|
|
VVout
|
|
|
Op de bank kan het ook ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze finale kijkt een stuk leuker dan die van woensdag haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dese keek heerlijk..hoppaaaaaa |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Gefeliciteerd maat haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar was de ouderwetse dubbeldekker bus weer de 2e helft, geen doorkomen aan. Haha, ook van mij gefeliciteerd RB. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV begint furieus , had al 0-2 moeten staan . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die zijn voorlopig veel beter dan Galatasaray. 2-0 en eerder 3/4-0 dan dat die Turken er 1 maken. Ze spelen ook eigenlijk op de manier die Slot voor ogen heeft. Veel energie, hoog drukzetten, etc. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En precies dan is het 2-1. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prachtige goal. PSV speelt bij vlagen heel goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die gaan een douw krijgen van de uefa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juli 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heb ik iets gemist ? PSV speelt erg goed , de marde is gewoon dik verdiend . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vechtpartijen op de tribune |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ok , gemist , was denk ik even naar het toilet . |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Heb ik ook gemist maar ze zaten erop bij psv vanavond zeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet op tv geweest misschien. Zag beelden uit t stadion |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ook daar dus, gezeur kom je in ieder stadion of er omheen tegen. Wordt het eens niet tijd dat de UEFA niet naar de club wijst, maar een plan maakt met clubs en locatie dit aan te pakken, of zou het ze alleen om het incasseren van boetes gaan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 10:56 schreef VVout het volgende:[..] Ook daar dus, gezeur kom je in ieder stadion of er omheen tegen. Wordt het eens niet tijd dat de UEFA niet naar de club wijst, maar een plan maakt met clubs en locatie dit aan te pakken, of zou het ze alleen om het incasseren van boetes gaan? Er zaten supporters van de clubs door elkaar heen. Dat is een verantwoordelijkheid van de club |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is onmogelijk in dit geval . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 10:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Er zaten supporters van de clubs door elkaar heen. Dat is een verantwoordelijkheid van de club Is niet altijd even makkelijk lijkt me, is ook een vorm van racisme te zeggen wie voor welke club per definitie support. Ik weet ook niet in hoever er een clubkaart verplichting was en is het normaal dat je de tegenstander afmat. Moeten we daar vanaf of aan geloven?
Ten alle tijden lijkt het me wel normaal dat je zaken probeert samen op te lossen en niet te wijzen, wat de UEFA doorgaans alleen maar doet met hun strafbeleid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De UEFA is niet verantwoordelijk voor wat er in een stadion gebeurt. Dat is de club. De club moet te allen tijde de veiligheid van supporters kunnen waarborgen in t stadion. DE UEFA stelt daar regels voor op.
Onmogelijk? Is t nooit. Moeilijk. Ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoi Ali ,ben je voor PSV of voor Galatasaray ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met andere woorden , Ik denk dat veel Turkse PSV supporters met een seizoenkaart , ineens weer voor Galatasaray waren . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 11:41 schreef Stylzz het volgende:De UEFA is niet verantwoordelijk voor wat er in een stadion gebeurt. Dat is de club. De club moet te allen tijde de veiligheid van supporters kunnen waarborgen in t stadion. DE UEFA stelt daar regels voor op. Onmogelijk? Is t nooit. Moeilijk. Ja. Bij mij krijgen ze de wind van voren als ze zeggen "Ik was het niet" Houdt dan je bek dicht.
Het gaat er namelijk niet om wie het gedaan heeft, maar hoe je het later beter kan doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nette goal hoor van miedema.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beter dan Dritta Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beresteijn in plaats van Miedema?????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
8-2 nu, China krijgt een pak slaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het lijkt onze verdediging wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Morgan is echt lekker.. alleen wat skinny |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bizarre toestanden in Hongarije met die kleine regenbui en die fout van Bottas. Maar Max heeft de wagen zo beschadigd, zal wel niet goed uitpakken zo.
Vandaag weer ogen te kort met dubbel scherm. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tik die Hamilton er gewoon uit als ie er langs wil Max, kost je hooguit 10 seconden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Had hij inderdaad gewoon moeten doen. Stommiteiten van Mercedes kost hem 2x zijn auto. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan Alonso hem er niet af schuiven :) |
|
|
|