|
|
pat
|
|
|
En 020 krijgt een cadeautje van van boekel, de keeper stuit de bal, die bal valt dood en komt niet meer teruggestuitert in ze handen en pak de bal op. Dat mag niet… gelukkig scooren ze niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Das geen cadeau. Dat mag gewoon niet |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja is vaker gebeurd. T beroemde polletje van van Breukelen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daar was ik live bij, polletje hahaha. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Pak m er ff bij, jeugdsentiment :)
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer een spannende race, met de regen die op het einde zowel Lewis als Max te hulp kwam. Erg jammer voor Lando die een prima race reed en leek te gaan winnen al moest hij nog wel een aantal ronden verdedigen. Het levert Lewis zijn 100ste op, wat een aantal. Levende legende.
Max zijn timing was perfect. Na een goede start waarin hij veel inhaalde en het gat naar Lewis practisch dicht had (al zaten er nog 2-3 coureurs tussen), was na de pitstop uiteindelijk p7/p8 maximaal. Met name omdat zijn banden snel sleten geloof ik. Hij verloor tijd op alles wat voor hem zat. Alonso was hem al voorbij en Leclerc kwam snel dichtbij. Maar de regen en de nieuwe bandenwissel kwam precies op het juiste moment. Erg knappe p2. Heel lekker ook gezien de dubbele gridstraf (voor het incident op Monza en de motorwissel). En het WK is zeldzaam spannend met 2 punten verschil en nog 7 races.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hamilton krijgt nog een mataklap . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi meegenomen, klote circuit voor RB, terug gezet door straf en wissel motor buiten de pool en dan toch 2e worden. Kon niet beter uitpakken, jammer dat Hamilton er niet ergens af ging dan was het helemaal kick geweest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed voor de lijst,nu wij nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Geel voor Hatzidiakos, kan ook niet zo'n naam in deze tijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Willem2 gaat punten morsen, morgen misschien de tweede plaats voor het grijpen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze moeten nog even 2-2 nu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Yes , Willem 2 verloren . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik sta in Leeuwarden nu. Hoop kabaal. Sta op een steenworp van t stadion. Opvallend hoe weinig politie vergeleken wanneer wij spelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 14:46 schreef Stylzz het volgende:Ik sta in Leeuwarden nu. Hoop kabaal. Sta op een steenworp van t stadion. Opvallend hoe weinig politie vergeleken wanneer wij spelen Mijn broertje woont daar ook in de buurt , en krijgt dat kabaal ook regelmatig mee :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Utrecht best ploegje hoor..kijk maar tegen ons.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bijzonder, ze kunnen zich behoorlijk opladen voor grote wedstrijden. Maar laten relatief een hoop liggen in de andere potjes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als Ajax trouwens ergens te pakken is, dan is het wel in de verdedigende arbeid die ze leveren. Bij de 0-1 laten een aantal het gewoon lopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verder worden ze hoogstwaarschijnlijk kampioen, maar het is leuk dat je vandaag op (minste) verliespunten bovenaan kan komen door te winnen. Ben benieuwd, verwacht een zware wedstrijd, 3 punten zijn allerminst zeker. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Heerlijk nu zelf ook 3 punten pakken!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nu nog belangrijker .. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een zaadpot zeg. Wel fijn dat die rechtsbuiten steevast uitgefloten wordt. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik vind het leuk, creatief lekkah… kickuh |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Dat uitfluiten is ook leuk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij speelt ook nog eens beroerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die linksbuiten valt goed in zeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die zat er in , computer gehackt .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 oktober 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Herhaling leek idd volledig voorbij de lijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Vinden de janksmoeltjes van Nederland dus weer niet... Ook uitfluiten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Teveel spelers waar ik een hekel aan heb in het huidige Oranje. Jammer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb ook niet gekeken. Beide wedstrijden maar een minuut of vijf. Kan me er niet mee identificeren. Maar dat is al lang zo |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beide wedstrijden gekeken, als er maar Feyenoord-jongens in spelen. Bijlow, Til, de Vrij, beetje Wijnaldum. Geen verheffend voetbal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lopen er een aantal met een bepaalde air rond.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Blind, Klaassen, Lang, Heuvelhut. Normaal zit die van de Beek er ook nog bij.
Bleh, gadverdamme. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Na de 2-0 en een werkedag gewoon weer in slaap gevallen, kan echt niet wakker blijven voor Oranje. Wel genoten van een paar passes van de Vrij trouwens. |
|
|
|