|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fietstassen 3 nul achter tegen VVV, wtf |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Az tegen Ajax natuurlijk niet effectief |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een kansen heeft AZ gehad inderdaad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat was toch dik rood voor die klote neus! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Leek mij rood inderdaad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met een aanloopje en de noppen op de achillespees, nou dan weet ik het ook niet meer. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
Haha kijken jullie naar die neusjes,ze worden toch altijd bevoordeeld.ze kunnen niks op eigen kracht.als zelfs bouwvakker haller gaat bewegen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zat eigenlijk op drama te wachten na de 2-1, maar helaas. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV werd wel echt volledig weggespeeld de eerste helft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup. Beetje het omgekeerde van die wedstrijd van een paar weken terug. Tweede helft had het zomaar weer gelijk kunnen worden. Nog afgezien van die twee momenten waar rood getrokken had kunnen/moeten worden. Al was er ook nog sprake van een penalty moment voor Ajax geloof ik, maar dat heb ik niet gezien. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bizarre pot. PSV met heel veel kansen, Adeau twee die er nog invliegen ook.
Gezien de kansen was 0-5 logischer geweest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is dat die wereldkampioen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gleed net voor de finish uit over een kroket. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
Beter verliezen van Heerenveen in de beker.Geen zin in nog meer frustratie tegen de corrupte omkopingszaak knjb club uit de bijlmer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 - 22:23 schreef Einzelganger het volgende:Beter verliezen van Heerenveen in de beker.Geen zin in nog meer frustratie tegen de corrupte omkopingszaak knjb club uit de bijlmer Jij hebt er zin in |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fietstas denkt ook met ons mee tot nu toe, mogen ze de 2e helft ook best doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tweede helft ook goed mee gedacht, toppie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat niemand die Tadic eens een gigantische trap geeft. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk, krijgt geen kaart voor die actie. Goal die word afgekeurd bij PSV, omdat iemand hem op zijn bovenarm krijgt terwijl hij zijn arm tegen het lichaam heeft, of mag dat tegenwoordig ook niet meer? Zahavi trapt de bal weg nadat er is gefloten en krijgt geel, maar Martinez mag wel op zijn been staan zonder daar een kaart voor te krijgen. En ga zo maar door...snap niet dat de KNJB het zo opzichtig laat zien... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Verschrikkelijke speler. Die mag van mij een beenbreuk oplopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Dumfries verdient dit ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heerenveen word aardig genaaid door de VAR |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was echt van achter de lijn weggehaald.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kon je niet echt zien toch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Griek van VVV is echt goed , weet van elke bal die in de 16 komt een kans te maken , en vaak ook n goal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jammer Ik hoop dat die Gloeilampen winnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2021 door de bluffer -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: War zijn Gloeilampen en waarom heten ze zo? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Willem II is even belangrijker voor ons, Vitesse is de dark horse En ik denk dat PISVEE ook in een crisis gaat belanden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vitesse speelt ook gelijk. 3de plaats is wel weg voor ons. Dat gat is 7 punten. Naar Vitesse is het 4. En die krijgen we nog thuis. Met iets van verbetering zit wellicht dat er nog in. En ik geloof dat je dan geen playoffs speelt als Ajax de bekert wint? Maar goed, we moeten eerst zelf maar es beter gaan voetballen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Led lampen dan, wel met de tijd mee gaan natuurlijk! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gisteren maar weer gebleken dat je met 10 man echt niet hoeft te verliezen. Laat staan er 3 tegen krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker bezig Utrecht zie ik net :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen ze bij ons kampioen worden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dacht het niet, wachten ze nog maar ff mee dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
AZ kan misschien een keer laten zien dat ze geen vriendjes zijn met 020. Wel veel geblaat van die kaasjes, maar weinig daden. En mochten ze verliezen dan komen de kaasjes in ons vizied. Worden nog leuke wedstrijden....hoop ik. Tegen beter weten in.
Life is good |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|