|
|
Leon FR1908
|
|
|
En Utrecht hooligans het water ingeslagen in Volendam . Wat een geweldige avond |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Gaan ze nou zeiken over het buitenspel? Kan bruggink niet gewoon met een PSV shirt daar zitten? Buitenspel is met de VAR en de technologie juist te meten. Wat een abnormaal gezeik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu wel dat kadootje uitpakken morgen. Kunnen we ze echt een heerlijke tik uitdelen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die was ook retegrappig.. frisse zwemles in een palingsloot |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dat wordt weer de hele zondag billenknijpen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja liep zelfs een Volendamse rel zwarte Piet tussen .. Word je dan als zware Utrecht hooligan door in die Palingsloot geslagen hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als we verliezen staat 020 bovenaan, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 23:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja liep zelfs een Volendamse rel zwarte Piet tussen .. Word je dan als zware Utrecht hooligan door in die Palingsloot geslagen hahaha Filmpje? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voetbal Ultras (@VoetbalUltras) hebben op 8:55 p.m. on za, nov. 12, 2022 getweet: Er heeft vandaag een confrontatie tussen FC Volendam en FC Utrecht plaatsgevonden in Volendam. De supporters uit Utrecht moesten uiteindelijk achteruit en enkele supporters zijn zelfs in het water geƫindigd. #volutr https://t.co/WwJLi2TC6K (https://twitter.com/VoetbalUltras/status/1591520191896231937?t=bgS7pr_zYJ05E7H_koX70Q&s=03) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja je kan ook met een biertje in de hand achter de meiden aan op een zaterdag avond lol |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Cilessen zal er wel een appje aan wagen naar van Gaal. Wie is er niet in vorm? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij heeft nogal wat te doen gehad tegen een RKC met 10 man. Heiligverkaard in Nijmegen.. Schei uit joh wat een gelul |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahahahaha Goedemiddag Tomson |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lol... trouwens die Karwani is wel een topacteur. Zag je m instorten na een eskimo neusje van Bel Hasani ? Kostte RKC de wedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eh, nee heb ik gemist, keek met een half oog. Vindt t wel mooi hoe de ploeg en de supporters Cilessen steunen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2022 - 14:18 schreef van geil het volgende:Eh, nee heb ik gemist, keek met een half oog. Vindt t wel mooi hoe de ploeg en de supporters Cilessen steunen. Zouden wij ook doen als Bijlow buiten de boot gevallen zou zijn denk ik. Dat is gewoon de echte support. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dumfries geblesseerd uitgevallen bij Inter btw.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zag er prima uit bij de penalty van rkc hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2022 - 14:20 schreef tomson het volgende:[..] Zouden wij ook doen als Bijlow buiten de boot gevallen zou zijn denk ik. Dat is gewoon de echte support. Eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een of andere reserveneus? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kunnen alleen spelers als vervanger worden opgeroepen die bij de voorselectie zaten. Dus als Dumfries niet meegaat zal dat bijna zeker Rensch zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2022 - 15:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kunnen alleen spelers als vervanger worden opgeroepen die bij de voorselectie zaten. Dus als Dumfries niet meegaat zal dat bijna zeker Rensch zijn. Mag iedereen zijn volgens de NOS?
