|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vooral dat Lazio is een rare ploeg. Vond ze tegen ons een helft een hele goede indruk maken en ook eerder tegen Inter, een sterke ploeg als ze hun dag hebben. Maar dat hebben ze blijkbaar lang niet altijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet zo gunstig dit. Iedereen doet mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het regent gelijke spelen in de eredivisie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Na 9 wedstrijden, en t missen van 167 kansen, scoort van Wolfswinkel n keer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Na 9 wedstrijden, en t missen van 167 kansen, scoort van Wolfswinkel n keer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dacht ff dat ie hands maakte bij de aanname... Zou wel humor geweest zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Utrecht gaat ook lekker onder Fraser. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tadic draagt z’n aanvoerdersband op z’n kop en de aanvoerdersband met drie kruizen eroverheen.
Waar blijft de ophef?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Groot gelijk! Ik laat mij ook niet dwingen bepaalde symbolen te dragen, nu niet en nooit niet. In Hitler Deutschland werden de mensen daar ook toe verplicht, een armband met symbool te dragen, anders hoorde je er niet bij. Nee, bij dat hypocriete opgedrongen media zooitje wil ik zeker niet bij horen.
Ik beoordeel ieder mens op zijn gedrag, niet op geaardheid, ras of geloof.
Voor wie goed is als persoon ben ik ook goed, en de rest kan de tering krijgen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 22:05 schreef Cruzcontrol het volgende:Groot gelijk! Ik laat mij ook niet dwingen bepaalde symbolen te dragen, nu niet en nooit niet. In Hitler Deutschland werden de mensen daar ook toe verplicht, een armband met symbool te dragen, anders hoorde je er niet bij. Nee, bij dat hypocriete opgedrongen media zooitje wil ik zeker niet bij horen. Ik beoordeel ieder mens op zijn gedrag, niet op geaardheid, ras of geloof. Voor wie goed is als persoon ben ik ook goed, en de rest kan de tering krijgen. Ah, we hadden inderdaad nog geen Godwin |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, discussie loopt op zijn eind nu dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaan we zaterdag even de koppositie pakken? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een meevaller, ook al verdien je dat eigenlijk niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PSV 3-0 achter, tsja inderdaad gemiste kans. Maar dat zullen AZ en PSV ook denken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
jammer, tukkieland scoort ver in de blessuretijd... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ajax staat 4 punten los. Nummers 2 t/m 5 staat binnen 2 punten van elkaar. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik denk dat bruggink zo in tranen uitslaat, jeminee zeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2022 door DMD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hadden 2de moeten staan vandaag |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: We hebben in ieder geval net zoveel punten als de nummero 2 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's gewoon kut dat je thuis de punten zo vergooid! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal de schuld van Mario Been |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Martin van Geel. En Johnny van Burgerking. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog mensen die terug verlangen naar Dessers? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zie jij verbetering in de spits dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De enige verbetering die ik zie, is dat er nu 2 zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dessers veel meer ervaring en kracht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En 2 goals in 11 wedstrijden in de Serie A. Die wisselt ook de betere seizoenen met de mindere af. Tis wat dat betreft ook een beetje gokken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, nog niet. Ik zie wel dat Dessers bij zijn huidige club weinig klaar maakt. Zijn team zelf ook. Onderaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat laatste zegt genoeg denk ik. Jammer van je punt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kwaliteit om je heen speelt mee, ja, waar ik op duid is dat elke spits afhankelijk is van het team en spelpatroon om zich heen. Dessers bij Feyenoord nu? Zeg het maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 - 08:09 schreef FR-Henk het volgende:Kwaliteit om je heen speelt mee, ja, waar ik op duid is dat elke spits afhankelijk is van het team en spelpatroon om zich heen. Dessers bij Feyenoord nu? Zeg het maar. oké, dus dan maakt de spits nu niet uit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die 2 spitsen zijn gewoon prima, als je buiten het presteren als team kijkt maar puur individuel welke posities moeten dan echt beter ingevuld worden, wat je beter opgevuld wilt zien, ik zou zeggen de controlerende middenvelder de 10 net achter de spits positie en buitenspeler positie, ik weet niet of iemand weet of je nr 2 met ingang van komend seizoen al poule ch league ingaat, dan zou ik echt buidel trekken als eerste voor een controleur en daarnaast n buitenspeler of dus n 10 met nodige ervaring
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2022 - 23:38 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, nog niet. Ik zie wel dat Dessers bij zijn huidige club weinig klaar maakt. Zijn team zelf ook. Onderaan. Strafschop gemist....eendagsvlieg, gelukkig niet gekocht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Logische gevolgtrekking, ja. |
|
|
|