|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bizar dat PSV het red. Gewoon de hele wedstrijd niet gevoetbald en overal afgetroefd maar scoren uit 3 kansen 3 keer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geeft niets. Deze ronde mag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voorlopig zijn ze moe zondag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Rangers pakken ze wel denk ik. Monaco schat ik hoger in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Rankers ligt ze wel meer. Goed voor de geld verdeling als ze t halen. Dat doet pijn in Amsterdam |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Minder goed voor ons. Financiƫle gedeelte en prettiger als PSV ook donderdag-zondag ritme heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat t financiƫle meevalt. Maar psv legt t af tegen rangers denk ik echt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Keepertje van Dundee is niet zo goed. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De rest van dat team ook niet trouwens. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
hoop ranking puntjes weer.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Prima. Nu gewoon 2de worden en t harken begint echt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kampioen is nog beter uiteraard |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, dat zou echt niet normaal meer zijn.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooie assist van Azarkan vanavond, bij de 2-0. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Prima niveau voor Excelsior |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bij een normale verdediging was 't buitenspel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die Goudmijn kan er echt geen klote van. Is die niet van AZ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die had m'n hond ook wel gemaakt hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nu hoop ik maar dat we morgen beter starten want we hebben nu kunnen zien dat Vitesse maar 2 goede spelers heeft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nu hoop ik maar dat we morgen beter starten want we hebben nu kunnen zien dat Vitesse maar 2 goede spelers heeft. Wie is de 2e? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Witek is een redelijke back |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vitesse weer op de ballen. Dat zet even alles in een ander perspectief. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was wel bekend denk ik. Vitesse heeft net als wij een hele nieuwe basis staan. Alleen zonder investeringen. En tegen ons kwamen ze redelijk makkelijk aan de goals. Maar toen ze door de energie heen waren werden ze overlopen. En tegen Excelsior zat de score vanaf het begin niet mee. Bizar ook hoe makkelijk ze van de bal gezet werden. Mist naast kwaliteit een hoop spirit.
Dus hoewel de 2-5 leuk is, zullen de komende weken uitwijzen of dit team vanaf het begin hoge ogen kan gooien of dat het tijd nodig heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook hier had t na 15 minuten 0-2 kunnen staan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Van Vitesse heeft niemand voorlopig last , die mogen opnieuw vanaf de basis beginnen. Gelukkig staat het er bij ons anders voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eerst vanavond maar weer winnen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik doelde niet zo zeer op winst of verlies. Meer op de basis wat op het veld staat, dat staat er bij ons stukken beter voor. En de investeringen die wij nu wel kunnen doen, helpt daar natuurlijk enorm in mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook dat moeten we nog even afwachten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die keeperT is ook echt helemaal niets zeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vitesse...Kan zomaar history worden. Einde van een club. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, ook best. Het ademt 1 en al fake |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sinisterra en Senesi hebben bij respectievelijk Leeds en Bournemouth hun debuut gemaakt. Speelde beide een minuut of 10 mee. Senesi niet gezien. Sinisterra kwam geloof ik eenmaal echt de bal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, sinds Aalbers is club aan idiote malversaties over geleverd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Exact. Geen identificatie meer. Dit wordt helemaal niks meer, maar eigenlijk best veel potentie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ten Hag haalt oktober niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 4-0 al voor Brentford..d:-))) |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Waarom zien mensen in zo'n Ten Hag meteen een goede trainer? ls je met Scum een paar keer kampioen wordt? Is het dan raar dat je met verreweg de beste selectie vaak kampioen wordt? Ik durf te zweren dat ik met mij beperkte trainerskennis met dat zooitje criminelen en moordenaars ook minimaal 2x in de 3 jaar kampioen wordt. Zo'n Manchester United trapt daar meteen in, wat een waardeloos beleid, al jaren overigens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die van psv loopt ook een tijdje moeilijk denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groningen speelt net zo defensief, maar worden ondersteboven gevoetbald. Bij een voorzet van Ajax staan er gewoon zes van Ajax in de zestien en er is zo veel beweging dat Bergwijn helemaal vrij staat. T ziet er zo simpel uit, maar wij zijn hier nog seizoenen van verwijderd.
De nummer 1 positie kan je op je buik schrijven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zo'n Anthony is natuurlijk een 70M speler...dat scheelt ook. Die schiet hem er gewoon in van 20m. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is voetbal. En t ziet er helaas nog goed uit ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar het is ook wel wat al te euforisch te denken dat wij minstens 2e moeten kunnen worden. Sterker, na gisteren moet je zelfs voor een 4e plaats oppassen. Het was gewoon niet goed. En beter wordt het wel, maar een aantal spelers waren echt matig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
psv heeft ook veel mazzel met het programma. Eerste 4 wedstrijden is rechterrijtjeploegen. kan je lekker inspelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik kijk tot ze voorkomen dan zet ik hem uit, kan niet tegen neuzenvreugd |
|
|
|