|
|
VVout
|
|
|
Na gisteren is voor mij de Nederlandse competitie begrenst tot stats, kan het ook niet zien verder. Tenzij ik zie dat ze achter komen, maar dat valt dan vaak weer tegen en dan is het tijd verder te zappen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2022 - 16:17 schreef FR-Henk het volgende:Maar het is ook wel wat al te euforisch te denken dat wij minstens 2e moeten kunnen worden. Sterker, na gisteren moet je zelfs voor een 4e plaats oppassen. Het was gewoon niet goed. En beter wordt het wel, maar een aantal spelers waren echt matig. Henk met respect jij weet toch ook wel dat je moet gaanbouwen met een nieuwe selectie. En aan het einde worden de prijzen verdeelt. Zware programmas voor fc natte bovenlip met smalle selectie, een AZ idem. Psv heeft op europees top niveau ook een smalle selectie ( dan bedoel ik echte klasse) Tja hoop nog altijd dat bij 020 onderling ruzie komt. En tja ons Feyenooord heeft voor het eerst centjes, en best wel op sommige posities goede bezetting ( we zijn nog niet klaar met kopen) En zo slecht was het niet tegen Heerenveen , maar je moet winnen. Wij Feyenoord supportes lijken wel borderline patienten of euforisch of we vinden alles kut
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2022 - 16:57 schreef VVout het volgende:Na gisteren is voor mij de Nederlandse competitie begrenst tot stats, kan het ook niet zien verder. Tenzij ik zie dat ze achter komen, maar dat valt dan vaak weer tegen en dan is het tijd verder te zappen. Same. Als wij niet winnen kan voetbal me altijd ff gestolen worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2022 - 17:08 schreef piet de paler het volgende:[..] Henk met respect jij weet toch ook wel dat je moet gaanbouwen met een nieuwe selectie. En aan het einde worden de prijzen verdeelt. Zware programmas voor fc natte bovenlip met smalle selectie, een AZ idem. Psv heeft op europees top niveau ook een smalle selectie ( dan bedoel ik echte klasse) Tja hoop nog altijd dat bij 020 onderling ruzie komt. En tja ons Feyenooord heeft voor het eerst centjes, en best wel op sommige posities goede bezetting ( we zijn nog niet klaar met kopen) En zo slecht was het niet tegen Heerenveen , maar je moet winnen. Wij Feyenoord supportes lijken wel borderline patienten of euforisch of we vinden alles kut Daarom, Piet. 3e Worden is niet erg. We bouwen aan iets moois, maar zijn net een jaar bezig. Dus nIet alle basisspelers zijn nu nog goed,genoeg. Is ook niet erg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komen er nog wel wat aan hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met deze instelling wel ja. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hoort bij het leerproces, ook al wil je het niet gebeurt het toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2022 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even niets
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Voetbal en automatismen zeker, maar ik zie geen groep die er vol voor gaat. Afgelopen seizoen wel. Dat moet echt flink bijgeschaafd worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Mag het waarschijnlijk niet zeggen maar ik hoop gewoon dat Twente doorgaat. Hoe meer punten we pakken hoe beter. Heel blij met de ruime overwinning van AZ mag niet meer misgaan. Zelfs al vliegt Twente eruit zijn alle ingrediënten daar om Portugal voor te blijven. Dus volgend seizoen nr 2 ook direct geplaatst. En dan moet je dat ook wel 3/4 jaar vol kunnen houden. Nogmaals hoe meer punten we pakken hoe beter. Maar ziet er wel goed uit momenteel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben Twente niet nodig. Ophoeren ermee. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 - 21:22 schreef van geil het volgende:[..] Voetbal en automatismen zeker, maar ik zie geen groep die er vol voor gaat. Afgelopen seizoen wel. Dat moet echt flink bijgeschaafd worden. Individueel zullen ze er best voor gaan, maar de patronen moeten nog een beetje inslijten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vente gaat lekker, Kuijt ook.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Manchester United - Liverpool om 21.00 uur.
Malacia in de basis. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Helaas achter de betaalmuur |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je kan met z’n tweeën tegelijk kijken, als je t dan deelt is t 7 euro per maand. Nog te doen maar tijd dat alles wat meer bij elkaar komt ipv ESPN, Ziggo en ViaPlay. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liverpool heel erg zwak zeg.
Malacia speelt prima vooralsnog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sini maakt de openingstreffer tegen Barnsley (Carabao Cup).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gakpo mist even een kans zeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
PSV had echt al voor moeten staan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Als Gij niet scoort dan.... ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Verrekte janksmoelspier? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV geeft n groot cadeau hier. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ramalho, matige speler ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dessers Conference league flashbacks |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Keeper ook niet best |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat was vorige week ook goed te zien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
RaMalHo Is BEtEr DaN TrAuNEr
:-D |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Was gewaarschuwd :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik had het al eerder aangegeven maar dit PSV gaat het echt heel zwaar krijgen dit seizoen. Wat een armoe |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het is niet veel zonder Luik de Jong voorin |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Til valt ook niet best in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verlenging zou lekker zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gunstig voor Feyenoord.
Geen CL miljoenen voor PSV en zelfde schema als ons, donderdag-zondag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is n dreun voor PSV Vol op de neus zeg maar. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: 4 miljoen voor betaald. Laat nog maar eens zien dat het zonder slot brandhout is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Grote monden daar ook weer even gesnoerd. |
|
|
|