|
|
Stylzz
|
|
|
Allebei niet, dodelijk saai zelfs. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
MAkkelie fluit ff een grote mogelijkheid weg door voor hands te fluiten wat t niet is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Verdeeld over 2 spelers |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die gozer kan amper lopen, laat staan springen, maar bij PSV staat er iemand van 1.20m bij hem. tja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die achterhoede van PSV is niveau KKD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Uitslag zal me n ruk wezen, maar dit was weer een VAR aanfluiting. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
VAR afschaffen. Overduidelijk over de zijlijn |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een farce. Dit is zo overduidelijk... geen woorden meer voor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leek me over de lijn, maar het camerastandpunt geeft geen 100% uitsluitsel. 99% ja, maar is dat voldoende? En misschien is een betere vraag waarom er geen betere beelden zijn? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 16:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Leek me over de lijn, maar het camerastandpunt geeft geen 100% uitsluitsel. 99% ja, maar is dat voldoende? En misschien is een betere vraag waarom er geen betere beelden zijn? Als je em afkeurt zullen de reacties heel anders zijn denk ik Niet alleen hiero :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2022 door pat -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 16:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Leek me over de lijn, maar het camerastandpunt geeft geen 100% uitsluitsel. 99% ja, maar is dat voldoende? En misschien is een betere vraag waarom er geen betere beelden zijn? Als er beslissingen moeten worden genomen adhv camerabeelden moeten die wel toereikend zijn idd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat dat betreft doe je het nooit goed als scheids. Maar dat mag niet leidend zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zal wel weer een kutsmoes komen , geen camera op lijn. Die VAR zat vanaf seconde 1 nee te knikken. Man man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 16:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wat dat betreft doe je het nooit goed als scheids. Maar dat mag niet leidend zijn. Nou em laten kijken was voldoende geweest maar dat gebeurde niet… |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zeist heeft aandelen in 020 |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
VAR, alle beslissingen in het voordeel van die grafclub, het is echt verschrikkelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo hebben wij m ook een keer verloren tegen ze |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die bal was duidelijk over. Zeg het maar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Trap die kut Tadic es flink na |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Waar moet hij naar kijken? Een bal die er waarschijnlijk over heen is, maar wat je niet 100% kan zien. Omdat je een camera nodig hebt die er van boven loodrecht op staat. En als je het niet zeker weet, en m.i. weet je het niet zeker, dan moet je het oordeel volgen van de scheids/grens. Dus het is zuur voor PSV. Maar de VAR kan hier m.i. niet anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De blinde-geleidehond drie straten verderop sloeg nog aan. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Ja, niet normaal gewoon, zo duidelijk als dat is. Tijd dat er een bom op Diemen West gepleurt wordt..... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 16:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Waar moet hij naar kijken? Een bal die er waarschijnlijk over heen is, maar wat je niet 100% kan zien. Omdat je een camera nodig hebt die er van boven loodrecht op staat. En als je het niet zeker weet, en m.i. weet je het niet zeker, dan moet je het oordeel volgen van de scheids/grens. Dus het is zuur voor PSV. Maar de VAR kan hier m.i. niet anders. Schei uit, andersom hadden ze t beeld wel gedraaid, op zeker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 16:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Waar moet hij naar kijken? Een bal die er waarschijnlijk over heen is, maar wat je niet 100% kan zien. Omdat je een camera nodig hebt die er van boven loodrecht op staat. En als je het niet zeker weet, en m.i. weet je het niet zeker, dan moet je het oordeel volgen van de scheids/grens. Dus het is zuur voor PSV. Maar de VAR kan hier m.i. niet anders. Hou op hé, andersom was het 100% zeker uit geweest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 16:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Waar moet hij naar kijken? Een bal die er waarschijnlijk over heen is, maar wat je niet 100% kan zien. Omdat je een camera nodig hebt die er van boven loodrecht op staat. En als je het niet zeker weet, en m.i. weet je het niet zeker, dan moet je het oordeel volgen van de scheids/grens. Dus het is zuur voor PSV. Maar de VAR kan hier m.i. niet anders. Eens. T leek uit. Maar geen 100% door hoek. Maar bijna elke grens had al lang gevlagd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 16:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Eens. T leek uit. Maar geen 100% door hoek. Maar bijna elke grens had al lang gevlagd Op zeker |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als ze in die camper het beeld niet kunnen bevriezen en animeren/roteren werken ze met software van een decennia oud. Deze discussie had je niet moeten hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De bal ging over de grond, en er was duidelijk geen contact met de lijn. 100 procent uit. Met een bal in de lucht wordt het een ander verhaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 16:29 schreef Fart het volgende:Als ze in die camper het beeld niet kunnen bevriezen en animeren/roteren werken ze met software van een decennia oud. Deze discussie had je niet moeten hebben. Dat kunnen ze wel, zei ik net ook al. De Var deed dat niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dan wordt het tijd voor een opfriscursus voor die reizigers |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote: Misschien. Maar zelfs al zou dat waar zijn (ik betwijfel het), het is een ander argument.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 16:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Waar moet hij naar kijken? Een bal die er waarschijnlijk over heen is, maar wat je niet 100% kan zien. Omdat je een camera nodig hebt die er van boven loodrecht op staat. En als je het niet zeker weet, en m.i. weet je het niet zeker, dan moet je het oordeel volgen van de scheids/grens. Dus het is zuur voor PSV. Maar de VAR kan hier m.i. niet anders. Ik zeg alleen maar dat als je niks hiermee doet dat dat fout is. Ik kan jou ook volgen hoor maar laat de hoofdscheids er maar over oordelen vind ik transparant. Zo zou hij em ook kunnen afkeuren op basis van wat jij zegt maar hij heeft et niet gezien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
VAR = Volgens Amsterdamse Regelgeving. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 16:40 schreef pat het volgende:[..] Ik zeg alleen maar dat als je niks hiermee doet dat dat fout is. Ik kan jou ook volgen hoor maar laat de hoofdscheids er maar over oordelen vind ik transparant. Zo zou hij em ook kunnen afkeuren op basis van wat jij zegt maar hij heeft et niet gezien Ah op die manier, fair enough. Al vraag ik me of het zin heeft als de beelden geen uitsluitsel geven. |
|
|
|