|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je bedoelde deze uitspraak Bode? We zullen zien, als NAC wint gaat Rutten eruit lijkt mij. Overigens nog wel netjes dat ze nog twee keer gescoord hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 16:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Je bedoelde deze uitspraak Bode? We zullen zien, als NAC wint gaat Rutten eruit lijkt mij. Overigens nog wel netjes dat ze nog twee keer gescoord hebben. meer geluk dan wijsheid. 5/6-1 had recht gedaan aan de verhoudingen. Nu heeft PSV nog een kans ook. Soldado is bovendien geschorst. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 13:28 schreef bode het volgende:ik kom nog even terug op de uitspraak van RenatoBos van gisteren 21.21 NAC speeld niet meer aan de Beatrixstraat hoor daar hadden ze het altijd moeilijk dus gaat Fredje zijn kop niet kosten dit keer, ze winnen wel Nee, je moet de uitslagen van de afgelopen jaren er dan maar even bijpakken. PSV heeft het de laatste jaren altijd moeilijk in Breda. Sterker nog, de laatse keer dat ze in Breda wonnen dateert alweer van 2006. Vorig jaar werd het nog 4-2, het jaar daarvoor 2-1. Zo heeft NAC nog een paar keer gewonnen en gelijk gespeeld. Ook dit jaar gaat PSV 'gewoon' onderuit in Breda en dan is het jammer voor Rutten, maar ik denk inderdaad dat hij eruit gaat. Ik zou het overigens wel slecht vinden om een trainer te onstlaan door een verlies bij een ploeg waar al jaren geen coach met die club gewonnen heeft, al blijft de optelsom van overige wedstrijden natuurlijk staan...
Maar ja, het belangrijkste is toch dat Feyenoord dit weekend van Utrecht wint. Laten wij ons maar op onze eigen wedstrijd concentreren en ze daar in Eindhoven het zelf maar laten uitzoeken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 17:27 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Nee, je moet de uitslagen van de afgelopen jaren er dan maar even bijpakken. PSV heeft het de laatste jaren altijd moeilijk in Breda. Sterker nog, de laatse keer dat ze in Breda wonnen dateert alweer van 2006. Vorig jaar werd het nog 4-2, het jaar daarvoor 2-1. Zo heeft NAC nog een paar keer gewonnen en gelijk gespeeld. Ook dit jaar gaat PSV 'gewoon' onderuit in Breda en dan is het jammer voor Rutten, maar ik denk inderdaad dat hij eruit gaat. Ik zou het overigens wel slecht vinden om een trainer te onstlaan door een verlies bij een ploeg waar al jaren geen coach met die club gewonnen heeft, al blijft de optelsom van overige wedstrijden natuurlijk staan... Maar ja, het belangrijkste is toch dat Feyenoord dit weekend van Utrecht wint. Laten wij ons maar op onze eigen wedstrijd concentreren en ze daar in Eindhoven het zelf maar laten uitzoeken. eens, laat Feyenoord dit weekend gewoon z'n wedstrijd maar winnen, Rutten boeit me verder ook niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo zet net de tv aan, Bayern-Hoffenheim al 2-0. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 4-0 inmiddels. 2x Robben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Nac heeft een minder elftal dan andere jaren dus Fredje blijft gewoon |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
7-0 nu. Nog een kwartier te gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nogmaals we gaan het zien bode |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe ik zet net EL aan 2-1 voor NAC, is het terecht? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vrije val van psv nu nog verder ingezet |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: En neem Rutten mee.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat lijkt me een logisch vervolg ja... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee joh.. lekker laten sssssjitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: uit principe is het een schwalbe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ennuh ik ben de eerste die eruit vliegt..
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hij wil vragen of hij alvast weg mag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yep, of hij moetnodig plassen maar ik denk dat hij weg wilt... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Heerlijk dat pisvee weer verloren heeft. Moest er gewoon ff uit mhuahahaha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joden staan ook voor d:-( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Twente staat achter d:-)) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: nog n beetje n leuke middag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad, nou Feyenoord nog |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
heh, daar gaan m'n sportpooler punten! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De Graafschap vs AZ 0-0 bij rust... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het kwam niet goed! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat die kaasschaven maar winnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa. doe maar gelijkspelletje. Dan behoudt Excelsior ook nog kansen. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: dat lijkt mij ook dat az wint!want anders staat de meest slechte ploeg van de 6 bovenaan.dat is pas treurig voor het nederlands voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 17:25 schreef TheMenace het volgende:[..] dat lijkt mij ook dat az wint!want anders staat de meest slechte ploeg van de 6 bovenaan.dat is pas treurig voor het nederlands voetbal. Ja toch, liever die kaaskoppen dan 020. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maakt toch geen reet uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: precies dat sowieso.ik ben tegen corruptie dus ben je tegen 020 bijlmer! |
|
|
|