|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 20:09 schreef tomson het volgende:[..] Dat zou echt verknipt wezen, een wedstrijd vergooien omdat je van de trainer af wil. Ik kan me niet voorstellen dat een professional zoiets willen, laat staan om het samen af te spreken.. Ja ik weet t ook niet maar veel spelers komen toch een beetje ongeintereseerd over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Diemers, The fuck, hoe kun je die missen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog steeds last van die Diemers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Emmen echt veel beter als Ajax de 2de helft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch lekker dit als we zelf morgen winnen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Doet het prima die schreuder. Heeft gewoon wat tijd nodig, wellicht een seizoentje of 3 aan het roer daar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 20:09 schreef tomson het volgende:[..] Dat zou echt verknipt wezen, een wedstrijd vergooien omdat je van de trainer af wil. Ik kan me niet voorstellen dat een professional zoiets willen, laat staan om het samen af te spreken.. Brugink heeft toch ook dat gevoel dat de spelers het niet in hem zien zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat ze de baas zijn zelfs, dan houden ze m liever aan denk ik Ze moeten daar ook saneren/verjongen maar de trainer durft niet
Mooi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind Tadic daarin ook niet geheel zuiver. Is een mol in mijn ogen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu in eendhoven nog een gelijkspelletje aub |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Prima daar had ik ook 20 EUR op ingezet, voor de kerst. "Stick to the plan" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nistelrooy is net Kapitein Haddock. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep ik hoorde t. Er zullen daar nog wel de nodige lijken uit de kast donderen denk ik. Dat je er met zo'n budget er ook in de eredivisie nog een zooitje van kan maken is echt wel schandalig hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ooier en Rutten, Jansen en Jansen dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik kan het echt niet geloven als we na morgen gewoon de "winter kampioen" zijn. Wel heerlijk een week zo voor mijn vakantie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 21:01 schreef tomson het volgende:[..] Yep ik hoorde t. Er zullen daar nog wel de nodige lijken uit de kast donderen denk ik. Dat je er met zo'n budget er ook in de eredivisie nog een zooitje van kan maken is echt wel schandalig hahaha Zeker,Ik hoop dat hij blijft Tommie hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 21:19 schreef DMD het volgende:Ik kan het echt niet geloven als we na morgen gewoon de "winter kampioen" zijn. Wel heerlijk een week zo voor mijn vakantie. Zou geweldig zijn ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV veel beter. AX wel 2/3 prima counters. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Beetje een rare wedstrijd eigenlijk. PSV inderdaad qua spel veel beter. Had ook een aantal keer kunnen scoren. Maar als het voor AZ nog iets meer had meegezeten was de wedstrijd praktisch beslist. Wat niet verdiend zou zijn, want AZ mag zeker niet klagen met deze ruststand, maar toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje dubbel want is ook fijn die op flinke achterstand te hebben |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Haha heerlijk die begrafenis stemming bij espn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat viel ff tegen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat zou te vroeg zijn geweest. In de verlenging gelijk en iedereen sip daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Keeper van AZ moet zijn fout nog maken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Amusant avondje zo alles bij elkaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Europees een bizarre pool geworden en de afsluiting naar de winterstop ook bizar, maf man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We mogen niet klagen, we spelen op zn best als we niet spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb veel vertrouwen in de trainers van onze concurrenten;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi man, wat n topweekend so far:) Morge nu echt niet verzaken en gewoon de punte binne harken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Duizend bommen en granaten :) |
|
|
|