Alleen bij een blessure of ziekte mag een bondscoach een vervanger oproepen. Dit moet minimaal een dag voor de eerste WK-wedstrijd van het land gebeuren en deze vervanger hoeft niet in de voorselectie te hebben gezeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2022 - 15:41 schreef MMM het volgende:[..] Mag iedereen zijn. Alleen bij een blessure of ziekte mag een bondscoach een vervanger oproepen. Dit moet minimaal een dag voor de eerste WK-wedstrijd van het land gebeuren en deze vervanger hoeft niet in de voorselectie te hebben gezeten. In dat geval nomineer ik Leon! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
El Bekhir speelt goed bij Heerenveen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Beste aankoop min of meer al gedaan hoorde ik zojuist, contract slot met 3 jaar verlengd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal wel een reserve neus worden. Karsdorp is namelijk ff klaar bij te greatest en Geert moet ik nog zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2022 - 15:41 schreef MMM het volgende:[..] Mag iedereen zijn volgens de NOS? Alleen bij een blessure of ziekte mag een bondscoach een vervanger oproepen. Dit moet minimaal een dag voor de eerste WK-wedstrijd van het land gebeuren en deze vervanger hoeft niet in de voorselectie te hebben gezeten. Oh ok, hoorde de afgelopen dagen telkens het tegenovergestelde. Maar heb het niet nagezocht. Als dit zo is dan zijn er wellicht anderen ook in beeld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Smith 12-11 Van Barneveld
Eerste tot de 16, gaat er om daar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Smith breekt, 14-12. Kan ie vergeten nu waarschijnlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gooit z'n pijltjes er weer bij neer zeker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Net zoiets als dwergwerpen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was in een lekkere flow, halve finale. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker hoor.. het schakelprogramma van de KKD kijken. Hotseknots voetbal van eigen bodem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Balde scoort voor Dordrecht |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die zat er lekker in ja. Waarschijnlijk de matchwinner. En het Advocaat effect blijft uit bij ADO. Verliest bij Almere. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2022 - 16:25 schreef tomson het volgende:[..] Die zat er lekker in ja. Waarschijnlijk de matchwinner. En het Advocaat effect blijft uit bij ADO. Verliest bij Almere. Moet een bijzondere wedstrijd zijn geweest voor Ado als ik zo beb gelezen. Eerste helft heel dominant ,en de 2de helft alles weggeven. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2022 - 16:25 schreef tomson het volgende:[..] Die zat er lekker in ja. Waarschijnlijk de matchwinner. En het Advocaat effect blijft uit bij ADO. Verliest bij Almere. Bij ADO zijn al jarenlang grotere problemen dan alleen de selectie. De personen die het daar voor het zeggen hebben zijn al sinds jaar en dag het grootste probleem. Jarenlang investeerdersgeld binnen harken en op geen enkel moment iets van een langetermijn visie neerzetten. Ik kan nog wel een heel essay typen over de problematiek, maar geen trainer gaat het daar aan de praat krijgen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2022 - 16:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Moet een bijzondere wedstrijd zijn geweest voor Ado als ik zo beb gelezen. Eerste helft heel dominant ,en de 2de helft alles weggeven. Ze speelden op den duur natuurlijk ook met 10 man. Maar het ging voor die rooie kaart al mis. Sterk begin idd maar daar is alles mee gezegd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2022 - 17:01 schreef DMD het volgende:[..] Bij ADO zijn al jarenlang grotere problemen dan alleen de selectie. De personen die het daar voor het zeggen hebben zijn al sinds jaar en dag het grootste probleem. Jarenlang investeerdersgeld binnen harken en op geen enkel moment iets van een langetermijn visie neerzetten. Ik kan nog wel een heel essay typen over de problematiek, maar geen trainer gaat het daar aan de praat krijgen. Hetzelfde probleem als heel veel BVO's.vaak gaan de egos voor het clubbelang. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2022 - 17:34 schreef tomson het volgende:[..] Ze speelden op den duur natuurlijk ook met 10 man. Maar het ging voor die rooie kaart al mis. Sterk begin idd maar daar is alles mee gezegd. Jammer hoor ,t zou toch leuk wezen als ze er weer bij zouden zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Chinezen hier een hele luchthaven, pretpark in aanbouw met circuit naar de klote geholpen. Het liep er daarvoor als een zonnetje en nu met de doekoe vandoor. Het ergste noch is dat de provincie er als de 3 kleine apies bij zaten en het allemaal goed vonden en nu huilie huilie doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2022 door VVout -- |
|
|
|