|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 15:07 schreef bijft007 het volgende:kokcu gaat echt wel weg lijkt me, dus vd belt+zerrouki en je middenveld posities 6-8 zijn dan echt prima bezet. Vraag het me af. Stel je wordt 1ste en gaat de champions league in. Waarom zou je dan naar bv een subtopper in engeland gaan of de middenmoot? Eigenlijk alles wat geen Champions League speelt.
Zie hem dan nog wel een jaar verlengen en eraan vast plakken.
Is een beetje als zelf gaan zaaien, en iemand anders lekker laten oogsten en de opbrengst laten houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Twente supporters zijn slechte verliezers |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom stilgelegd? Volg fcu-psv |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eerst vuurwerk op het veld daarna stoeltjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach ze zouden wel even blabla bla, natte bovenlip spreekt schande van andere ploegen, en oja Streuer zal ook wel weer iets roepen Maar GA voor ......had ik niet verwacht |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
PSV uitvak gooide voor de aftrap ook al een zooi fakkels t veld op. Andersom kreeg Benitez al voor de wedstrijd aanstekers naar zn kop. Daar reageerde de arbitrage er helemaal niet op. Gaat vandaag weer lekker dus . |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Twente lijkt nu dus als eerste echt af te haken lijkt me dus als achtervolgers, nu de rest nog, al willen we t liefst wel later in mei coolsingel ivm beter weer:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Utrecht valt niet mee hoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik snap niet dat utrecht niet doordrukt. Ze zetten 1 minuut aan en ze scoren meteen, stoppen ze nu weer met voetballen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis jammer dat die Klaiber en die v Van de Marel echt niks kunnen met een bal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 15:58 schreef DMD het volgende:Ik snap niet dat utrecht niet doordrukt. Ze zetten 1 minuut aan en ze scoren meteen, stoppen ze nu weer met voetballen. Tja Klaiber moeten ze de bal niet geven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die 2 spelen allebei echt al een eeuwigheid bij U.. Klaiber zn uitstapje was niet zo goed bevalken :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 16:02 schreef tomson het volgende:[..] Die 2 spelen allebei echt al een eeuwigheid bij U.. Klaiber zn uitstapje was niet zo goed bevalken :) Klaiber kwam terug en had opeens haar op zijn hoofd haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Utrecht komt er echt al tijden niet meer uit.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi resultaat voor ons!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekkah... en nu hup Sparta ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zeg het niet graag maaruh hup Sparta.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De laatste winst van Sparta was dus in 1989. Het had net zo goed 1889 kunnen wezen En terwijl ik dit tik valt de 1-0 ...pff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou dit is gespeeld. Kut Sparta |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja zie liever ajakkes punte verspele dan psv enzo hoor, zijn tog echt grootste kanshebber na ons Vrees ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sparta gaat niet verrassen lijkt 't. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Man met megafoon = hoofdpijndossier |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Man man en zie je de lege stoeltjes |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom speelt sparta altijd zo slap tegen 020 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer open huis bij de neuzen uit West tegen 020, zoals altijd |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Kan je opschrijven. Je vraagt je af hoe ze nog 6e staan.
Edit: Vind het vooral schrijnend om het verschil in wedstrijd mentaliteit te zien van RKC vorige week en Sparta vandaag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend sparta |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Altijd. ‘Samenwerkingsverband ‘ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Dit is toch niet te filmen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was van alles niks. Maar twijfel dus doe maar ofzo? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Echt geen idee. Als ik dan eens kijk hoe Gimenez in twente een bodycheck krijgt zonder dat d e bal maar in de buurt is en dit een duel om de bal is wat gezien wordt als pingel dan is er geen peil meer op te trekken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Beste goal net van Liverpool. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ff achter zn standbeen langs. Smullen voor de fijnproeverts. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekkere fuckup van Courtois hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die is echt zo beroerd dit seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Madrid is nog niet klaar hier ..doen lekker mee. Kansen vallen over en weer in een oogwenk. mooi potje hoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldige eerste 25 minuten. Echt genieten. |
|
|
|