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ze krijgen de gelijkmaker cadeau van de fietstassen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die herinner ik me niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zeker. Maar ik zie wel meer clubs met een lagere begroting beter voetbal spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Au, tegen 't zere Been |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kon ik het maar, blijft wel hangen hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nijhuis fluit nooit maar hier dan wel voor? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: VAR grijpt terecht in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ook goed van Nijhuis dat hij zich last corrigeren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, lekker dit voor die lampies. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2020 - 15:01 schreef MMM het volgende:Dat Vitesse speelt echt goed voetbal momenteel tegen PSV. Vraag me altijd af waarom het bijna overal kan behalve hier. Dit bedoel ik nou.
Overal kan met een lagere begroting vaak beter gevoetbald worden dan hier. Echt krankzinnig slecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Laten we het eens over de leuke minder zware dingen in het leven hebben:
Hoe staat het met de neuzenvreugd in Europa? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die stonden toch met 0-2 voor??????? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Mooi verhaal! Hoe liep het af??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leuk hoor.
0-0 bij Dinamo Zagreb dat er niks van kon en komende donderdag tegen Wolfsberger maar weer afwachten. Ook een mooi verhaal.
Die neuzen lachen het hardst. Meer dan 40 miljoen aan inkomsten uit de CL zonder een bal goed te hoeven raken. Laat staan als ze nog potjes winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gisteren geen lachende, maar snotterende neuzen.
Wij hebben Berghuis, onze eigenste Zlatan/Messi/Ronaldo en zij lekker niet! HA! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slechte uitslagen , we zakken verder weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blijft toch het beleid van Feyenoord zelf . 30 miljoen uitgeven aan bouwtekeningen voor iets dat toch niet komt. Falende TDers . Niet meegaan in Kkdivisie. En zoals Kees van Wonderen aangaf in een interview ,een falende jeugdopleiding. Tis gewoon een hele grote amateurclub . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Blijft toch het beleid van Feyenoord zelf . 30 miljoen uitgeven aan bouwtekeningen voor iets dat toch niet komt. Falende TDers . Niet meegaan in Kkdivisie. En zoals Kees van Wonderen aangaf in een interview ,een falende jeugdopleiding. Tis gewoon een hele grote amateurclub . Commisies hebben meer prio dan een scorende spits. Bestuurlijk heeft Feyenoord een waterhoofd. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Blijft toch het beleid van Feyenoord zelf . 30 miljoen uitgeven aan bouwtekeningen voor iets dat toch niet komt. Falende TDers . Niet meegaan in Kkdivisie. En zoals Kees van Wonderen aangaf in een interview ,een falende jeugdopleiding. Tis gewoon een hele grote amateurclub . Opheffen die club! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vandaag heeft fox besloten geluiden van een doods stadion in de wedstrijd te mixen. Het blijft behelpen hahaha |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ado genakt door de scheids ondanks Var. Geen eens een pingel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV krijgt een penalty wat er gewoon geen is. Speler haakt zichzelf.
VAR roept de scheids maar de scheids geeft hem toch. Krankzinnig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|