|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Toch Excelsior. Altijd leuk met 3 Rotterdamse clubs in de Eredivisie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mag ook wel wat gedaan worden aan wat er verder allemaal gebeurd is bij Adeau. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2022 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:Welke uitslag t ook wordt, ik zou als Excelsior maken dat ik weg kwam na t eindsignaal Rennen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Excelsior. Wat een wedstrijd.
Jammer wat betreft dat kut kunstgras. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heel zonde ,jammer dat de ME niet vanaf de andere kant kwam |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja het maakte mij niet uit wie er zou winnen. Vind Ado altijd wel leuk ,maar wat er allemaal gebeurd is vind ik het wel leuk dat Excelsior heeft gewonnen. Onsportief publiek en trainer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi dan. Gelukkig niet gezien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Supporters Adeau op kookpunt. Tering hoodies met sjaaltjes voor bekkies zaten allang al te broeden op hommeles. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heerlijk.. niet dat tyfus ado in de eredivisie haaa. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NOS live YouTube Oranje O17 EK finale tegen Frankrijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T lijkt wel O19 tegen O15 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zag nog net dat ze de zilveren medaille kregen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Ik kon t niet afkijken. Maar leek kansloos |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zoals je al aangaf denk ik 019 vs 015 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zoals je al aangaf denk ik 019 vs 015 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat word er eentje als hij zo blijft doorgaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Walemark assist en goal Pedersen assist
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Marciano een fout.
Verwacht je niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op een bepaald moment krijg je de schijn een beetje tegen . Deze bal was hard en loepzuiver. Bij het eerste doelpunt had je zonder keeper een achterbal gehad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2022 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Op een bepaald moment krijg je de schijn een beetje tegen . Deze bal was hard en loepzuiver. Bij het eerste doelpunt had je zonder keeper een achterbal gehad. Vind ik totaal niet. Ziet er weer uit als een clown |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die eerste mee eens ,maar die tweede weet ik niet maat. Een clown is hij overigens wel haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik sla die neuzenkliek even over vanavond.
Blind, Klaassen en die tering rat. Timber boven de Vrij ook bijzonder.
Kan er ook echt niet voor juichen straks op het WK. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 20:09 schreef MMM het volgende:Ik sla die neuzenkliek even over vanavond. Blind, Klaassen en die tering rat. Timber boven de Vrij ook bijzonder. Kan er ook echt niet voor juichen straks op het WK. Ik kijk meestal wel maar dit is echt belachelijk. Lekker nieuwe episodes van The Boys kijken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 20:09 schreef MMM het volgende:Ik sla die neuzenkliek even over vanavond. Blind, Klaassen en die tering rat. Timber boven de Vrij ook bijzonder. Kan er ook echt niet voor juichen straks op het WK. Same! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
VG gaat testen , heb nog geen oordeel.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee wel een contrabas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
van Gaal: "Van mij mag hij zo snel mogelijk naar ajaks"
Hoe bedoel je even iemand voor het blok zetten in een transferperiode. De oude van Gaal is weer helemaal terug. Teksten om te kotsen, en alleen amsterdammertjes te vinden op het veld en de bank. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Gaal prima trainer. Voor de rest geestesziek en Jut en Jul in 1 persoon. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 20:13 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik kijk meestal wel maar dit is echt belachelijk. Lekker nieuwe episodes van The Boys kijken. Zoiets, heb lekker een gameavond gehouden "in the verse" |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We kunnen van alles vinden ( ik ook ) Maar dit is een prestatie van formaat, Belgie is de nummer 2 van de FIFA |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweest. Allemaal vergane glorie op de Bruyne na. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar toch......... Met deze opstelling, zag je toch de klasse van diverse spelers , en ik denk dat een Malacia daar ook tussen kan Maar het zag er simpel maar goed uit. Als mag je v Gaal niet, hij zet het wel neer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En echt nul motivatie Aanfluiting |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed resultaat. Juiste uitslag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bekerfinale O16 AZ - Feyenoord 0-1 van Persie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ is veel beter. Waren ook kampioen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik de spelers zo vergelijk lijkt t wel of er bij Feyenoord meer spelers een leeftijdscategorie hoger spelen dan ze eigenlijk zijn. Of ze zijn gewoon vrij klein |
|
|
|