|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat de stand ook wordt, altijd fout. Kan geen voorkeur vinden. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Het lek is boven in de hoofdstad hoor! Oogstrelend voetbal wordt er op de mat gelegd vanavond. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat Twente valt aardig door de mand ....wat slordig en vreemd systeem |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Die gaan zoals verwacht ten onder door het feit dat ze 2x per week moeten spelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er blijven weer zat ploegen in de koker voor een krakert. Het is wel te hopen dat t in de Kuip te doen is, das toch altijd fijner. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
AZ vermorzelt Excelsior. 3-0 binnen een half uur. We zijn voorlopig koploper af. Edit : inmiddels 5-0 in de 38e minuut .. wtf is er mis met die gasten van Excelsior ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Dit wordt 10-0. Excelsior doet welgeteld helemaal niets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t toch knap wat AZ presteert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze presteren naar behoren. De rest blijft ver onder norm |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik bedoel. Vijf gelijk en drie verloren al is redelijk conform wat je van hen mag verwachten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
O21 gestaakt wegens knokpartij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doelsaldo PSV inmiddels ook beter |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die doen wat wij nalaten tegen brandhout Groningen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
HUP RKC OLE OLE OLEEEE 😎 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Brrrrrrrrr commentaar v Driessen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ajax speelt als Feyenoord onder Advocaat |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rkc krijgt veel ruimte .......heel veel ruimte |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Te snel 1-1. Winnen ze nog wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sowieso wel verwacht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Helaas.
Op naar volgend weekend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het leek well of 020 de wereldbeker won ....ik ga al genieten tegen union gaan ze billenkoek krijgen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha ja dit seizoen gaan die Jans en Streuer weg. Die hebben dus puur voor hun eigen ego de poot stijf gehouden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2023 - 19:16 schreef Stylzz het volgende:Haha ja dit seizoen gaan die Jans en Streuer weg. Die hebben dus puur voor hun eigen ego de poot stijf gehouden Best verrassend. Vooral Jans dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vertrouw nooit een natte bovenlip. Er loopt nu een speler rond die zichzelf afvraagt .....waar ging dit over |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er zijn spelers die zich nu genaaid voelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2023 - 20:02 schreef piet de paler het volgende:Vertrouw nooit een natte bovenlip. Er loopt nu een speler rond die zichzelf afvraagt .....waar ging dit over Komt naar Feyenoord, ghehe ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We staan lekker bovenaan. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: dit tijdstip volgende week hopelijk ook nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar Fortuna Groningen en Volendam. Kom je volgend weekend goed door kan t een mooie periode worden tot Almere West |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Evengoed ook welkom dat er 2 weken geen midweekse wedstrijd is. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Je zou maar 10miljoen+ hebben betaald in totaal voor Veerman & Til |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het is ze gegund. En ook niet alles wat Xavi Simons aanraakt verandert in goud. Klaar met dat gezeik. De laatste weken maken de analisten die gast 3x groter dan dat ie feitelijk is.. als was t een tovenaar ofzo |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2023 - 23:21 schreef tomson het volgende:[..] Het is ze gegund. En ook niet alles wat Xavi Simons aanraakt verandert in goud. Klaar met dat gezeik. De laatste weken maken de analisten die gast 3x groter dan dat ie feitelijk is.. als was t een tovenaar ofzo Ook niet gezien inderdaad. Ik vind sowieso de hype in de media voor zowel PSV als Ajax de afgelopen weken zonder enige vorm van realiteitszin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond PSV gisteren het eerste half uur niet verkeerd. Hele vreemde bal van L. de Jong, zo arrogant.. Iets wat hij totaal niet kan. En het stort volledig in.
Voor de competitie wel fijn als PSV en ajax ook een dubbel programma hebben. Maar PSV is wel klaar nu. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd wie wij gaan loten..... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou zomaar union kunne zijn:) had gister gekeken en vond ze niet anders spelen dan afg jaar, wat ik me wel steeds afvraag bij dat team hoe het net als afg seizoen mogelijk is dat zon team zovee punten haalt eigenlijk in duitsland, of buiten bayern de rest wel n groot verschil, of Duitse league int geheel niet topniveau, in ieder geval geen topspelers in huis waar clubs grof op zullen bieden lijkt me, ergens wel mooi dat je als je puur als team sterk bent en je vasthoud aan je organisatie en niet meegaat in voetbal van beter voetballende teams je echt ver kunt komen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 - 09:46 schreef MMM het volgende:Vond PSV gisteren het eerste half uur niet verkeerd. Hele vreemde bal van L. de Jong, zo arrogant.. Iets wat hij totaal niet kan. En het stort volledig in. Voor de competitie wel fijn als PSV en ajax ook een dubbel programma hebben. Maar PSV is wel klaar nu. Mwah, mochten ook wel van Sevilla, bovendien toen amper een kans door die Brabo's afgedwongen. VRij tandeloos. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Benieuwd of de achtervolgers nog wat puntjes gaan morsen vanmiddag. Heerlijk die luxe positie:) |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2023 - 23:21 schreef tomson het volgende:[..] Het is ze gegund. En ook niet alles wat Xavi Simons aanraakt verandert in goud. Klaar met dat gezeik. De laatste weken maken de analisten die gast 3x groter dan dat ie feitelijk is.. als was t een tovenaar ofzo Er is maar 1 tovenaar en die komt uit Tatabania in Hongarije!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou fijn zijn ajakkes nog punten verspeeld voordat de klassieker weer is, want zoals we weten ligt op klassiekers nog steeds wel n soortje van vloek, ook nog steeds wel de grootste concurrent voor numero uno denk ik om eerlijk te zijn, psv twente en in mindere mate az dicht ik minder kanse toe |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
We kunnen Zerrouki voor 2 mil ophalen aan het einde van het seizoen en dan nog 1 mil voor hilgers om de thee te brengen in de rust. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
kokcu gaat echt wel weg lijkt me, dus vd belt+zerrouki en je middenveld posities 6-8 zijn dan echt prima bezet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|