|
|
MightyAce
|
|
|
Die rode kaart voor NEC. Zullen we maar gewoon stoppen met voetballen joh. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou had dat natuurlijk weinig met voetbal van doen, maar als dat rood was… |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
020 onder 15 - Feyenoord onder 15 2-6, is al enige tijd afgelopen overigens :-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Echt. Hoe hebben wij thuis verloren van Vitesse. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kut psv. Schijtmazzel weer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar was ik al niet meer mee bezig. Plaats zien vast te houden nu en Europees toeslaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tot nu toe gunstige stand in Alkmaar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat wel. Maar een gunstige uitslag voor ons. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wel 2 concurrenten nu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gunstig met oog op volgende week. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Nu weten die joden hoe wij ons constant voelen. Bloeden gvd |
|
|
|
|
pat
|
|
|
En toch hoop ik dat ze gelijk maken… je gunt dit gevoel niemand tog??? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahahaha tuurlijk wel :) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Door deze uitslag kunnen wij de komende decennia CL vergeten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha ja daar zal het aan liggen |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaa wat mooi met hun gore arrogante rot smoelwerken, tyfus volk! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Kijk em janken…
Hoevaak ikke hahaha mietjuh |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Huilen dan Shanice hahaha |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Geile door ons zijn er ook punten he |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Lekker belangrijk. Dat geafvolk komt niet verder, dachten namelijk het wel even te doen en de loting voor de volgende ronde zou ook al gunstig zijn..... Daarbij lopen ze minimaal 20 miljoen mis, mooier kan het bijna niet. Fuck de uefa punten! Als de neuzen verliezen, vervallen die regels, prachtig dit! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat weet ik wel zeker, Portugal slaat n megaslag. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik vind en prachtig, die grote kale lul(gkl) was ineens genoegdoening… Heerlijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wij hebben niks te zoeken in de Champions League. Al jaren niet. Die coefficienten zijn alleen belangrijk voor de neuzen en Pisvee. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
Lekker voor die grafkkclub uit de bijlmer hehe.karma is back!je kan niet 3 keer in blessuretijd winnen hè.en rkc en Cambuur omkopen en de knjb kost ook teveel geld.die doen het ook niet meer voor niks |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 23:11 schreef MightyAce het volgende:[..] Wij hebben niks te zoeken in de Champions League. Al jaren niet. Die coefficienten zijn alleen belangrijk voor de neuzen en Pisvee. Dat bedoel ik, tientallen miljoenen elk jaar weer naar vooral de neuzen, vindt je het gek dat we haast nooit kampioen worden... dit is juist een zegen voor het Nederlandse voetbal. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Das weer overdreven frobin maar netals de tien jaar van geile…
Wij worden steeds beter, we brengen die punten ook…
Waar er 1 valt staat een ander op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze waren zich alweer rijk aan het rekenen, kan een streep door :-) |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 23:20 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Dat bedoel ik, tientallen miljoenen elk jaar weer naar vooral de neuzen, vindt je het gek dat we haast nooit kampioen worden... dit is juist een zegen voor het Nederlandse voetbal. Het is altijd een zegen als die neuzen verliezen.buiten dat Feyenoord had allang opgekocht moeten worden door een rijk persoon.maar iedereen houdt dat tegen en de enige die je daar mee helpt zijn de directeurtjes die er zitten om hun zakken te vullen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat valt wel mee hoor, maar puur voor de ranking was een andere uitslag beter geweest das duidelijk.
Voor de seizoenen van 2023 heeft NL een voorsprong op Portugal en die wordt alleen maar groter omdat in de jaren die wegvallen Portugal telkens net beter scoorde dan Nederland. Dit is het eerste seizoen dat het andersom is.
Portugal heeft verder nog 3 teams in Europa (Benfica in de Champions League en Porto/Braga in de Europa League). Benfica is door maar die overleven normaal gesproken de kwartfinale niet natuurlijk. Braga verdedigd een 2-0 voorsprong tegen Monaco en Porto moet van een 1-0 achterstand terugkomen. Beide spelen uit.
Nederland heeft nog 4 ploegen actief (PSV 4-4 tegen Kopenhagen, moet nog naar Denemarken)(AZ 1-2 achter tegen Bodo, krijgen ze nog in Alkmaar)(Vitesse 0-1 achter tegen Roma, moet nog uit)(Feyenoord 5-2 voor tegen Partizan die we nog thuis krijgen).
Gemiddelde genomen gaan er van beide landen 2-3 ploegen door denk ik. Waarbij Portugal op een hoger niveau, al weet ik niet precies of en hoe zich dat in punten vertaald.
Dus zo somber zou ik het niet inzien. NL heeft tov Portugal inmiddels al een voorsprong opgebouwd, die wordt vanzelf groter de komende jaren omdat mindere seizoenen wegvallen (tov Portugal) en NL heeft vooralsnog nog meer teams die punten kunnen pakken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wel verrassend dat Jorgensen ontbreekt bij Kopenhagen wegens... Een blessure. |
|
|
|